Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن انفولانزا
سلام آقای دکتر بچم چهارسالشه واکسن انفولانزا ایرانی بزنم یا هلندی؟ واینکه کدوم نوع رو بزنم چهارظرفیتی یا سه طرفیتی
- سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم …ممنون میشم پاسخگو باشید
سلام پسرم ۵سالشه وزنشم ۱۷کیلو شربت آزرومایسین باید چند سی سی بهش بدم ...ممنون میشم پاسخگو باشید
- خطر اسکن هسته ای تیروئید در شیردهی
با سلام شیردادان و بغل کردن بچه 1ساله بعد از اسکن تیروئید چند ساعت باید فاصله داشته باشه؟
- بی اشتها
برای پسر یک ساله ام که کم اشتها و فعالیتش زیاد هست راسیپ بدم بد نیست براش
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- قطره کولیف تاریخ گذشته
سلام من دخترم پنج ماهشه بی تابی میکرد نمیخوابید قطره کولیف دادم فقط تاریخش گذشته بود پنج قطره دادم الان اروم خوابیده ولی میترسم مشکلی که ایجاد نکنه؟
- شربت سفاکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹ ۷/۵ ساله
مقدار مصرف شربتسفکسیم ۱۰۰ برای کودک باوزن ۳۹کیلو
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و شش ماهش چند روز فقط سرفه خشک می کنه دارو بهش می دم سرفش قطع میشه وچند ساعت بعد دوباره سرفه می کنه وقتی دراز می کشه می خواب تو خواب سرفه می کنه دارو سالبو تامول می دم وقتی سرفه می کنه. آبریزش بینی وتب هم نداره
- میزان شربت سفکسیم برای کودک یک و نیم ساله
سلام میخواستم بدونم برای دخترم که یک و نیم ساله هست و عفونت سینوس داره چه مقدار شربت سفکسیم رو در روز بدم
- شربت مولتی
سلام خسته نباشید دخترم ۲۳ ماهش هست ویروس گرفته ۳روز فقط تب کرد و استفراغ حالت تهوع متوکلوپرامید میدم بند اومد الان خیلی سرفه داره میتونم بهش مولتی و اهن و اد بدم بهش یانه ؟؟
- سلام دخترم شش سالشه و آبریزش و سرفه و گوش درد داره
سلام روز بخیر دخترم ۶ سالشه و سرفه شدید و گوش درد و کمی آبریزش داره و دکتر براش آزیترو مایسین ۲۰۰ نوشته وه روزی ۱ بار بهش بدم ولی اصلا بهتر نشده لطفا راهنماییم کنید چکار کنم
- زردآلو
سلام آقای دکتر روز بخیر،دخترم نزدیک ۴سالشه سرماخورده و سرفه داشت داره دارو مصرف میکنه خداروشکر بهتره میتونه زرد آلو بخوره؟
- وزن کودک
سلام،پسر ۱۸ ماه دارم با وزن ۱۱وقد ۸۵ سانت،یک ساله که بود وزنش ده و نیم کیلو بود،تو این چند ماه وزن نگرفته،قیافش هم لاغر ،خوراکشم خوبه بد نیست،به نظرتون نیاز ببرم پیش متخصص
- قطره آهن فروزومال
با سلام خدمت آقاي دکتر گرامي بچم 15ماهشه ميتونم قطره آهن فروزومال بهش بدم؟؟قطره آهن خوبيه؟؟
- درمان سرفه کودک
سلام آقای دکترپسرم ۶ساله وزن ۱۷ کیلوبه علت سرفه زیاد در شب و روز سفکسیم ۱۰۰ دادن چه مقدار بهشون بدم.🙏🌹
- سیتریزین
سلام اقای دکتر برای بچه ی ۳ سال و سه ماه و وزن ۱۴ کیلو شربت سیتریزین چند سی سی باید بدم ؟؟ ممنونم
- نوه ی من یک سالشه هسته ی خرما بلعید نگرانم چی میشه
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- مونته لوکاست
باسلام،پسرم کرونا گرفته و دکتر براش بین داروهاش مونته لوکاست تجویز کرده دکتر گفته عصرها یک عدد ولی من روز اول نصف شب بهش دادم چون داروهاش زیاد بود و هی استفراغ میکرد فرصت نشد، بعد که نصف شب بیدارشد بهش این قرص رو دادم سوالم اینه که اگر داروش توی این زمان باشه مشکلی نداره؟ یا حتما باید عصرهااین قرص رو بدم.

