Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوسیت نوزداد 10 روزه
- شیرخشک ببلاک
سلام من شیرخشک ببلاک کامفورت میدادم بخاطره رفلاکسی بودن دخترم دیدم بازار پیدا نمیشه و دخترم باز بالا میاورد زیاد نه حدودی بعد ای ار دادم با مشورت دکترش بعدش الن چهارروزه ک میدم بیرون رویش بخورده بیشترشده و پاهاش سوخته چیکارکنم
- سونوگرافی
سلام دکتر برای نوزادم سونو هیپ دوطرفه موقع معاینه در بیمارستان نوشته اند درحالیکه با سر به دنیا امده و مشکلی در سونوگرافیهای بارداری نداشته ممکن است اشتباه شده باشه؟ چرا بنظرتون نوشتن؟میشه بگسد چیه و اگر مثبت باشه باید چکار کرد
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- سرما خوردگی
نوزاد ۲۰روزه دارم که خیلی کم درحد ۲یا۳تا سرفه درروز داره خطرناکه آیا؟؟ دکتر رفتمگفته باید بستری بشه
- ۵ ماهگی
سلام اقای دکتر من دخترم ۵ ماهشه ومیخواستم بدونم ک چه چیزهایی باید بهش بدم بخوره واینکه شربت ویتو کیدرو باید تاچندماهگی بخوره وشیرخشک اتامیل ۱ میخوره کی میتونم عوضش کنم چون احساس میکنم سیرنمیشه
- گریه کردن
باسلام وخسته نباشی اقای دکتر دخترم یک ماه هسته موقتی می خواد ادرار یا مدفوع کنه اول گریه می کنه بعد انجام میده رفتیم آزمایش انجام دادیم گفته عفونت نداره مشکل چی
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- آلرژی
سلام آقای دکتر خسته نباشید،ببخشید میخواستم بپرسم شربت سیتریزین واسه آلرژی شیرخوار ۷ماهه با عطسه و آبریزش و گرفتگی بینی قابل استفاده هستش واینکه چند cc؟؟؟؟
- تب
با سلام. آقای دکتر دخترم 6روز دیگه شیش ماهش تموم میشه از دیشب یه دفعه تب داره علایم سرما خوردگیم نداره فقط تب و بی حاله هر شیش ساعت بهش قطره استامینوفن میدم ولی همچنان تب داره چ کار کنم
- تب داره
پسر۷ماهه دارم تب کرده بردم دکتر دارو شیاف استفاده میکنه تبش کم میشه بعد از چند ساعت باز تبش بالا میره شبها خیلی گریه میکنه بیقراره تا ۴صبح گریه میکنه
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ده روزه به دنیا امده الان چند روزه اسهال داره امروز هم دوبار بالا اورد شیرشو چکار کنم؟
- بی خوابی و بیقراری نوزاد سه ماهه
سلام دختر سه ماهه دارم در طول شبانه روز سه چهار ساعت میخوابه و کولیک داره مداوم گریه میکنه چند نسخه دکتر متخصص بردم انواع قطره های مربوط به کولیک دادم هیچ نتیجه ای نگرفتم میتونم شربت خواب بهش بدم لااقل بخوابه؟
- شیر خشک مناسب برای کولیک و رفلاکس
سلام دکترجان خوبی دختری دارم ۲ماه و۵ روز کولیک ورفلکس شدید داره الان آپتامیل ۱ استفاده میکنه چه شیرخشکی براش مناسبه ؟sma1 خوبه یا نانو....؟
- سرفه نوزاد
سلام خسه نباشید پسرمن ۲۰روزه بدنیااومده سه چهارروزه سرفه میکنه پیش متخصص هم بردم شربت آزیروسین داده روزی یک سی سی ولی سرفش قطع نشده
- رفلاکس نوزاد
نوزاد 6ماهه تازه غذای کمکی براش شروع کردم حریره بادام وفرنی بهش میدهم رفلاکس داره قطره پدی لاکت بهش میدم استفراغ میکنه از دماغش ودهنش واب دهانش زیاد باید چه کار کنم امپرازول 10بهش میدادم الان قطع کردم پدی لاکت میدم
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
باسلام ببخشیددخترم ۳.۵ماهشه ازپری شب هی گریه میکنه وکش وقوس میادوبه شیرخوردن هم ادامه نمیده.همش ناله میکنه ویهوازخواب میپره ممنون میشم راهنماییم کنین
- نوزادسه ماهه یک ماه گذشته۴.۵وزنش بودکه خدمت دکترکرم بین برده بودم
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟

