Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نا آرامي
باسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده از يك ماهگي رفلاكس داشت و تو خواب نا آروم بود و هي به خودش ميپيچيد و ميزد تو صورت خودش.با شيرخشك إي آر برطرف شد.٣روز بعد از واكسن ٤ماهگي باز اون علائم پيداشده،پيچ خوردن توخواب زدن به سر و صورت خود تو خواب نا آرامي و گريه هاي كوتاه در خواب به صورت كلافه بودن.دخترم آلرژي به پروتين گاوي داره كه حدود يك ماه قرمزي صورتش خيلي خيلي كم شده بود ولي بعد واكسن دو باره تشديد شده با قرمزي هاي بيشتر
- درد گوش
با سلام و عرض احترام .برای پسر دوازده ماهه ام با تشخیص التهاب گوش و گلو شربت کو آموکسی کلاو تجویز شد . ولی بعد از چند بار مصرف فرزندم به اسهال دچار شد .به نظر جنابعالی بهترین داروی جایگزین کدام است ؟با تشکر.
- ویروس کودک
سلام ببخشید پسرم دوساله اشه 5روزه ویروس گرفته و استفراغ داشت و عفونت هم داشت دکتر کوآموکسی کلاو بهش داد تا خورد اسهال شدید گرفت حالا چیکار کنم قطعش کنم یا عوض کنم 5روز خورده
- مدفوع
سلام اقای دکترپسرم سه سالشه مدفوعش به صورت پشکلی (دانه های ریز) هست بهش زردالو و عدس میدیم وحتی محلول خوراکی کرچک میدیم ولی دل پیچه داره موقع مدفوع داد و گریه میکنه
- علایم رفلاکس
سلام روز بخیر بچه من 3ماه ونیمشه که خیلی بی قراری میکنه موقعه ای که بیداره شیر نمیخوره یا با بی قراری شیر میخوره حدود 2ماهست که اینطوری، بد خواب یعنی خیلی زود از خواب بیدار میشه مدفوعش آبکی وبد بووحالت ژله ای داره، شیر خودمو میخوره و دیگه اینکه
- لاغری دختر ۱۳ ساله
دختری دارم ۱۳ ساله غذا خوردنش خوبه منتها خیییییلی لاغره یعنی از لاغریش نرمال و عادی نیست از انواع شربت های اشتها استفاده کردم ولی نتیجه نگرفتم علتش چی میتونه باشه؟؟ برای اینکه یه کم چاقتر بشه چی رو پیشنهاد میکنید؟
- سلام دخترم ۴ماهشه شکمش ۴روز یکبار کار میکنه گاهی اوقات هم شیاف میزنم بهش،چکار کنم که مرتب شکمش کار کنه آقای دکتر
- کاغذ خوردن کودک شش ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم شش ماهشه و اندازه ی مستطیل کوچیک از کنار ی کاغذ کادو رو خورده باید چکار کنم ؟
- عدم وزن گیریه نوزادچهارماهه
باسلام دخترم چهارماهشه تازه چهارکیلووسیصدگرمه شکمشم خیلی کم کارمیکنه خودمم شیرندارم خیلی کمه آبکی هم هس میشه راهنمایی کنین ممنون
- با سلام
- سرلاک
با سلام و عرض ادب کودک من شش ماه و نیمه است و بیشتر دوس داره عد بخوره و به شیر خوردن تمایلی نشون نمیده! من میدونم که سال اول زندگی باید غذای اصلی شیر باشه ولی کودکم انقد گریه میکنه تا بهش غذا بدم و زیاد شیر دوس نداره بخوره میخواستم بدونم میشه سرلاکش که روش نوشته برنج و شیر را بجای آب، با شیرخشک درست کنم؟ یعنی مثلا بجای ۱۲۰سی سی آب، ۱۲۰ سی سی شیرخشک آماده خوردن داخل سرلاک بریزم
- باند شدن کودک
سلام دختر من 19 ماها است و راه میره و روی چهار پایه هم میشینه و بلند میشه . ولی وقتی روی زمینه نمیتونه بلند شه یا دستشو به میز بگیره و بلند شه. قبل از راه افتادن چهار دست و پا هم نرفت. خیلی نگرانم چه کار بادی بکنم . ممنون میشم راهنماتیی بفرمایید
- سرفه خلط داربدون تب
سلام اگه شاید کتوتیفن و شربت دیفن هدرامین کمپاند و باهم به نوزاد 2/5ماه که نزدیک به 3ماهش است یبدیم چه اتفاقی میفته
- اب خوردن زیاد
بچم ی سال و شش ماهشه آب زیاد میخوره باید چیکار کنم
- پسرم ۸ روزش بود زردبش ۱۷ بود بساری شد دو روز شد ۱۱ الان ۱۵ ردزشه زردیش ۱۳ اشکال داره
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- یبوست نوزاد دوماهه
باسلام پسرم یکماه فقط باشیاف میتواند دفع کند خیلی هم نفخ دارد وبو بدی هم دارد حالا یکماه همینجوری دفع میکند لطفا راهنمایی بفرمائید چکارکنم چه مشکلی دارد خیلی دل نگرانم
- آمپول دگزا
سلام . دختر من دو سال و شش ماهشه خروسک گرفت دکتر دگزا براش نوشت زدیم قند خون دخترم رو بالا برد میخوام بدونم قند خونش بعد نقاهت پایین میاد ؟ خیلی دلشوره و استرس گرفتم . لطفا راهنماییم کنید ممنون
- علت تند تند نفس کشیدم بچه ۲ ساله
- اقای دکتر دخترم بردم درمانگاه بخور سرد براش گذاشتن و امپول هیدروکورتیزون ضعیف شد بهش زدن گفتن خطرش کمتر از دگزا هست سرفه های خروسکی بدجور میکرد چون گلوش التهاب داشت بخاطر رفلاکس پنهان که داره الان هشت ماهه هست
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست خروسک گرفته چی براش خوبه بهش بدم

