Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- پاسخ به؟
سلام خسته نباشید نوزاد یه هفته دارم وزن تولدش دوکیلو پونصد بود دکتر اطفال شیر خشک پیشنهاد دادن .بهش شیر تروویتال میدم ولی شکمش روزی سه چهاربار کار میکنه .میخاستم بدونم ایا باید شیر رو عوض کنم؟؟در ضمن داروخونه بهم شیر لاکتومیل هم پیشنهاد داد
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- یبوست و ارتباط ان با پدی لاکت
سلام دکتر دخترم ۳۵ روزه . تا یه هفته پیش ردزی ۷ الی ۸ بار دفع داشت از شنبه گذشته که بهش پدی لاکت میدم دفعش کمتر شد تا اینکه اخر سر شد روزی یکبار و از دیروز هم دفع نداسته ایا ممکنه بخاطر قطره پدی لاکت باشه؟
- پشه
سلام اقای دکتر وقت بخیر برای پشه چ اسپره ای برای بدن بخرم پسرم۹ماه داره خیلی پشه اذیت میکنه قرص پشه هم گفتین ک احتمال الرژی میاره دیگ استفاده نمیکنم
- سرما خورگی
سلام من دخترم 4ماهشه الان سرما خوردگی گرفته وچشمش عفونت کرده الان چکارش کنم
- قرمزی صورت
سلام من نوزادم دختره سی و هفت هفته ای به دنیا اومده بعد یکم زذدی داره نمیدونم چرا یکدفعگی خیلی صورتش قرمز میشه دونه ای چیزی نیس فقط یهویی قرمز میشه
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- گلودرد
نوزادم داخل شش ماهه یه کمی سرفه میکنه و آبریزش بینی داره چه داروی بهش بدم
- چشم و ابروهای نوزادم
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. قبلا سوال کردم فرمودید باید معاینه شود می خواستم بدونم تو اینجور مواقع امکان درست شدن وجود دارد یا نه - کیدی لاکت
سلام دختر من ۴ ماهه هستش ما پودر کیدی لاکت دادیم بهش ولی بعدش فهمیدیم واسه دوسال به بالاست مشکلی پیش میاره براش نگرانیم
- ویروس سرخک
سلام خسته نباشید پسرم 2 ماه و 12 روز داره روی دستش 3 تا دونه قرمز زده ینی سرخکه؟ازکجا بفهمم سرخکه؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- قطره استامینفون
دوتا سوال داشتم قره استامینفون بعد باز شدن تاچه مدت قابل استفادس ، تب بالا ایا نشانه عفونت یا دندان دراوردن
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر دختری دارم که دیروز بردم واکسن شش ماهگی اش را زدم و همچنین از دیروز تا حالا دو مرتبه به خاطره بی احتیاطی خورده زمین و به سرش ضربه خورده از صبحی احساس میکنم چشمهایش کمی ورم دارد و چرک کرده خواهشا بهم بگید بخاطر واکسن است یا ضربه یا چیز دیگر ممنون
- رفلاکس
با سلام نوزاد دختر ۶۵ روزه باوزن پنج ونیم کیلو که رفلاکس داره وطول مری کوتاه تراز حد طبیعی میباشد ولی استفراغ کمی داره ولی گریه ها وبیقراری های شدیدی داره به چندین متخصص مراجعه گردیم و انواع شربت های کولیک و رفلاکس مثله موتیلیوم و مترانیدازول،نکسیوم رو امتحان کردیم ولی خوب نشده و هرروز بدتر میشه از شیر مادر تغذیه میکنه و شرایط رفلاکس نوزاد رو رعایت میکنیم وتشخیص شما چی هست ممنونم
- اب نجوشیده
نوزاد ۵۷ روزه دارم. اشتباها شیر خشک با اب نجوشیده ۲۰میلی لیتر بهش دادم و بعد ک فهمیدن دیگ ندادم. برای یکبار اشتباها مشکلی پیش میاد؟ چه مشکل احتمال داره ایحاد بشه؟ لازم هست ببرمش دکتر؟ اگر ممکنه ب منم جواب بدین
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم

