Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- بد غذا بودن دختر هشت ماهه
سلام اقای دکتر، خسته نباشین
من یک دختر هشت ماهه دارم که تازه شروع کرده به دندون درآوردن و خیلی لاغر شده. کلا بد غذا هم شده. قطره آهن هم که اصلا نمیخوره و به محض اینکه میدم برمیگردونه. بنظرتون چه کار میتونم بکنم که یکم تپل تر بشه چون هیچی نمیخوره؟
ممنونم
- سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر.خسته نباشید.سوالی پرسیده بودم در مورد سیتریزین برای بچه هشتذماه.فرمودین حجم کم بچه من حدود ۱۰ کیلو هست و اینکه سرفه های کم و خلط دار و حدود دو روز تب خفیف داشت. ولی بیقرار هست چقدر سیتریزین بدهم. و اینکه با توجه به شرایط کودک من سیتریزین مناسبت تر هست یا ازیترومایسین؟ممنون
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- کبودی روی پا
با سلام وخسته نباشید پسرم 11ماهه هفته پیش اسهال و استفراغ شدواکنون خداروشکرخوبه ولی روی پاهاش لکه های مثل کبودیه ازدیروزدوباره ویتامین ها شوشروع کردم نیازی هست پیش دکترببرم یاچیزدیگه بهش بدم ممنون
- وزن نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر ان شاالله ک حالتون خوب باشه و سایتون مستدام💙 دختر 4 ماهه ای دارم ک با وزن 2900 دنیا اومده و قدش 47 بود الان وزنش 5800 هستش و قدش 62 آیا رشدش خوبه حس میکنم لاغره و شیر زیاد نمیخوره انگار،،، شیر خودمو میدم نیاز نیس ببرمش دکتر ببینش؟
- ادکلن و فاویسم
سلام دکتر دختر۵ماهه ای دارم ک فاویسم داره تا الان از ادکلن کنارش استفاده نکردم جایی خوانده بودم بوی تند ادکلن شاید اذیتشون کنه میخواستم بدونم میتونم استفاده کنم؟ برای خودش چطور
- زردی نوزاد
با سلام نوزاد ۶ روزه با وزن هنگام تولد ۳۴۵۰ و وزن کنونی ۳۶۵۰ گروه خونی مادر o+ با ازمایش از کغ پا دارای زردی ۱۱.۳ ایا نیاز به فتوتراپی هست؟
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- شیاف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم آمپول۴ماهگی داره استامینوفن نمیخوره استفراغ می کنه اشکالی نداره شیاف استفاده کنه ممنون
- استفراغ نوزاد۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه ام از دیشب هرچه شیر میخوره استفراغ میکنه تب نداشت اما الان یه مختصر تب هم داره اما قبا استفراغ سرما خوردگی داشت ایا استفراغ میتونه از سرما خوردگی باشه؟؟
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- نوزاد 8 ماه
سلام یکی از دوستان کودک 8 ماه داره داخل پستونک شیر گاو با چایی میریزه ب نوزادش میده از نظر شما مشکلی نداره؟
- زردی
زردی نوزادم در صورت و چشم ها طول کشیده راهکار چیه
- یبوست داره، داروی باکلوفن مصرف میکنه
- افتادن از روي تخت
سلام آقتي دكتر دخترم از روي تخت روي كف چوبي با سرافتاده دو روز پيش همراه گريه بود و رنگش پريد بعدش درست شد و علامت ديگه اي نداشت كبودي قرمزي و..فرموديد معاينه بشه الان دو روز گذشته ما مسافرت خارج بوديم موقع برگشت كه نشد ببريم دكتر الان هيچ مشكلي نداره بازي ميكنه ميخنده آيا ممكنه داخل سرش چيزي شده باشه همش فكرم درگيره تو روخدا كمكم كنيد ميترسم ببرمش دكتر بگن چيزيش شده ٨ ماهشه
- گریه شدید نوزاد ۶ماهه
سلام بچه شش ماهه هشت روزه دارم هیچ مشکلی نداشت فرنی سوپ و حریره بادامش رو خوب میخوره ولی امروز بعد شش ماه آوردنش خونه مادر شوهرم بچه خیلی بی قراری میکنه طوری که اصلا بغل هیچ کس جز خودم وای نمی ایستد علتش چیست
- واکسن دوماهگی
سلام من دو روز دیگه واکسن دوماهگی پسرم رو باید بزنم خیلی استرس دارم باید قبل وبعد از واکسن چیکارکنم، آیا لازمه قبلش قطره استامینوفن بدم؟ وبعد از واکسن برای درد وتب چکاری انجام بدم که پسرم اذیت نشه، باتشکر
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟

