Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- سلام شبخیر من بچه هفت ماه دارم شیر میدم دکتر این قرص نوشت ایا بخورم ضرر دارد
- مولتی ویتامین
سلام واحترام. تسلیت شهادت عزیزان ملت خدمت شما... مولتی ویتامین روبعدازخوردن شیرخشک میدم به پسرم اشکال نداره؟ یک سال ودوماهش
- شربت
سلام. خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟وزنش 9 و700
- کمبود وزن
سلام اقای دکتر .پسرم با وزن 3850 و قد 53 به دنیا اومد در حال حاضر 15 ماه داره با وزن 10 و قد 81 .خیلی لاغر و ضعیفه .رشدش چطور بوده؟
- برای پسر7 ساله باوزن 28 کیلو شربت آزیترومایسین 200هر چند ساعت و چند سیسی در روز باید داده شود.
- ادرار صورتی رنگ
سلام پسرم دوسال و نیم هست و از دیروز رنگ ادرارش صورتی شده الان تو این اوضاع کورنا میترسم ببرمش دکتر لطفا راهنماییم کنید
- واکسن یک سالگی
سلام،خسته نباشید،پسرم به پروتیین گاوی و یک سری مواد غذایی دیگه حساسیت داره،ایا زدن واکسن یکسالگی براش مشکلی ایجاد میکنه؟؟
- بیماری کوکساکی
سلام دخترم ده سالشه اقای دکتر بردمش سه روز پیش دکتر گفت گلوش هم عفونت داره بیماری کوکساکی هم داره ازیترومایسین دیفن وشیاف وقرص سرماخوردگی داده الان تبش بیشتر شده چشماشم پف کرده قی هم به رنگ سبز میده باشیاف بازم یکم داغه چکارکنم ممنون خیلی میترسم خولهش جواب بدین
- عفونت ادراری دختر۶ساله
سلام دخترم بعدازیک هفته بستری بخاطرعفونت ادرار،مرخص شدویک هفته درمنزل هم سفیکسیم ۱۰۰مصرف کردن آزمایش بعداز مصرف دارو به ماگفت که عفونت کاهش پیدانکرده چرا؟ البته جواب آزمایش بیمارستان نشان ازکاهش عفونت داشت بخاطرهمین مرخص شد
- خلط مدفوع
- کودک سه ساله من هسته زردآلو را قورت داده بعد از چهار روز هنوز دفع نشده.هیچ مشکلی ندارد .آیا هسته دفع میشود؟
- دارو
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱سال ۲ماهش هست غذای دریایی نمیخوره میشه بهش شربت امگا۳ بدم و اینکه برا بهبود کیفت خوابش ؟؟اخه دخترم خوابش کمه ۱۲ شب میخابه ۴ بیدار میشه تا ۸ صبح
- سرفه سرما خوردگی پسرم
دکتر عمومی برای فرزندم سرفه میکنه آمپول دگزامتازون داده و گفته نصف آمپول بدی بهش بخوره چطوره دکترجام تشکر مرسی
- شیاف
سلام برا بچه ۳ سال و ۴ ماهه با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب بالا و عدم پاسخ پروفن شیاف دیکلوفناک ۵۰ به صورت کامل استفاده بشه یا نصف؟
- حرف زدن
سلام آقای دکتر بچم ۱۳ماهه س گاهی چنتا کلمه میگه ولی موقع گشنگی و تشنگی و خواب فقط اشاره داره مثلا شیشه رو ببینه آب بخواد منتظره من حدس بزنم اگه این کارو نکنم گریه میکنه. ببخشید ک سوال بی مایه میپرسم ولی من ب این کار ادامه بدم یا نه بی توجه باشم؟ ممنون ک وقت میذارین
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟

