Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکهای سفید
سلام خسته نباشید اقای دکتر پسرم نزدیک ۴ماهشه از دوماهگی لکهای سفید روی کمرش زد الان این لکها بزرگ شده و زیاد تر روی کمر وباسن روی لپش هم زده دوطرف میخواستم بدونم اینا چیه وایا خطرناکه باید به چه دکتری مراجعه کنم خیلی نگرانم
- تب نوزاد
سلام وقت بخیر.ببخشید دخترم۸ماهشه و از۳روز پیش تبکرد و بیقرار بود و بدنش دردمیکرد وگوشاشو همش میکشه و فقط گریه میکنه،بردم دکتر بهش آزیترومایسین وایبوپروفن و نئوتادین دادن ولی امروز که۳روژ میشه که دارو مصرف میکنه هیچ تغییری تو حالاتش و تبش ایجاد نشده و شب دوباره تب کرد و بدن درد شدید داشت و همش به خودش میپیچید تا اینکه یک سوم شیاف دیکلوفناک۵۰زدم و کمی آروم شد.چیکارکنم؟همین روال دارو هارو ادامه بدم یا آنتی بیوتیک قویتر بدم.اینم بگم که خواهر بزرگترش هفته پیش آنفولانزا گرفته بود وهمه این علائمو داشت.چیکارکنم دختر۸ماهم زود خوب بشه؟خیلی اذیت میشه
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- جوش
سلام وقت بخیر پسر سیزده ماهه من بعد اسهال اطراف مقعدش جوش سر سفید زده ممنون میشم راهنمایی کنید چه پمادی استفاده کنم
- دلیل شیر نخوردن نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من الان تازه پنج ماهه شده نزدیک یه هفته هست که شیر خوب نمیخوره شبا توخواب میخوره اما روزا خیلی کم مگه اینکه خیلی گرسنه با شه بخوره بعضی مواقع هم بالا میاره میخواستم اگه لطف کنید علتشو بدونم
- بیقراری نوزاد سه ماهه
نوزاد سه ماهه من با آنکه خواب خوب و آرامی دارد اما در مواقع بیداری بشدت بی قراری و گریه می کند. نمی دانم گریه ناشی از بیماری است یا طبیعت نوزاد من به این صورت است
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- کمک
سلام آقای دکتر ببخشید در مورد شیر خوردن نوزاد پنج ماهه ام سوال کردم فرمودید با آزمایش انجام شود خواهشا راهنمایی بفرمائید من پیش کدام دکتر در استان کرمان بروم که مورد تایید شما باشند ممنون میشوم
- برفک
سلام دکتر سفیدک روی لوپش از داخله برفک نیست
- استفاده از حنا برای مادران شیرده با فرزند فاویسمی
سلام
استفاده از حنا برای مادران شیرده که فرزندشان فاویسمی هستش اشکال دارد یا نه؟
- زردی کودک من ۸.۴هست خطر داره؟
- تغذیه نوزادپنج ماهه
- کم وزنی نوزاد 2ماهه
سلام به همه اقای دکتر ببخشید دوست دارم بچم تپل بشه میتونم شیر اپتامیل پی دی اف بهش بدم رفلاکس یا یبوست هم نداره مشکلی نداره فقط دوشت دارم چاق بشه
- سوال
سلام آقای دکتر سوال در مورد شیر را من پرسیدم خواهشا اگر نیاز به ویزیت دارد خواهشا کمکم کنید کرمان دکتر خوب نوزادان چه کسی را معرفی میکنید ممنون از راهنمایی شما
- ریفلاکس
سلام خسته نباشید دخترم شیر بالا میاورد رفتم دکتر بهش شیر خشک ببلاک AR داد و شربت امپرازول الان ریفلاکسش بهتره ولی با هر بار خوردن شیر بعدش مدفوع ميکنه تقریبا روزی ۶ بار این عادیه؟
- سرفه نوزاد۳ماهه
پسرم ۳ماهشه،دوروز سرفه میکنه البته از بدوتولد ترشحات پشت حلق داشت که گفتن مشکلی نیست و قطره رینوسالتین دادن حالا دوروز که سرفه خلط دار میکنه چیکار کنم؟
- حساسیت
آقای دکتر شما چه شیر خشکی پیشنهاد میدین پسرم سه ماهشه
- خوردن قطره آ.د
سلام دخترم دوماهشه ساعت دوازده ظهرقطره آ.د(۲۵قطره)بهش دادم وساعت دوازده شب دوباره بهش دادم باقطره ی دیگه اشتباه گرفتم وفوری بهش شیردادم

