Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر دختر۵ساله ام بی اختیاری ادرارداره
لطفااقای دکترراهنمایم کنیدازمایش ببرم چه مشکلی داره جلوشو نمیتونه بگیر دائم شلوارش خیسه درطول روزوشبانه دوباره بارجاشوخیس میکنه
- دخترم هسته گوجه سبز را خورده چکارکنم
دخترم هسته گوجه سبز راخورده چکار کنم
- عرق سر
سلام آقای دکتر بچه 9ماهه دادم جنب و جوش میکنه یا گرمش میشه سرش خیلی عرق میکنه دکتر هم مبگه سالمه آزمایش خون هم داده بودم مشکلی نداشت . مولتی ویتامین و قطره اهن هم میخوره . الان یه جا خوندم بچه ای که سرش عرق کنه زیاد باید وینامین د3 بخوره . درسته یانه ؟چه جوری استفاده کنه
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- اسپری بینی ررستانکس
سلام وقت بخیر پسرم حدودا ۴ ساله است هفت ماه دچار عفونت گوش میانی شده و مدتی هم شنوایی نداشت الان خدا رو شکر شنواییش خیلی بهتر شده اما با این حال دکتر گوش حلق و بینی گفتن عمل جفت گوش و لوزه باید انجام بشه رفتم بیمارستان امیر اعلم که کارهای عمل انجام بدم اما بعد معاینه دکتر بیمارستان گفتن عمل نیاز نیست و اسپری رستانکس رو تجویز کردن روزی دوبار دوپاف الان بعد متوجه شدن عوارض اسپری نگرانم لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
- سرفه کودک ۵ ساله
سلام پسرم ۵ سالش هست تقریبا یک هفته ای میشه سرفه میکنه انواع شربت دادیم و دکتر بردیم ولی هیچ تاثیری نداشتن امروز تلفنی از یک دکتر سوال کردم گفتند آمپول دگزا تزریق کنید ضرری نداره آمپول ؟
- گلودرد
سلام دخترم چهارسال وهشت ماهه هست وزن ۱۴کیلو دوروز تب کردبعدازاینکه تبش قطع شد گلودرد داره به شدت طوری که هیچ چیزنمیتونه بخوره دکتربراش آزیترومایسین ۲۰۰نوشته روزی ۴سی سی ۲دوزبهش دادم نئوتادین هم هر۱۲ساعت داده فعلاسرفه وآبریزش نداره ولی آزیترومایسین دفعه قبل که سرماخورد بهش داده بودم روش اصلا اثرنمیذاره،آموکسی سیلین ۴۰۰گرفتم چقدربدم ؟ میخوام بپرسم به نظرشماآزیترومایسین ادامه بدم یاآموکسی سیلین؟
- ورم پلک بالای چشم
سلام پسرم ۳ سالشه دیروز از خواب بلند شد پلک بالای چشمش ورم داشت .کمکم خوب شد امروز دوباره صبح بعداز بیدار شدن پلکش به شدت ورم داشت و در طول روز ورمش کم نشد من قطره باکتی ماید ۶ ساعته ریختم ولی نگرانم نمیدونم چه بکنم و علتش چیه
- سلام آقاي دكتر
سلام آقاي دكتر پسرم شش سال دارد يك ماهه بعدازسرملخوردگي آب بيني اش بند نمي آيد رنگش هم سبز است شربت آزيترومايسين بهش بدم وزنش پانزده كيلو است ؟
- سرما
درود، پسرم ۴ سالش تموم شده از صبح آبریزش بینی داره و بینی اش کیپ شده انگار گرفتگی بینی داره چه شربتی بهش بدم آقای دکتر وزنش ۱۵ کیلو هست ممنون.
- سلام دخترم ۵سالشه وزن ۱۶کیلو چقدر باید بهش شربت سفالکسین بدم ممنون
سلام وقت بخیر دخترم پنج سال داره وزن ۱۶کیلو دکتر بهش سفالکسین ۱۲۵داده نگفته چقدر بهش بدم لطف کنین راهنمایی کنین ممنون
- روش مصرف شربت آزیترو ۲۰۰
سلام وقت بخیر دخترم ۷ سالشه و ۲۵ کیلو وزنشه پزشک برای عفونت گلو آزیترو ۲۰۰ داده و گفته روزی ۳ و نیم سی سی مصرف بشه دیشب ساعت ۱۱ ، ۳ و نیم سی سی داریم ولی خب هنوز تب داره . آیا نباید برای بار اول ۷ سی سی به بچه میدادیم؟ امکانش هست امروز جبران کرد؟ ظاهرا میشه روز اول هر ۱۲ ساعت داد و از روز دوم هر ۲۴ ساعت
- ناف
سلام.پسرم۵ ماهشه نافش هنوز خوب نشده هم قرمزمیشه توی ناف هم چرک داره چکارکنم؟
- سلام من دختر یک ساله دارم همه چیز به دهان می کشد کاغذ و دستمال کاغذی می خوره علت چیست
- ممنون میشم جواب بدید
سلام دخترم۹سال داره نه گلو درد نه گوش داره سرش بسیار درد داره چه داروئی بگیرم.... ۲۱کیلو هست.... ممنون
- واکسن یسالگی
سلام وقت بخیر.ببخشین آقای دکترپسرم واکسن یسالگی ۱۰روزطول کشیدمشکلی نداره؟
- مصرف قرص
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۱۲ سال داره ابله مرغان گرفته ودر کنار اون گلو درد هم دارم میتونه سفیکسیم ۲۰۰ مصرف کنه
- مصرف قرص
باسلام دخترمن ۲۱ماهشه امرپز ۵تاقرص ویتامین دی سه ۵۰۰۰۰هزارخورد بزدم دکتر گفت مشکلی نیست ودفع میشه. توروخدا نیازنیست ببریمش دکتردیکه یا ازمایش؟
- قرص استامینفوند۳۲۵
سلام برای کودک ۳ ساله با وزن ۲۱ کیلو می شه از قرص استامینوفن ۳۲۵ استفاده کرد ؟
- گوش درد نوزاد یک ماهه چطور درمان کنیم
سلام بچه من تازه وارد سه ماهگی شده عفونت گلو و گوش داشت دکتر بهش افاموکس ۱۲۵ و پلارژین داد گلوش خوب شده اما گوشش نه چیکار کنم

