Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- بیماری کودک
سلام.کودک هشت ماهه دارن که دچار شکاف کام هست.و کف دست وپای او خیلی قرمز هست وزمان گریه هم شدیدا قرمز میشود.دست وپای او هنگام اویزان شدن کبود میشود.آیا میتواند نشانه بیماری قلبی باشد؟؟؟
- اختلال خواب
با سلام و احترام دخترم سیزده ماهشه اصلا نمیتونیم خوابشو تنظیم کنیم ما چون شب بیدار هستیم اونم مثل ما شده چیکار باید بکنیم مثلا اگه دوازده بخوابه چهار بیدار میشه دیگه نمیخوابه یا اکثرا دو سه میخوابه
- اسهال کودک
سلام دکتر جان وقت بخیر پسرم دو سال و نیم و یازده و نیم کیلو هست از بعدازظهر اسهال داره پنج شش بار شکمش کار کرده و انگار رفلکس داره با بوی بد لثه هاش سفید شده جای دندان اسیاب ایا دلیل دراوردن دندان هست؟چیکار کنم نگران شدم
- سلام خسته نباشید
دخترم ۱۰ سالشه و سرماخورده و دکتر شربت کو آموکسی کلاو تجویز کرده فقط مطمئن نیستم و نگفتن که چه مقدار بهش بدم ؟؟؟؟ و گفتن هر۸ ساعت درسته؟؟؟
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
دختر دو روزه که تب داره، امروز گلو درد شدید داره، و صداش در نمیاد، سرفه خلط دار میکنه، گلوش میسوزه
- سلام پسرم یکساله هست و شیر خشک آپتامیل پپتی میخوره اما نمیتونم پیدا کنم این شیر رو تو هیچ داروخانه ای نیست جایگزین این شیر چی باشه بهتره ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- چرک خشک کن
سلام آقای دکتر بچم دوسال و شش ماه داره سرماخورده و تب داره و بینیش گرفته ایبوپروفن و سیتریزین و پلارژین میدم . میخوام بدونم سربت سفالکسین رو هم باید بدم یانه ؟ یعنی کی بدونم عفونت کرده؟
- باسلام پسرم تقریبا سه ساله هست و 12 کیلو وزن دارد دوز مصرفی آزیترومایسین 200 چقدر باید باشد
باسلام پسرم نزدیک به سه سال دارد و 11کیلو وزن. اندازه مصرف آزیترومایسین 200 چقدر باید باشه. ممنونم پاسخ بدید
- تب
سلام بچه چهار سال و پنج ماه با وزن ۲۷ کیلو در زمان تب چند سی سی پروفن و چند ساعت یک بار باید داد؟ سوال دوم شیاف استامینفون بزرگسال می توان استفاده کرد
- عفونت ادراری
سلام به دلیل عفونت ادراری از دخترم نمونه ادرار گرفتم یکبار با کیسه و بار دوم با ظرف نمونه برداری که هردو مثبت شد دکتر ازم خواسته برا اطمینان دوباره با ظرف نمونه بگیرم ولی من گفتم نه همون مثبت تلقی بشه دکترش سفکسیم صد روزی پنج سیسی تجویز کردن و بعد سه روز دوباره نمونه بگیرم این دارو ضرری نداره ؟از کجا بدونم جواب واقعا مثبته و مدام تکرار نکنم
- تب
سلام آقای دکتر پسرم 2 سال و 3ماهشه الان تب کرده ولی حال عمومیش خوبه مشکل خاصی نداره فردا میارمش مطب تا فردا میتونم شربت آستامینوفن کوریزان بهش بدم؟
- اسید معده
سلام آقای دکتر بچه من۵ماه س از ۴۰روزگی اس امپرازول دادم دکتر ۲۰تا نوشتن گفتن ۱ماه دیگه بیار ۱۰روز فاصله افتاد بین دوره اول و دوم و ۳ماهگی برا۱ماه نوشتن گفتن ۲ماه دیگه بیار.الان باز شب بیداری داره
- مکمل
سلام .اقای دکتر .پسرم 22 ماهشه .مکمل ها رو نمیخورد منم تا حالا ندادم .انروز با شربت گل محمدی مولتیش رو قاطی کردم خورد اشکال نداره؟ممنون
- مقدار مصرف داروی تنفلین جی
سلام من 41 سالمه دیشب دکتر نوشته گرفتم دارو مقدار مصرف ننوشته لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
- عفونت ادارای
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم
- دارو
سلام خسته نباشین ببخشین من به پسرم روزی یک عدد قرص فولیک اسید میدم دوزش رو هم روی قرص ننوشته میخواستم بدونم میتونم بدم یا نه؟ دکتر بردم اون براش نوشته

