Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- تب
سلام دکتر پسرم ۳ سالشه فاشیسم داره میتونه ایپوپروفن بخوره
- شیر مادر
سلام خسته نباشید یک پسر ۱۳ ماهه دارم ک الان یکماه بیشتر است از یک سینه شیر نمیخوره ولی هنوز شیر داره آیا این شیر خراب شده یا میتونم بهش بدم بخوره؟؟؟
- کودک
با سلام. دخترم دوسال و نیمه هست. وقتی ب دنیا آمد یکی از نزدیکان گفت ک باید سینه بچه را فشار دهیم تا تخلیه بشه بعد از اون نوک یکی از سینه های دخترم ب اندازه جوش کوچک سفیدی داره باید چکار کنم ممنون
- سلام من دخترم۴ماهه است هم سرفه هم عطسه٠میزند.سرفه خشک دارد،
- مولتي ويتامين
سلام دكتر خسته نباشيد دختر من ١٩ ماهشه شربت كيندر ،مولتي ويتامين يوروويتال روزي چند سي سي ب دخترم بدم ؟؟
- درمان مناسب سرفه و خلط و تب خفیف کودک دوسال و ده ماهه
سلام جناب دکتر بچه من دو سال و ده ماهشه و ۱۵ کیلو وزن داره. از سه روز قبل دچار سرفه های خلط دار،تب خفیف و آبریزش بینی شده. شربت ستادین جی ۳ سی سی هر ۶ ساعت شربت کوآموکسی کلاو ۴۵۷، هفت سی سی هر ۱۲ ساعت و پدی کاف ۴ سی سی هر ۸ ساعت بهش میدیم الان. نظرتون در مورد داروهای فوق چیه؟
- تب شدید و تداخل دارویی
سلام پسرم سه سال و سه ماهشه تب شدید داره و گلو درد و آبریزش، هم ستادین دادن ۴/۵ سی سی ۸ ساعتی، هم استامینوفن شش ساعتی ۷/۵ سی سی. با هم تداخل دارویی ندارند؟
- آزیترومایسین و اسهال
سلام خسته نباشید
دخترم ۱۵ ماهشه و سرما خورده بود. سرفه و آبریزش بینی داشت که ۴ روز پیش بردم دکتر. براش آزیترومایسین نوشتن گفتن تا ۵ روز بده بهش. دادم بهش الان که روز ۴ اسهال کرده. از صبح حدودا ۷ یا ۸ بار دفع آبکی داشته. الان خیلی نگرانم که وزنش کم بشه. میشه قرص ضد اسهال بدم بخوره؟ بد نیست؟
با تشکر
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- حرف نزدن کودک
سلام من پسرم ۲سال و۳ماه داره فقط کلمه میگه اصلاجمله نمیتونه بگه وزن وقدش خوبه ته حلقش خیلی بازه مادرزادی/حرفامومیفهمه وهرچی بهش میگم میتونه انجام بده ازلحاظ شنوایی خوبه لطفاراهنماییم کنین😭😭
- ازیترومایسین
سلام ازیترومایسین ۲۰۰ رو ب کودک دوساله ۱۳ کیلوگرمی چقدر بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام دکتر گرامی پسر ۵ ساله ای دارم که تند تند دچار گرفتگی بینی می شه و خیلی هم دیر خوب میشه هفته پیش بینی ش گرفت با شربت سرما خوردگی کمی بهتر شد بعد دوباره با یه باد کوچیک تشدید شد الان با عطسه و آبریزش همراهه پزشک عمومی براش بتامتازون زد و دیفن هیدرامین کامپاند داد اما من نمیدم سادشو دارم میدم اما خوب نمیشه شبا خیلی اذیت میشه
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- تاول بعد از واکسن یک سالگی
باسلام دخترم بیست وششم تولدش بودکه بیست وهفتم واکسن یک سالگیشوزدیم وفرداش متوجه شدم که رودست وپاهاش تاول زده وازتاولش حالت آب میادبیرون آیابه نظرشمااین طبیعی هست؟؟؟
- قرص تاوانکس برای کودک پنج سال و نیمه
من دخترم پنج سال و نیمه هست به مدت یک هفته به تجویز متخصص اطفال نصف تاوانکس ۵۰۰ رو هر روز خورد روزی یک بار مشکلی هم پیش نیامد آیا ممکن است صفحات رشدش آسیب دیده باشد و رشدش مشکل پیدا کند ؟
- دفع سریع مدفوع ابکی بعد از خوردن هر وعده غذا
دخترم شانزده ماهشه یماهی میشه هر چی می خوره سریع اسهال میره اسهالیش ادامه داره تا غذا از معده کامل تموم بشه ضعیف هم شده تو رو خدا کمکم کنید خسته شدم
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم

