Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نئوزینک و فاویسم
با سلام و وقت بخیر مصرف شربت نئوزینک برای کودک یک ساله مبتلا به فاویسم ضرر ندارد؟
- سلام آقای دکتر دکتر برا قی کردن چشم دخترم پماد ازیترومایسین داده پشت چشمش بکشم چه جوری استفاده کنم
- زینک سولفات
سلام پسرم ازهفت ماهگی تا الان که یک سالش شده تو ده ونیم کیلو مونده قدشم تغییر نکرده ب نظرتون واسش شربت زینک سولفات بدم ؟اگه اره چ مدت وچقد ممنون.چیا بدمـکه قدش بلند شه؟ممنون
- نوزادشیرخوار
باسلام وقت بخیر،نوزادهفت ماهه است مشکلی هم نداردسه ماهی هست که روی زبانش مایل به سبز بده میشودایامشکل براثرشیرخوردن هست یاواقعامشکل جدی هست ازراهنمایتان سپاسگذاریم
- دل درد
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که مدتی است از دل درد شکایت می کند قبلا سابقه عفونت ادراری داشته است آیا مربوط به آن میشود یا انگل روده ممنون
- بیماری کودکان
سلام بچه ی خواهرم توی گلوش رخم شده و جوش زده و تب شدید داره و اسهال شده چیزی نمیتونه بخوره وقتی به دکتر رفتن دکتر گفته ویروس جدیده امکان تهوع و زخم روی بدن هست میخواستم بدونم من دو تا دختره ۱۸ و ۱۲ ساله دارم ممکنه خطرناک باشه یا واگیر دار باشه
- وزن
سلام آقای دکتر وزن ۸۵۰۰ برای بچه یکساله که ورن بدو تولد ۲۶۰۰ بود خوبه؟
- عوارض واکسن یکسالگی
من یک هفته پیش واکسن یکسالگی دخترمو زدم حالا اسهال داره و از یه چشماش آب میادو قرمز شده ایا از عوارض واکسن هست؟
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم
- نان سه
سلام جناب آقای دکتر کرم بین. وقت شما به خیر . پسرم شانزده ماهه هست و تحت نظر شنا. شیر خشک نان سه میخورد. اما الان در داروخانه ها نان سه پیدا نمیشود. از یکی از اطرافیان که شیرخشک به داروخانه ها توزیع میکند شنیده ایم که شرکت مدتی دیگر دوباره تولید و پخش میکند. آقای دکتر تا زمانی که نان سه دوباره در داروخانه ها توزیع شود چیکار کنم،؟ پسرم متاسفانه شیر پاستوریزه اصلا نمیخورد. آیا تا زمان پیدا کردن نان سه میشود نان دو بدهیم؟ نمیدونم چرا افرادی که در داروخانه ها کار میکنند میگویند که میتوانید نان دو هم بدهید به جای سه. آقای دکتر مگر ترکیبات این دو با هم فرق ندارند؟ شاید هم اونا میخوان نان دو را اینطوری به فروش برسانند، شما چه دستوری میفرمایید لطفا راهنمایی کنید یک دنیا سپاس و قدردانی از اینکه وقت شریفتون رو در اختیار ما مادران میگذارید.
- مدفوع سیاه
سلام خوب هستین نوزادم نه ماه داره اسهال داشت ی هفته ای دکتر بردم گفت در اثر ندونشه الان یکبار مدفوع سیاه داشته مشکلی داره؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام نوزاد ۵۰روزه دارم اصلا خواب عمیق نداره چیکار کنم
- رفلاکس
سلام .پسر ۲سال و یکماهه ای دارم که چون دوقلو بدنیا اومدن کم وزن و باقد۴۴ سانت بدنیا اومدتا ۳ماهگی بدلیل رفلاکس شدیدزانتاک مصرف کرداما دکترش دارو رو قطع کردو پسرم در۴ماهگی سینه رو پس زدو در یکسالگی شیشه رو پس زد از ۱۰ماهگی باعوض کردن دکترش براش نکسیوم وزانتاک شروع کردیم و تادوسال ادامه دادیم الان فقط نکسیوم میدیم و هنوز هم گاهی استفراغ داره و اشتها اصلا نداره بیشتر در خواب با سرنگ تغذیه میشه طی روز حتما باید راسیپ بخوره تاشاید دوقاشق غذا بخورهوانواع مولتی خارجی و دست ساز ونوترینی درینک و ...هم بهش دادم درحال حاضر ۱۲ کیلو وزنش و قدش ۸۵سانتیمترهست ولی قل دیکه یعنی دخترم ۹۱سانت هستش برای قدش نگرانم و اینکه چرا اشتها نداره و همه غذارو تف میکنه و اینکه قرص آرژنین رو چه مقدارباید داد؟؟؟؟
- سلام آقای دکتر خوب هستید دخترم تازه چهارماهش تموم شده وزن دخترم 400 گرم کمه شیرخشک بیومیل پلاس 1بهش میدم اصلا تغییری نکرد نظرتان شیرش عوض کنم میگم نان 1 خوبه نظرتان واسه وزنش چه کارکنم
- قطره ی میم
سلام آیا قطره میم مولتی ویتامین هم داره یا باید جداگانه مولتی ویتامین بدم لطفا جواب دهید🙏🙏
- سرماخوردگی
سلام آقای دکترنوزاد۴۸روزه من ازصبح عطسه وسرفه داره اماخس خس سینه نداره شماچی توصیه میکنیدبراش میترسم تافرداشدیدترشه
- کوریزان
سلام ایا میشه به بچه زیر ۲سال یکسال و ۸ماهشه کوریزان بدم؟ وزن۱۱ اگر میشه هرچندساعت و چقدر؟ سوال دوم برای داروهایی که صبح باید بدیم ۶ ۸ صبح که بچه خوابه شکمش خالیه ایا موردی نداره دارو دادن؟ و فاصله بین چند شربت که همشون ۸ساعتیه ۱۲ساعتیه چقد باید باشه؟؟
- ریختن بیش از اندازه اب دهن نوزاد وخوردن دست ها از بعد ازتولد تاشش ماهگی
سلام دکتر دخترشش ماه ای دارم ک دوماه بعدازتولد اب دهنش همین طوری میریزه بعضی موقع ها زیاد وگاهیاوقات کم وهمیشه لباسش خیسه وهم اینک ازبعدتولد دستاشو داخل دهنش میبره ومیخوره میخواستم بدونم مشکل خاصی داره یانه ممنونم
- سرفه
سلام اقای دکتردخترم 5 ماه نیم هست سرفه خلطی داره که شب ها بیشترمیشه دکتریه شربت دیفین هیرامین با یه ازیترومایسین داده. گفت بهترنشدعکس بایدبگیرم خیلی میترسم اقای دکتر میشه راهنمایی کنیدممنون. درضمن من بخورتوخونه ندارم
- سلام دخترم دوسه روزاسهال ازاون پودرکیدی لاکت بهش دادم خوب نمیسه چیکارکنم
سلام دختریم سال ونیم سه روزاسهال دکتراون پودرکیدی لاکت براش نوشته بهش دادم ولی خوب نمیشه

