Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سینه خیز نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم 7ماه 18روزشه از هردو طرف غلط میزنه دایره وار میچرخه به عقب میره هر دو تادستاشو میگیرم با حمایت من راه میره سینشو بالا میگیره رو مبل تکیه که میده میشینه ولی گاهی به پهلو خم میشه با این شرح حال به جلو سینه خیز نمیره خیلی نگرانم
- سلام قرص فنازومکس
دوران شیردهی روی کودک تاثیر دارد یک سال۳ماه نوزاد
- پا نگرفتن نوزاد
سلام و خسته نباشی دخترم 6ماه و دو روزشه قبلا سر پا میگرفتنش وزن خودشو رو پاهاش نگه میداشت و پا میزد،الان چند روزه که بعضی روزا خوب پا میزنه بعضی روزا زانوش رو خم میکنه و نمیتونه با کمک وایسته
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- تهوع و استفراغ
پسرم دو ماهشه شیر خشک نان میخوره تا ۴۰ روزگی کولیک داشت خوب شد .الانم بعدی هفته ازواکسن دو ماهگی دچار استفراغ شده ب شکل پنیری.شب تا صبح اصلا استفراغ نمیکنه در ضمن تو این دو ماه اصلا استفراغ نمیکرد حتی یک قطره
- یبوست نوزاد۳ونیم ماهه
سلام ووقت بخیر پسر۳ونیم ماهه دارم توچهار روزگی زردی داشت بستری شد۱۶بود وبعد آزمایش گفتن فاویسم داره تا۲۳روزگی زردیش پایین بالاشد الحمدلله رفع شد ازحدود یکماهگی هم هرسه چهار روز یکبار دفع داره که اونم باگلیسیرین رفع میشه حالا دکتر شربت لاکسمل تجویز کرده روز چهارم مصرف دچار اسهال شده ازتون یه راهنمایی میخواستم توسه چهار ساعت سه بار اسهال داشته
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- مدفوع نوزاد
سلام اقای دکتر، مدفوع نوزاد دوماهه ی من زرد روشن هست همیشه. این دفعه چن روز اذیت داشت و بیفراری میکرد دوروز همشکمش کار نکرد بعد دو روز که شکمش کار کرد رنگ مدفوعش سبز بود . علتش چی میتونه یااشه؟
- واکسن یکسالگی
ببخشید برای واکسن یکسالگی هم نیم ساعت قبل تزریق استامینوفن بدیم و بعد هر ۶ ساعت؟ بعد تا چند روز باید بدیم؟
- پوست
سلام علت دون دون قرمز روی بدن نوزاد چیست
- پدي لاكت و الرژي
باسلام.نوزادي هفت ماهه دارم كه الرژي داره ديروز بجز شير هيچي نخورد ساعت ٤ظهر بهش قطره پدي لاكت دادم چون روش نوشته واسه الرژي و رفلاكس ساعت ٤صبح ديدم دخترم خيلي تو خواب بي قراره خيلي بد خواب شد صبح ديدم كل بدنش كهير قرمز زده يعني به پدي لاكت الرژي داره؟ الان همه قرمزي ها رفته
- غبغب پشت گردن نوزاد
ولی دخترانه هیچ کدوم نداشتن وقتی گردنشو کامل میگیره این حالت غبغب باز میشه این غبغب پشت گردن طبیعی هست آقای دکتر
- قرص آسنترا
با سلام و عرض ادب من در دوران پیش از بارداری قرص آسنترا ۵۰ برای درمان استرس استفاده میکردم در بارداری این قرص رو قطع کردم الان فرزندمدو ماه و نیمه ست میتونم دوباره شروع کنم قرص رو؟تاثیری بر شیردهی نداره؟
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- سلام ببخشید از چند روزه گی باید ویتامیت آ،د بدهیم ما اشتباهی به لچه ی ۵روزه ۴۰تا قطره دادیم آیا مشکلی براش پیش می آید
سلام ببخشید میگم باید چند روزه گی به بچه شربت ویتامین ADباید بدهیم ما اشتباهی به بچه ی ۴روزه ۴۰قطره دادیم آیا مشکلی رراش پیش می آید؟؟؟؟
- زورزدن نوزاد دختر هنگام ادرار
دخترم ۳.۵ ماهه است.حدود ۴۰ روزه متوجه شدم موقع ادرار زور میزنه.ولی هیچ گریه و ناراحتی دیگری نداره.فقط موقع دفع ادرارزور میزنه.البته بگم دخترم انوس بسته بوده و یک روزه بود که عمل شد.حالا چیکار کنم لازم است کاری بکنم.یا طبیعیه
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام آقای دکتر پسر من تازه سه ماهش کامل شده درچهل روزگی به دلیل پنومونی بستری بوده والان حدود دوهفته سرفه وبعضی اوقات خرخر میکنه وهیچ علایم دیگری نداره هرچی بهش دارومیدم خوب نمیشه به نظر شما چیکارکنم تروخدا راهنماییم کنید
- اسم الرژی زا
سلام من بچه ام یه ساله...اس بردمش دکتر دیروزبش سوسپانسیون آسما وت مکمل تغذیه ای...داد میگم بم نگفت تاکی بش بدم? بعد اگه این شربتو بدم مولتی ویتامین هم بدم یاندم?
- ادامه سوال قبل
راجب شیرخشک رایانه ای پرسیده بودم الان میتونم شیرخشک ابتامیل۲ بدم؟۹ماه داره

