Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واسن ۶ سالگی وویروس آبله مرغان
باسلام پسرم پنج شنبه هفته آینده بایدواکسن ۶ سالگی تزریق کنه پنج شنبه قبل با کودکی که مبتلابه آبله مرعان بوددرتماس بوده البته اطلاعی ازبیماری اونداشتیم ازنطرشما اگردراین ۷ روزعلائم نشان ندادمیشه واکسن زدیابایدزمان بیشتری صبرکنیم
- واکسن
سلام زدن واکسن آنفولانزا در بچه های زیر۵ سال که بهداروند وبدبیماری هستن، جهت پیشگیری عوارض ندارد؟ و اینکه میگن ممکنه فلج بشه بچه درست؟
- کودکان و تب
سلام وقت بخیر من پسرم ۴سالشه الان ۳روزه تب شدید داره همراه با اسهال لطفا راهنمایی کنید چه بدمش
- استفراغ
باسلام دکترجان.پسرم دوسال سه ماهشه دوشبه تمام طول روز کاراشو انجام میده میاد میره بازی میکنه ولی نصفه شب فقط یکبار بالا میاره و بعد راحت میخوابه قبلشچندددقیقه تو خواب خیلی بیقراری میکنه ولی بالا ک اورد میخوابه معده اش مشکل دارر شده جکار کنم
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- ادرار شیری رنگ
ادرار پسر دوسالم یهو اولش شیری رنگمثل روع بود بعد خوب شد علتش چیه تب جیزی هم نداره یهو اینجور شد
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- تب کودک همراه سرفه
سلام پسرم تب داره الان خوبه شب یکمی زیاذ میشه چکار کنم
- سویق کودک
با سلام آقای دکتر فرزند من ۶ ماهشه و تازه غذای کمکی شرو کردم میتونم بهش سویق کودک بدم ؟ روزی چند قاشق؟
- خارش واژن
با سلام دختر ۷ ساله ای دارم که حدود ۱ ماهی است بعضی مواقع واژنش شروع به خارش میکند اما موقع ادرار کردن سوزش ندارد میخواستم بدونم چکار باید بکنم با تشکر از شما
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- عفونت گلو
پسرم دهانش آف زده و گلوش چرک کرده توی خونه سفالکسین ۲۵۰ دارم اشکال نداره مصرف کنم؟
- تب و دل درد
سلام مجدد آقای دکتر. دخترم 3 سال و 4 ماهش هست. 13 کیلو. قدش هم 96 سانت. تبش از سه شنبه شب شروع شده. دیشب هم تب داشت. امروز صبح هم دوباره تب کرده بود. این دو روز تب همراه با دل درد بوده. آزمایش خونش عفونت نشون داده. داروهایی که دکتر درمانگاه بهش داده به این ترتیب هست: Pelargin Kids، گل گریپ، ایبوپروفن، پاراکید. قبلا سابقه عفونت ادراری داشته وقتی نوزاد بود و تحت نظر شما بوده. آذر ماه آزمایش کلی براش نوشته بودید که همه چیزش خوب بود. فقط ی مقدار آهن خونش زیاد بود که اهن رو قطع کردیم خوب شد. عفونت ادراری هم نداشت. ولی از اوایل بهمن هست که مهدکودک میره. سه شنیه که از مهد تعطیل شده این علائم رو داشت.
- دیدن خون هنگام مدفوع
سلام ببخشید خواهرم ۳ سالشه و هنگام مدفوع خون از مقعدش میاد و رنگ خونش قرمز تیره هست و تیکه کوچک لخته خون هم همراهش هست..و یهویی اینجوری شد ...به چه علت هست و راه درمانش چیست
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- آبله مرغان
دختر م 7 ساله هستش که از امروز صبح متوجه شدیم که آبله مرغان گرفته چه کارهایی رو باید انجام دهیم. سپاس
- آبسه یا جوش در ناحیه تناسلی
سلام با تشکر از لطف شما.دختر۱۸ ماهه من یه برآمدگی کوچک کمی بزرگتر از عدس در ناحیه تناسلی اش زده .امروز هم واکسن هجده ماهگی رو تزریق کرده.من یه دوز سفالکسین بهش دادم.مصرف سفالکسین رو میتونم ادامه بدم با توجه به واکسن امروزش؟ممنونم از شما بزرگوار

