Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سن شیر مادر
سلام آقای دکتر بچه تا چند ماهگی باید شیر بخوره؟
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- شب ادراری
سلام پسری۱۰ساله دارم که مشکل هیپوس پادیاس داردبعدازعمل که در۲سالگی انجام داده شب ادرای داردآیامشکل شب ادراری ازبیماری وعملش است وآیاقرصی هست که پیشنهادبدهیدتاشب ادراریش قطع شودچون بزرگ شده خودش خجالت میکشد ممنون
- اسهال کودک
با سلام آقای دکتر پسرم دو سال و نیم هست اسهال هست و میگه دل درد داره و حالت تهوع داره و یک بار استفراغ کرده چه دارو یا پودری استفاده کنم و چه مقدار خیلی ممنون
- انگل
سلام دکتر . پسرم ۱۰ ساله هست یه مدتیه که انگاری انگل گرفته ولی حدود دوماهی اذیت نمیشد فقط خارش داشت الان دوباره اذیت میشه یهویی ،شرایط آزمایش هم فراهم نیست،با قرص مبندازول تهیه کنم خوب میشه ؟؟مرسی
- سلام ازجوابگوییتان.یه قطره آهن خوب براکودک ۱ونیم ساله ک باعث سیاه نشدن دندان بشه معرفی کنیدوچندسی سی بدم ممنون
سلام وقت بخیر.ب پسر۱۵ماهه ام قطره آهنی ک بهداشت میدادمیدادم ک باعث سیاه شدن دنداناش شد.بخاطراین ازداروخانه قطره آهن لیپوزوفرفورت گرفتم ومیدم دنداناشوسیاه نمیکنه.شنسدم دلیل سیاه نشدن دندان بخاطرکم بودن آهنشه نبایدبدم میخاستم بدونم آیادرسته؟این قطره آهن خوبه به دادنش ادامه بدم ممنون ازشما
- سلام وقت بخیر دخترم ۳ و ۶ ماه والان بیشتراز یک سال یبوست داره چطوری درمان کنم
یبوست دخترمون ۳سال و ۶ ماه چطوری درمان کنم
- کودک ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلو مصرف شربت ازیتر وماسین چقدر است.
سلام پسرم سرفه های چرکی داره دکتر براش شربت ازیترو ماسین ۲۰۰ تجویز کرد دوزش را یادم رفت ۶ سالش ۲۱ کیلو وزنشه. ممنون
- درمورد پسر6ساله
سلام من پسرم6سالشه نگاه به گوشی یاتلوزیون میکنه میگه احساس میکنم بالام بالانشستم متوجه منظورش نمیشم میشع راهنمایی کنید
- مقدار دارو
سلام آیا میشه قرص مونته لوکاست رو یکبار صبح یکبار شب به بچه داد؟دکتر فقط یکبار شب نوشته ولی طول روز هم خیلی سرفه میکنه
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید پسر دوسال وپنج ماهه من سرماخورده ودماغش کیپ هست وسرفه ی خلطی داره. آیا میتونم بهش سفیکسیم 100 بدم؟
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه یدفعه تب کرد تب شدید بردمش دکتر بش شیاف دادن تا شیاف گذاشتم روز بعدش تمام بدنش جونش زد جوش ریز قرمز خیلی هم میخاره
- سلام دختر من 4سالشه شربت انگل چند سی سی بخوره وزن 21کیلو هست
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- چرک خشک کن
دختر ۳ ماهم ۵و نیم کیلو، سرفه داشت دکتر آزیترومایسین ۱۰۰ روزی ۲و نیم سیسی تجویز کردن حالا سرفه ش خلط دار شده،میزانش رو زیاد نکنم؟
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- پریود
من 1ماه و 16روز دیگه تولد 12 سالگیمه و الان همه علائم پریود را دارم و مادرم هم در 13سالگی پریود شدن ولی من از دو روز پیش شکم درد ، سردرد،حالت تحوه ، خارج شدن ماده ای سفید رنگ از واژن ، کمر درد را دارم به نظرتون من این هفته یا هفته بعد یا تولدم پریود میشم؟
- جوش دست
با سلام خسته نباشید آقای دکتر من دخترم ۵ ساله هست سرماخوردگی داشت و بعدش دستش و پاش جوش بزرگ زد بعد جوشه سفت شد و انگار تاول زده بود ترکید و از توش اب اومد بیرون بعد قرمز شد انگار زخمه از چی میتونه باشه چه دارویی مصرف کنم سیتریزین دادم گفتم شاید حساسیت هست چون دخترم حساس هست ولی آوری نکرد
- ویتامین
سلام دکترجان پسرم سه سالشه تا کی باید مولتی ویتامین بخوره ؟؟ الان بهش مولتی زینک پلاس میدم

