Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزمایش مدفوع
سلام آقای دکتر خسته نباشید گفتین نتیجه آزمایش رو بنویسم مدفوع که داده دکترگف معده مثبته واسش شربت مترانیدازول صب شب ۳ سی سی و اموکسی سیلین صب شب ۳ سی سی وپودر امپرازول صب یه ساشه شب یه ساشه و خانم دکتر نگرانم کردن با حرفشون که گفتن نباید مثبت میشد شما از نگرانی دربیارید آقای دکتر مشکلی هست واینکه امکان داره موقع جمع آوری مدفوع درظرف نمونه درمنزل آلوده شده باشه ممنون میشم پاسخ بدید
- مصرف تخم بلدرچین یا تخم مرغ
سلام آقای دکتر برای کودک یکساله به جای تخم مرغ فقط بلدرچين بدیم کار درستیه ؟ در هفته چن تا میشه داد ؟
- تب
سلام خسته نباشید دکتر بچم 6ماه و25 روزشه دوروز تب میکنه و بیحال البته تبش یکسره نیس مثلا شب تب میکنه تافردا ظهرخوبه خواستم بپرسم میتونه ازدندون درآوردن باشه گوششم هم بعضی موقعه میخارونه؟
- سوزش ادرار
سلام من دخترم 7سالشه وسط پاهاش میسوزه بردمش دکتر معاینه اش کرد گفت عفونت داره ازمایشاتش هم نشون داده عفونت ادراری داره وسط پاهاش قرمز کرده باید چه کار کنم ؟
- مولتی ویتامین
دکترپسرم ده سالشهخیلی ضعیفه توخونه قطره مولتی ویتامین وآهن فروتب دارم تازه خریدم میتونم بهش بدم تاثیرداره؟اشتهاشم کمه
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲ سال ونیم که یه بار سابقه تشنج دارد ضرردارد
ایا شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودکی که سابقه تشنج دارد و کودک ۲سال نیم است یه بار تشنج کرده ضرر دارد
- ازشیرگرفتن
سلاموخسته نباشید .پسرم دوسال و یک ماهشه.میخوام از شیر بگیرمش.با وجود ویروس کرونا باید چیکار کنم .بگیرمش یانه.ممنون از شما
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- تغذیه
سلام پسرم ۵سالشه ۱۵ کیلوهست اصلا غذا نمیخوره لطفا یه شربت اشتها آور معرفی کنید خارجی هم باشه اشکالی نداره هرکدوم که خوبه شما بگین لطفا
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد
- لکه کنار گوش
با سلام و خسته نباشید،ببخشید یکسری لکه کنار گوش دخترم هست فکر میکنم قارچ پوستی باشه اما نمیدونم چجوری ایجاد شده.نظافت رو رعایت میکنم براش.شبها موقع خواب زیاد عرق میکنه.چیکار باید بکنم.دخترم زیر دو سال سنشه(۲۰ماهشه).عکسش رو هم فرستادم.
ممنون از پاسخگوییتون - دندانپزشک
سلام آقای دکتر خدا قوت. دخترم ۴سالشه پیش شما پرونده داره دوتا از دندانهاش موقع غذا خوردن درد میگیره نمیتونه به غذا خوردن ادامه بده لطفا اگر امکانش هست دندانپزشک دلسوز و منصف معرفی می کنید. زنده باشید
- شربت
سلام آقای دکتر پسرم دوسال و نیم داره طبق دستور شما قبلاً آدزیر بهش میدادم و بعد آسماویت براش تجویز کردید ،شربت آسماویت تموم شد مجدد همینو براش بخرم و روزی یه قاشق مربا خوری بدم؟
- شیر خشک
ایا ب کودکان بالای یک سال میشود شیر خشک شماره یک داد
- دوز مصرف سفیکسیم100
با سلام و خسته نباشید دوز مصرفی سفیکسیم 100 برای دختر 27 ماهه با وزن 15 کیلو چقدره؟
- سرماخوردگی
سلام دکتر ببخشید پسرم یک سالشه سرما خورده تک تک سرفه خشک داره بینیشم مخاط داره مثل ابریزش نیست بنظرتون چی بهش بدم نیاز به چرک خشک کن داره؟
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- ایموژن
باسلام، جهت تقویت سیستم ایمنی و پیشگیری از بیماریها برای کودک ۹ ساله ، باوزن ۴۷ کیلو من چه مقدار و چند نوبت شربت ایموژن بدهم کافی است؟عوارض خاصی که برای کودکان مشاهده نکردید؟

