Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- پسرم محمد
سلام پسرم ۸ ماه و۲۰ روزشه اوایل خیلی خوب میخورد صبحانه نهار شام الان فقط شیر میخوره خیلی غذا کم میخوره میتونم بگم اصلا دهنش وباز نمیکنه اگه هم باز کرد همشوو میزیزه بیرون به نظرشما باید نگران باشم یا نه کم کم خوب میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- سلام نوازدمن دوماهه هشت روزش هست هم زمان بهش پدی لاکت و گرمیچرمیدم بهش ضرری نداره هر دو دارو باهم
- استفراغ
سلام دکتر پسر من یک سالو شش ماه داره از دیشب هرچی میخوره بالا میاره از دیشب تا الان فقط یکم اب جوش خورده دوباره صبح بهش اب جوش و بیسکوییت مادر دادم بالا اورده.تب و سرفه هم نداره سرحالم هست ..برای بهبودیش باید چه کاری انجام بدم؟
- انگل کودک
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم کمی مقعدش قرمزه و میخارونه . میتونم قرص انگل بهش بدم ؟شرط استفادش چطوره
- انتی بیوتیک
سلام جناب دکتر بنده تهران هستم و فرزندم بیست ماهس و هفته پیش سه روز تب کرد همراه با سرفه های شدید، به دکتر مراجعه کردم شربت ازیترومایسین تجویز کردن و دادم و سرفه هاش کمترشد، حالا دیشب مجدد سرفه های پی در پی داره و از صبح تب کرده، دکتر مراجعه کردم شربت سفیکسیم داد، میخواستم نظر شمارو بدونم با توجه به اینکه هفته گذشته شربت ازیترومایسین انتی بیوتیک استفاده کرده، براش ضرری نداره این هفته دوباره انتی بیوتیک سفیکسیم مصرف کنه؟ شما چی صلاح میدونید؟ متشکرم
- درد آلت تناسلی
سلام آقای دکتر دختر من ۳ سال و ۷ ماهشه ۳ روز آلت تناسلیشا نشون میده و میگه درد میکنه تب نداره چیکار کنم ادرار که میکنه گریه نمیکنه که بگم سوزش داره بعد از ادرار گریه میکنه میگه درد میکنه
- عطسه کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم چندروز میش ک سرماخورد الان دوسه روز ک خوب شده ولی ازامروز هی عطسه میکنه فقط علاعمش همینه چی بدم ک دوباره سرمانخوره؟ یکسال داره
- چه شیرخشکی بدم.نفخ و یبوست داره
دختر ۳۶ روزه ای دارم که شیرخشک میخوره و شکمش چندروز یه بار کار میکنه که باعث اذیتش میشه و نفخ هم داره شیر خوردنی به خودش گاهی میپیچه و کلا شیر از گوشه های دهنش میریزه.خوابش کمه.و بعد شیر انگار ته گلوش شیر جمع شده چون بینی و ته گلوش انگار صدا میاد..قطره کولکیز و بی بی کر هم دادیم.چه شیرخشکی پیشنهاد میکنید.برای دفع راحت و نفخ.موقع دفع زور میزنه و گریه میکنه.گیگوز و سوپرامیل و آپتامیل و ببلاک رو امتحان کردیم.ممنون میشم راهنمایی کنید.
- لرزش پای نوزاد
نوزاد سی روزه پاهاش برای چند ثانیه میلرزد
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- بوی بد دهان کودک ۹ ساله
پسرم ۹ سالشه بوی بدی میده دهنش میشه بهش قرص سفکسیم۲۰۰ بدم؟
- شکم درد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ،پسرم دوسال و نه ماهشه،دیروز شکم درد و تب داشت مطب تماس گرفتم گفتند تشریف ندارید بردم خدمت خانم دکتر بلوکی گفتند ویروس جدید هستش اموزول۲۰ مونته لوکاست شربت نئوتادین و سوسپانسیون استامینوفن دادند تب مهار شده دارو سروقت میدم مشکلی نیست آقای دکتر درد شکم اذیتش میکنه و تعداد دفعات مدفوع بیشتر شده اما خیلی شل نیست همین داروها مناسب هستند و شکم درد تا چند روز طبیعیه ؟ ممنون
- زیترومکس
مقدار مصرف شربت زیترومکس ۳۰۰ برای بچه چهار ساله با وزن ۱۶ کیلوگرم چقدر باید بدم؟ روزی چندبار؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر. هفته ی پیش پسرم رو آوردم مطب فرمودید چون وزنش دو برابر زمان تولدش شده مواتی ویتامین آهن دار براش نوشتم. روزی ۳۰ قطره. نسخه رو گرفتیم بهمون قطره ویتوکید دادن. ولی روش ننوشته آهن داره. این همونه که شما نوشتید یا اشتباه دادن بهمون؟
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- قلم
باسلام براي نوزادي كه حساسيت بِه پروتيين گاوي دارد و رفلاكس استفاده از از آب قلم گوسفند در سوپ براي او مضر است؟
- تغذیه نوزاد6 ماه
سلام اقای دکتر دخترم وقتی ب دنیا امد 2470 گرم بود 42 هفته ب دنیا امده بود الان شیش ماهشه تموم شده شرم هر وعده دوساعتو نیم 60 سی سی میخوره وزنش5700 هست میگن کمبود وزن داره ب نظرتون چکار کنم البته قبلا ببلاک میدادم بعد عوض کردم نان میدم تازگی ها هم یهو از خواب میپره گریه میکنه

