Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه کودک
با سلام یک پسر ۶ساله دارم با وزن ۱۹ونیم وقد ۱۱۰سانت صبح وقتی از خواب بیدار میشه به مدت بیست دقیقه سرفه ی شدید داره جوری که میخواد بالا بیاره بعد بیست دقیقه سرفه کامل قطع میشه تا صبح بعد و موقع بازی کردن یا دویدن هم یک سرفه ی خشک داره که با استراحت یا نشستن قطع میشه الان هشت ماهه که این علاعم و داره لطفا راهناییم کنید خیلی نگرانم ممنون وخدا قوت
- چشمک زدن
نوزادهفت ماهه ای دارم که چندروزی است چشم چپش چشمک میزنه ایااین چشمک زدنهاکه پشت سرهم نیستن یعنی یه ده دقیقه ای طول میکشه تاچشمک بزنه طبیعی است
- مصرفقرص
سلام روز بخیر آقای دکتر پسرم ۵ سالشه قرص کلیدینیوم سی رو پیدا کرده یه دونه خورده آیا مشکلی ایجاد نمیکنه براش
- ویتامین
سلام دکترجان پسرم سه سالشه تا کی باید مولتی ویتامین بخوره ؟؟ الان بهش مولتی زینک پلاس میدم
- دخترم با درد سینه در سمت راست مواجع شده میخواستم بفهمم
- ناف نوزاد
سلام برای نوزاد دوماهه ختنه به کدام روش بهتر هست.
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتردخترپنج ماهه دارم دوروژه سرفه مبکنه و خیلی گریه میکنه دکترم بردم فایدی نداشت میشه راهنمایی کنید
- چشم
- دنده نوراد
سلام آقای دکتر .بچم 13ماهشه علت بیرون آمدن دنده کمی دنده روسکمش سمت راست مشخصتره یعنی بیرون ترهستش
- سرماخوردگی نوزاد ۲۲ روزه
سلام نوزادم ۲۲ روز سرما خورده خیلی خس خس میکنه چکارش کنم
- با سلام من ی پسره چهار سال و نیمه دارم حدود چهار روزه اسهال همراه با دل پیچه داره نه تب داره نه تهوع البته اول یبوست داشت ی دکتر شربت لاکتوز ماین بهش داد اولش خوب بود بد چند روز شروع کرد به اسهال بردم دکتر شربت شد اسهال سرم با شربت زینگ وآزیتروما یسین بهش داد خوب شد دو روز دوباره میره دستشویی حالت شله مدفوعش زرد رنگ دل پیچه هم میگیرش ازتون ممنون میشم راهنماییم کنید وی بهش بدم.
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- یبوست و کولیک در ۴۰ روزگی
سلام من پسرم یک ماهگیش تموم شد یبوست گرفت هفته ای دوبار شکمش کار میکنه فقط .الان دوماهشه.کولیک هم داره.چیکار کنم؟
- تب
سلام. امروز دختر دو سالم رو اوردم پیش شما قبلش 2 درجه تب داشت پیش شما اوردیم شد نیم. براش آزیترومایسین و تب بر نوشتین. من از همین الان انتی بیوتیک رو دادم چون تبش باز بالا بود ولی شکمش از زمانی که خورده خیلی کار میکنه و اسهالی شده. چیکار کنم؟
- گرفتگی بینی و صدا خلط در گلو
سلام آقای دکتر دختر یکساله ای دارم مدت دو هفته است آبریزش بینی ندارد اما گرفتگی بینی دارد قطره میزنم برای چند ساعت باز است اما مجدد کیپ میشود شبها علائم تشدید میشود و خیلی بیقرار ای است در ضمن انگار خلط توی گلو بچه است و درست نمی تواند درست شیر بخورد
- آب
سلام وقت بخیر دخترم چهار ماهش تموم شده آیا میتونم آب بهش بدم ضرر نداره
- شربت کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتردخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳ کیلوداره گلوش عفونت کرده میخواستم بدونم شربت کوآموکسی کلاو هرچندساعت چندسی سی بهش بدم ممنونم
- ممنونم ازشما
🌷سلام آقای دکتربامعرفت 🌷يلداتون🍉 مبارک باشه .انشاالله درکنار خانوادتون همیشه شادسالم باشيد.شما بامرام ترین دکترهستيد همین که جواب همه روتلفني ميدين یعنی سرشارازمرام....ازخداميخواهميشه پشت پناهتون باشه.🌷🌷🌷🌷
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر رگه خونی خیلی کم در مدفوع نوزاد مشاهده کردم شیر خودمو بهش میدم یه موقع هایی اسهال داره یه موقع هایی شیر رو هضم نمیکنه تیکه های خیلی کوچک سفید شیر هضم نشده دفع میکنه قطره کولیک میخوره چون زور میزنه دکتر داد دلیلش چه ممنون میشم
- عادت کردن گوش
سلام خسته نباشید پسرم دوسال و ده ماهشه برای معاینه روتین تحت نظر شماست از لحاظ شنوایی وقتی به دنیا اومد مشکلی نداره والان هم تمام صداهارو میشنوه حتی اهسته سوالم اینه ک یه دوماهی میشه همش با دوتا دستاش جلوی گوششو میگیره وبازی میکنه خیلی تکرارمیکنه ایا اشکالی داره؟؟ ممنونم

