Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- میتونم شربت ستادین دی سی به کودک یک ساله داد چه مقدار
من شربت ستادین دی سی را به بچه یک ساله 1cc دادم اشکال داره
- ناله کردن نوزاددر شب
سلام دختر۳۵ روزشه،شبا میخوابه ولی تمام شب تو خواب ناله میکنه .شربت رانیتیدین و پدی لاکت هم میخوره.ممنون از شما
- شير نخورده در بيداري
سلام پسرم ٦ماهشه الان وزنش ٧/١٠٠ از ٢ماهگي تو بيداري اصلا شير نميخوره همه روشا امتحان كردم كم اشتها هم هست وزن گيريش عالي نيست بد هم نيست هر ماه بين ٣٠٠-٥٠٠گرم اضاف ميكنه وزن تولدش ٢/٤٠٠لطفا راهنماييم كنين يكماه اس امپرازول بهش دادم دكتر گفت شايد رفلاكس پنهان باشه ولي يخورده بهتر شد خيلي كم الان از قبل بدتر شده
- انگل بچه
سلام پسرم دو سال و دوماه داره بعضی وقتها دست تو پوشکش میکنه نشیمن شو خارش میزنه ( خیلی کم) ایا عادته؟؟ اگه انگل داره میشه بدون ازمایش بهش دارو بدم؟؟؟چه دارویی باید بدم؟؟ مرسی
- قطره اهن و آ د
با عرض سلام و وقت بخیر و با عرض پوزش از ایجاد مزاحمت میخواستم بدونم قطره آ د و آهن سیدرال را میشه مخلوط با سوپ کودک بهش بدم؟
(جدا جدا البته؛ نه هر دو قطره را باهم )
چون اینطوری نمیخوره
دو روز دیگه شش ماهش تموم میشه - شربت تقویتی مجاز در فاویسم
با سلام ، خداقوت، پسرم دو سال و دو ماه داره و یازده کیلو هست و فاویسمه، درجه اش هم گرفتیم زیاد بود، برای تقویت و استهاش چه شربتی مجازه؟ ممنونم از پاسختون
- سلام پسرم یک سال و سہ ماھشہ یک شب تب کرد الانم اسھالہ وسوختگی ادرار شدید دارہ چہ کار کنم
- آزيترومايسن ٢٠٠
مقدار مصرف رو دكتر فرمودند فراموش كردم دخترم ١٦ كيلو هست روز اول چند سي سي بدم؟
- سلام. وقت بخیر. پسرم چهار سال و ۴ماهشه. چندماهیه که غالب اوقات مدفوعش چسبنده ست. قدووزنش نرماله. کمی شکمش بزرگتر از سایر اندامهای بدنش به چشم میاد. دلیل این چسبنده بودن مدفوعش چیه؟
- شربت مناسب سرماخوردگی
سلام.اقای دکتر شربت سرماخوردگی کوریزان برای بچه ۱۶ ماهه قابل استفاده است؟؟ تائید میفرمایید؟ مقدار مصرفش چقدره؟؟ با تشکر
- آفت
با سلام و احترام کنار لپ دخترم که یکسال و نیم داره یه کوچولو باد کرده شبیه آفت باید چیکار کنم؟
- غذا
سلام اقای دکتر بچم ۱۴ماهشه، خیلی خوب غذا میخورد الان چند روزه نمیخوره، گشنه میمونه بعدش یا شیرخشک میخواد یا خودم مجبور میشم شیرخشک بدم.ممنون میشم راهنمایی کنید یلدا پیشاپیش مبارک امیدوارم
- عفونت چشمی
دخترم 6ساله وچشمش ملتهب شده میسوزه و از چشمش قی میاد لطفاً راهنمایی بفرمایید که از چه دارویی مناسب است استفاده کنم
- شربت
سلام شربت سیریزینو برای کودک ۳ سال ک عطسه وابریزش داره چند سی سی و هرچند ساعت ۱ بار باید بدم؟؟
- تب کودک
پسرم سه سال ونیم است شربت پاراکید چند سیسی بهش بدم ممنون وتب بالاوگلودرددارد چکارکنم
- ضربه به سر
سلام آقاي دکتر دخترم 16 ماهشه و چندين بار از سر ضربه خورد يعني درحال راه رفتن پاهاش سر خورد و از پشت سر افتاد زمين گريه کرد و الان به پشت سرش دست ميزنم ورم کرده خيلي نگرانم آيا عاديه و خوب ميشه؟؟؟
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- قرص سفیکسم
سلام پسرم ۵ سالش سرماخوردگی شدید آبریزش بینی عفونت گلو عطسه سرفه خودم بهش قرص سفیکسم ۲۰۰ سرماخوردگی قرص آنتی هیستامین روزی یک عدد میدم از نظر دارو قرص دادن اشکال نداره ممنون از پاسختون

