Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۴ماهشه سرفه میکنه چی خوبه براش
- سلام نوزاد سه ماهه دارم شیر خشک اومیتی پروکمکی بهش میدادم الاسه ماهشه در ناحیه شکم قفسه سینه ومچ هردودستشخشکی.پوست بادوندون قرمز ریز داره.میخواستم بدونم حساسیت به شیرشه؟؟
- درمورد ستادین دی برای نوزاد
سلام من بچم ۱ماهش است وبینش کمی گرفته و استفراغ زیاد دارد اسهال هم است کمی هم سرفه میکند چکار باید بکنم
- سرماخوردگی
سلام دکتر من پسرم دو روز پیش تب کرده بود الان تبش پایین اومده پوست صورت و بدنش جوش زده علت چیست
- درباره شربت سندروس
سلام و خسته نباشید از وقتی کرونا اومده من به دخترم مولتیویتامین دادم الان هم مدتهاست که سندروس، میدم برای کلیه هاش خطرناک نیست ممنون میشم جواب بدین الان سه سال و7ماهشه
- سلام وقت بخیر دخترم 4سال وهشت ماهش است وزنش 15 کیلو میزان مصرف سوسپانسیون آزیتروماسین 200 چه مقدر باشد به سی سی
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم چندروز دیگه 8 ماهه میشه من میتونم ورزش رو شروع کنم ممکنه ورزش سنگین تاثیری روی شیرم داشته باشه؟
- پسرم یک ماهشه موقع خواب خیلی زور میزنه وبیدار میشه
سلام پسرم یکماشه خیلی زور میزنه موقع خواب وبیدار میشه
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶ سالشه یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
- سوال از دكتر
باسلام نوزاد هفت ماهي كه شيرخشك إي آر مخصوص رفلاكس استفاده ميكنه ميتونه از اين به بعد ببلاك شماره دو مخصوص آهن بخوره؟ بالا نمياره ؟
- خون در مدفوع نوزاد
سلام دخترم۲۰ روزشه. دوسه روزه هفت هشت بار در روز دفع مدفوع داره نه یبوسته نه اسهال . امروز در تعویض پوشک دیدم ک خون میاد از مقعدش. در مدفوعش نبوذ . ممکنه برای فشار دفع مدفپعش باشه؟
- دختر 21 ماه
سلام اقا دکتر ببخشید دخترم 21 ماهشه سرماخورده به همراه سرفه هایه چرکی و ابریزش بینیش هم عفونی هستش؛دکتر سفیکسیم با برم هگزین تجویز کردن ک داروهاش تموم شدن اما هنو سرفه هاش عفونی هستن و ابریزش بینیش هم همچنان عفونی هسش ب نظر شما شربت پلارژین کیدز به همراه ازیترو مایسین بهش ندم؟ چون ما شهرستان زندگی میکنین
- سوال
سلام اقا دکتر حسته نباشید ممنون از پاسخگویی تون راجب رشد دندان سوال کردم فرمودیدشاید احتیاج ب ازمایش باشه.چه ازمایش خونی باید بدهد؟
- مطب
سلام یه هفته است زنگ میزنم مطب جواب نمیده آقای دکتر کی مطب باز میشه؟ اگه شما نیستین پیش کدوم دکتر بریم ؟ ممنون
- شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم
سلام یه شربت اشتها اور خارجی برای بچه چهار سال و نیم معرفی میکنید شربت زینک و اپتایزر دادم فایده ای نداشت ممنوم
- تاخیر
باسلام من دخترمو بردم چکاپ گفتن چندماهگی دندون دردآورده منم گفتم یازده ماهگی الان یکسالشه دوتا دوندون داره بعد گفتن راه میره منم گفتم ازدرو دیوار نگه میداره راه میره ایشونم برام عکس از مچ دست چپ نوشتش منم بردم گفتن اشعه داره منم انجام ندادم .خواستم ازتون یه مشورت بگیرم اصلا نیازه انجام بدم یانه یا ازمایش باید بدم چه ازمایشی بدم .درضمن وزنش ۹و۴۰۰وقدش ۷۵ودورسر ۴۵بدوتولدم وزن۳و۵۰۰وقد۵۰ ودورسر ۳۵ بود .واینکه دندون دراوردن درخانواده همسرم دیربوده ممنون
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- نوزاد
نوزادم هفت روزش هست وجایی بودیم دودتریاک به طرفش میکردندسه چهارروزالان اوردمش خونه خیلی حالش لده وبی حال هست چکارش کنم
- عفونت گلو
سلام آقای دکتر دخترم 2سال و10ماهشه گلوش عفونت کرده چه شربتی وچند سی سی بهش بدم؟؟ممنون

