Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام شربت کید هلیکس و استامينوفن و اموکسیلین برای نوازاد ۴۵ روزه خوبه سرما خورده
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهه ام سرماخورده سرفه میکنه وغلط داره موقع سرفه گریه میکنه دکتر براش شربت کورتیزون نوشته بدم بخوره؟چه شربتی خوبه؟
- ب
باسلام دخترم دوماهشه موقع ادرار خیلی گریه میکنه ادرارش خیلی بوی بدی داره دکتر بردم گفتن بستری بشه پیش پزشک دیگه بردم ازمایش دادیم هنوز جوابش نیومده چیکار کنیم
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- در مورد سرماخوردگی نوزاد
دخترم ۱۱ماهه است صداش گرفته بود شربت اموکسی سیلین۱۲۵دادم بهتر شد دیروز شربت تموم شد امروز بازم تب کرده الان بهش پلارژین دادم میشه اموکسی کلاو هم بدم
- شیردهی
آیا در زمان شیردهی میتوان قرص کوآموکسی کلاو و مترونیدازول مصرف کرد؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر بچم سه ماهشه کولیک داشت و شربت کولیک ایز فرموده بودین بخوره تاکی باید ادامه بدم؟
- ناخن ومو
دخترم چهارسالونیمشه ناخن پا شصتش مدام ترک ریزودرشت داره آیا مشکلی هستش و درضمن از همون اول جلوی موهاش رشد نمیکنه خیلی کوتاه ولی بقیه موهاش بلند میشه علتش چیه ممنونم دکتر راهنمایی کنید با سپاس فراوان
- سلام اقای دکتربرای عفونت سبزوچسبناک بینی نوزاد14ماهه چندسی سیشربت اموکسی سیلین125بایددادوهرچندساعت.ممنون
- سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من ۸ سالشه مدتی میگه دور نافم درد میکنه وشبهانصف شب بیدار میشه گاهی هم سوزش ادرار داره
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- قبض شکم
سلام وخسته نباشید پسرم 2.نیم سن دارد نزدیک به سه چهار روز است که اصلا دستشویی نرفته است وشکمش سفت است
- قطره اهن
سلام دکترخسته نباشین نوزاد هفت ماهه دارم ک وقتی قطره اهن میخوره بعدش سریع بالامیاره چه کارکنم ک این طوری نشه؟تازه اگ همون لحظه هم بالانیاره بعد چند دقیقه یا ی ساعت ک ی غذای کمکی میدم برمیگردونه ؟ممنون میشم راهنماییم کنین دکتر ایا انبه وموز میتونم ب نوزاد هفت ماهه بدم؟ممنون
- گرانالوم نافی
سلام پسرم بعدافتادن ناف یه تکه قرمز رنگ داخل نافش مونده ازنمک استفاده کردم نافش بانیترات نقره سوزوندن ازپماد هیدروکورتیزون استفاده کردم ولی هیچ کدوم جواب ندادن یکم مایع بدبو ازنافش بیرون میاد نمیدونم چکارکنم
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- زرده تخم مرغ
هرروز به نوزاد ده ماهه یک زرده تخم مرغ یا زرده تخم بلدرچين بدهیم زیاده من حدود یک ماه است که هرروز می دهم آیا ممکن است مشکلی برایش پیش آمده باشد خیلی ممنون
- سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- قرص نکسیوم
سلام آقای دکتر ببخشید دختر من 19 ماهشه برای حالت تهوعش دکتر بهش قرص نکسیوم داده ولی نمیخوره میتونم با یه قاشق ماست بهش بدم؟ ممنونم از این که راهنماییم میکنید.
- زردی کف پاکودک
دخترم نزدیک ۴سالشه کف پا صورتش زردهستش دلیلش چیست
- مقدار مصرف شربت سفالکسین
دخترم ۸ سال و نیم هست با وزن۲۸ کیلو سرماخورده دکتر بهش شربت سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت داده یه قاشق غدا خوری درسته این شربت و دو روزه میخوره مناسبش هست سپاس

