Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ایمونس
سلام خسته نباشید برا تقویت سیستم ایمنی میتونم به کودک چهارساله شربت ایمونس بدم؟ چ مقدار؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
با عرض پوزش از شما یه راهنمایی میخواستم
من برای کودکم که شش ماه و ده روزشه سرلاک برنج و شیر گرفتن ولی روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب و ۹ قاشق غذاخوری
خودش پیمانه نداره
میخواستم بدونم میشه از پیمانه شیرخشک استفاده کنم؟
اگه بله با چه میزان آب و چند پیمانه؟
برای یه وعده منظورم هست - ابله مرغان
دوقلودارم چهارماهه خودم ۵روز آبله مرعان گرفتم ممکنه ایناهم بگیرن ماسک دوتا میزنم دستها رو هم مرتب مبشویم
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- تورم لوزه
سلام پسرم ۷سال دارد ولوزها بزرگ شدن که صداش تعقیر وشب خرخر میکنه الان سفکسیم ۱۰۰ دادیم که ۴روزه تمام ش کرده دکتر داروخانه گفته باید ۷روز بخوره یکی دیگر گرفتیم راهنمای کنید ممنون میشم
- گریه کودک یکساله
خسته نباشین ،پسر دو سالو هشت ماهم در شبانه روز ده ساعت خواب دارد ایا کافیست؟؟؟؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- سرماخوردگی
ابریزش بینی ۲۰ روزه.پسرم ۱۹ ماهشه
- رادیوگرافی جمجمه ضرر دارد ؟
سلام اقای دکتر سر پسر دوسال و نیمه ای من یخرده ورم کرده بود نمیدونمجوش بود یا چیز دیگ بردم متخصص اصفال گرافی جمجه نوشت ک خداروشکر مشکلی نداشت الان من نگران اشعه اون عکس شدم اقای دکتر خیلی حالم بده خیلی...خودمو مقصر میدونمک بیخودی ب بچه گیر دادم و عکس گرفتم و ضرر رسوندم ب پسرم تورو خدا بگید چقد خطر وجود داره ؟
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره
- عفونت روده
سلام ببخشید پسر من دو و سال و هشت ماهش هست ودو روز هست از مقعدش یه مایع شفاف آبکی میاد و تب هم کرده دو شب قبلش هم استفراغ میکرد الان اشتها هم اصلا نداره هیچی نمیخوره بردمش دکتر نگفت چی شده فقط یه ایپوبروفن واستامینوفن و شربت سفلکسیم ۱۰۰ داده ویه شربت برا تهوع
- خارش سر
پسر ۲۰ماهم سرشو میخوارونه علتش چی میتونه باشه؟
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- سلام آقای دکتردخترم نزدیکه بره تو۸سال دندونای بالاش پوسیده دندانپزشکی هم که بردم نذاشت بکشن گریه میکردازآخردکترگف هنوزوقت داره که دربیاد بنظرتون دیرنشده هنوزوقت داره؟
- ضدعفوني کننده
سلام آقاي دکتر کودک 13ماهه دارم که ايندفعه با سرماخوردگي ويروسي سينه پهلو شده و اطرافيان مدام سرما دارن و اصلا رعايت نميکنن ميتوانم از اسپره ي ضدعفوني کننده هوا در منزلمان استفاده کنم؟،براي کودک مشکلي ندارد؟؟
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .

