Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی
سلام نوزاد ۴روزه با زردی ۱۵بستری شد و با زردی ۹/۵دو روز بعد ترخیص شد .دوروز بعد روزهشتم آزمایش دادیم ده شده .الان روز نهم احساس میکنم کمی زرد شده .احتیاج به پیگیری و آزمایش هست؟
- سلام طرز استفاده داروی سفیکسیم ۱۰۰در کودکان
من خارج از کشور هستم دخترم دائم آب ریزش داره و اینجا آنتی بیوتیک نمیدم من از ایران داروی سفیکسیم آوردم ولی طرز استفاده اش متجه نمیشم ممنونم میشم کمک کنین بچه من ۳سالشه و ۱۳ کیلو هستن
- دوره درمان سفیکسیم ۱۰۰
کودک ۷ ساله با ۲۰ کیلو وزن دارم گلو درد داشت دکتر سفیکسیم ۱۰۰ دوبار هربار ۴ سی سی داده ولی نگفت جند روز لطفا بفرمایید چند روز مصرف کنم
- آیا شربت ستادین دی خواب آور است
- سرماخوردگی کودکان
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم دوسال و چهارماه هست چند روز سرماخورده پلارژین و سیتریزین میدم الان بینیش مخاط زرد داره سرفه های صدادار میکنه ولی قفسه سینس موقع تنفس صدا نداره به نظرتون باید انتی بیوتیک یا چرک خشک کن بدم بهش؟
- آزمایش مدفوع R.B.C0-1 و W.B.C 0-1
دخترم پنج سالشه دل درد داشت آزمایش مدفوع داد R.B.C0-1 و W.B.C 0-1 آیا خطرناک است
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- نبات
سلام اقای دکتر ضمن تشکر از شما دکتر محترم که وقت شریفتون رو در اختیار ما میگذارید نوزاد چهارماهه دارم، میتونم گاهی شب ها توی شیرخشکش کمی نبات بندازم که دل پیچه نداشته باشه و راحت تر بخوابه متشکرم
- حساسیت
سلام آقای دکتر دخترم 7سالشه از روزی که رفته مدرسه مرتب مریض میشه حساسیت درست میکنه ایا قرصی هست که جلو حساسیتش رو بگیره بدنشو پیشگیری کنه به خدا دیگه خسته شدم
- تب
سلامآقای دکتر پسرم سه ماهشه دو روزه عطسه زیاد میکنه اسهال داره و بیقراره و گریه میکنه دمای بدنش 37ونیمه..احتمالش هست سرما خورده باشه؟چکار باید کنم؟
- مصرف آنتی بیوتیک
با سلام دختر من ۵۵روز پیش آنفولانزا گرفت دو سری آنتی بیوتیک مصرف شد گوش درد و گلو دردش خوب شد اما همچنان سرفه های خلطی داشت مجددا چهار روز پیش اسهال و استفراغ شد با تب و سی آر پی دو مثبت وسرفه های خلطی بیشتر الان دکتر سفکسیم ۲۰۰هر ۲۴ساعت یک عدد دادن اما ظاهراً هیچ تاثیری ندارد آیا هر ۱۲ساعت بدم مشکلی داره
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر م ۷ سالشه و بیشتر اوقات میگه دلم درد میکنه و غذا نمیخوره آزمایش و سونوگرافی انجام داد مشکلی نداشته داخل ماشین هم تهوع داره...ولی موقع غذا فقط ۴ قاشق میخوره ومیگه دلم درد گرفت نمیدونم چکار کنم .وزنش کمه و سیستم ایمنی بدنش ضعیف شده
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر من دخترم 9سال دارد یکهفته پیش بادل درد شدید ازخواب بیدارشد ولی باحوله گرم زود خوب شد بعدازچندساعت یه کم تب کرد وخوب شد دوروز بعد بیحال شد واسهال ودوروز بعدخوب شد ولی بیحال بود یکبارهم بعدخوب شدن اسهال اسفراغ داشت وطول این مدت بی کم اشتهاهم شده بود درنتیجه روز بع استفراغ گفت که مدفوع سفید باتکه های قهوه ای داشته ولی کاملا سرحال وخوب است آیا مشکل دارد خیلی نگرانم
- قارچ
سلام تقای دکتر دخترم ۲۳ماهشه از نوزادی تاالان چندین بار این اتفاق براش افتاده اینکه اندام تناسلیش دونه دونه قرمز زده عفونت قارچیه اولش یدونه دونه قرمز بود الان چندتا شدهو کلا قرمزه شهرستانم دسترسی به دکتر ندارم چه پماد یا قطره تی بهش بدم
- دیرنشستن کودک
نوزاد هفت و نیم ماهه دارم که نمینشیند سینه خیز می رود ودور سر موقع تولد سیو شش بود حالا چهل و سه در هفت ماهگی اش بود من در هفته هفده بارداری ابله مرعان گرفتم به طرف صدا بر می گردد و قدش هفتاد و دو و وزنش هفت کیلو و هفتصد گرم است و می علتد ایا در تاخیر رشد مبتلا شده البته حالت نشسته به خود میگیرد ایا در راه رفتن و حرف زدن مشکل خواهد داشت
- گریه کودک
سلام یک پسر دارم از اول تولد کولیک شدید داشت الان ۱۴ ماهشه شب ها ساعت 1تا ۲ می خوابد بعد از حدچید یک ساعت با گریه شدید بیدار میشه و تا صبح اذیت میکنه نمی دونیم علت چیه لطفا راهنمایی کنید چکارش کنیم ؟
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- کم خونی و وزن ثابت
سلام و خسته نباشید ممنونم که به والدینی مثل من که تو شرایط خوبی نیستن کمک میکنین پسر من دو سالشه و الان نزدیک پنج ماهه که وزنش روی ده کیلو مونده و قدشم رسد چندانی نداشته امروز جواب آزمایشش و گرفتم و به دکتر نشون دادم میگه این شرایطش به دلیل کم خونی و نداشتن ویتامین دی و چند ویتامین دیگس که نوشت و براش گرفتم اما خیلی برام مهمه که یه دکتر دیگه هم این آزمایش و ببینه نظر شما چیه فکر میکنین ربطی داشته باشه؟ممنون نیشم جواب سوالم و بدین بازم ممنونم ازتون
- سرفه خشک
با سلام و درود دخترم 9سالشه سه روزه سرفه های خشک داره شربت پلارژین کیدز دادم اما هیچ فرقی نکرده .فاویسم هم هست .ممنون میشم راهنمایی کنید برای سرفه شد چه دارویی بدم؟؟ تب ندارد -وزنش۱۸ کیلو

