Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام پسرم سه روز سرفه میکنه سینه اش خلط داره
- بوی بد اندام تناسلی نوزاد سه ماهه
سلام دختر من سه ماه و نیم هست از کرم کاندولا از وقتی به دنیا اومده استفاده کردم برای چین های پاش و لای پاش هر بارم که پی پی یا دیش میکنه میشورمش ولی زیاد دست لای اندام خصوصیش نکردم برای تمیز کردن و امروز احساس کردم واژنش بو میده باز کردم سعی کردم کرم هایی که اونجا گیر کرده رو تمیز کنم دیگه هم کرم نمیزنم صبر کنم بو میره یا باید ببرم دکتر
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره
- دوز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰برای کودک ۵ساله
نمیتونه خوب نفس بکشه گلو وحلقش چرکیه بینی کیپ بدون آبریزش۵سالشه ۲۸ کیلو شربت سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار مصرف کنه؟؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من حدود ۷ هفته سن داره معمولا چهار روز یکبار مدفوع میکرد ولی الان بیشتر از شش روز است ک معدش کار نکرده بعضی وقتها زور میزنه و کمی گریه میکنه
- رفلاکس نوزاد
پسرم رفلاکسی پنهان داره راینتیدین رو بخاطر ضررش قطع کردم باید چه دارویی جایگزین کنم
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر دختر ۵ ماهم بیرون رویش خیلی زیاده بیشترم به شکل اسهال اشتهاشم کم شده چیکار کنم ؟
- عفونت چشم نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه هردو چشمش عفونت داره مدام اشک میاد بردمش دکتر پماد و قطره باکتیماید و تتراسایکلین داد ولی مرتب استفاده نکردم بعد از قطع دارو باز عفونت برگشت چیکار کنم
- اضافه کردن نبات یا شکر در فرنی کودک ۹ ماهه که یک هفته بعد می شه ۱۰ ماهه
باسلام وخسته نباشید پسرم ۹ ماهه است با وزن ۹ونیم کیلو از ۷ ماهگی فرنی بدون شکر دادم تا ۹ ماهگی که ۷روز دیگه وارد ۱۰ ماهگی می شه می تونم نبات یا شکر تو فرنی بریزم نبات بهتره یا شکر چه مقدار
- سفیکسیم۲۰۰
سلام دخترم ۵سال و۲ماهه هستش میتونم بجای شربت سفکسیم۱۰۰ قرص سفیکسیم۲۰۰ نصف کنم نصف قرص بهش بدم ؟ ۱۷ کیلو وزنش.سپاس
- شیاف دیکلوفناک ۱۰۰ برا بچه ۸ ساله ضرر دارد من نمیدونستم باید ۵۰ استفاده کنم
- اسهال نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادمن دوروزه ک رفته توی چهارماه.بیست روزی میشه ک اسهال داره اوایلش شدیدنبودیعنی دفعاتش کم بود ولی ازبعدیلدابدترشدوپیش دکتربردم رامنوفلور دادوشیرخشک ببلاگ نوشت شب اول رامنوفلوردادم وسه روزی هم شیرخشکش و ولی بدترشد.پیش یه دکتردیگه بردم شربت دی سیکلومین داد.کمترشدولی بهترنشد.میخاسنم ببیننم چیکارکنم ک اسهالش بهترشه ممنون میشم
- سرماخوردگي
سلام وقت بخیر ممنونم که باحوصله جواب ما رومیدید آقای دکتر .تقریبا ۱ماه میشه دخترم سرماخورده شربت آزیترومایسین وبهش دادم یک ماه هنوز نشده .شربت کلارژن هم بهش یه شیشه دادم الان فقط گرفتگی بینی داره آبریزش کم داره ولی غلیظ.میخواستم بپرسم بازم میتونم آزیترومایسین بدم یا کلارژن؟؟ ۷ساله باوزن ۳۶ ممنونم
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- خرخر سینه
فرزندم 9 ماهشه از روزی که به دنیا اومده سینش یه صدای خرخر داره وهنوزم خوب نشده چکار کنم
- رفلاکس معده و بی اشتهایی
دخترم شش ماه وشش روزشه قبلا رفلاکس پنهان دادشت دکتر بهشقرص نکسیوم داد بعد مدتی یبوست گرفت گفتن به خاطر قرصاست دیگه بهش ندادم البته تاثیر خوبیم نداشتن برا معدش الان شیر کم میخوره کم خوابم هست دهن میجوه صدا میده وزن گیریشم خوب نیس لاغره گفتم ببینم مال معدشه عرقم میکنه تو خوابه
- سرما خوردگی کودگ ۲ماه ونیم
کودک دوماه ونیم دارم حدود یا هفته هست که سرفه داره سینش سخ سخ میکنه
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۵ماهشه ابریزش داره کمی با عطسه چ دارویی براش خوبه؟
- سلام آقای دکتر دخترم ده ماهش تمومه به همه جهات غلط میخوره به اندازه 20دقیقه میشینه ولی سینه خیز و چاردست وپا نمیره چیکار کنم

