Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- حساسیت
سلام علایم حساسیت به پروتیین گاوی در بچه ها چطور بفهمم پسرم ۲۱ ماهش هست ، ممنون
- زردی کف دست و پا ی دخترم
سلام ببخشید بعد از خوردن پفک دست و پای کودک چهار ساله ام زرد شده نمی دونم دلیلش پفک هست یا چیز دیگه ای حالش خوبه رنگ چشمش هم سفیده
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر وقت بخیر، پسر دوسال و نیمه ای دارم طبق دستور شما بهش آدزیر میدادم بعد شما دستور دادید آسماویت بهش بدم شربت آسماویت تموم شد مجدد آسماویت خریداری کنم و یک قاشق مرباخوری به پسرم بدم یا شربت دیگری تجویز میکنید؟ ممنون
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- سرفه
سلام آقای دکتر پسر من رفته تو چهارماه یه هفته سرما خورده دوروز اول عطسه آبریزش بینی سبز رنگ داشته تبم ندارع الان باز سرفه خشک گلو شم یکم خلطی خس خس سینه داره چکارکنم آقای دکتر چه دارویی مصرف کنم
- سلام خسته نباشید نوزاد ۵ ماهه دارم باقلایی خفیف داره شربت پلرژین اسکال نداده بهش بدم.
- هسته الو ساه
سلام پسرم امروز تو باغ بودیم هسته الو سیاه قورت داد باید چیکار کنم، ۱ سال و نیم هستش؟؟
- ترس کودک
سلام اقای دکتر ۱ماه پیش ک من دخترمو برده بودم حموم و تو حموم درقفل شده بود گیر کردیم و چندبار شوهرمو صدازدمو وخونه نبود مجبورشدم شیشه اشو بشکنمو با دخترم ک ۲سالو ۵ماهشه بیام بیرون بالاخره جفتمون خیلی ترسیدیم والان هروقت ک دخترمو میبرم حمام به زور میادو همش گریه میکنه ترسیده خونمونم عوض کردیم بازم میترسه ک ببرمش چیکار باید بکنم لطفا کمکم کنید
- سلام آقای دکتر دخترم نه سالش هست بدنش ضعیف هستش اشتهای غذا خوردن نداره بیحاله چه دارویی بهش بدم
- مصرف ناپروکسن برای فاویسم
سلام. آیا مصرف ناپروکسن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- سلام شربت سفیکسیم 100باید چه مقدار به کودک 5ساله با 16کیلو وزن داد
سلام شربت سفیکسیم 100 باید چه مقدار به کودک 5ساله با وزن 16کیلو بدم
- نوزاد ۹ ماه دختر
آقای دکتر دخترم رو ۵ رو پیش بردم دکتر ۹ ماهشه دکتر آزیترو مایسین با پلارژین و پودر سینکاست داده با آمپول کورتون گفت دوباره بیار معاینه اگه بهتر نشد ۲و۳از آمپولشو بزنه الان دکترش نیست از صبح هم هست سرفه میکنه از دیروز شیر کمتر میخوره چیکار کنم توروخدا جواب بدید
- واکسن
سلام ، واکسن آنفلوانزا شما فرمودین دو مرحله به بچه ۹ ماهه بزنیم بین مرحله اول و دوم چقدر زمان باشه ؟ مرسی
- مدفوع ابکی وزرد رنگ.بی اشتهایی
سلام خسته نباشید.دخترم دوماهشه الان دوروزه در حد دوسه بار مدفوع میکنه زرد رنگ و ابکیه و گاهی بویی بد میده.کمی هم بی اشتها شده به زور شیر میخوره. شیر خودمم سیرش نمیکنه گاهی شیر خشک میخوره اونم به زور.از روز اول که بدنیا اومد سرفه و عطسه داشت الان یکم بیشتر شده گاهی هم انگار یه چیزی تو دهنش مزه مزه میکنه.دکتر زیاد بردم جوابی نگرفتم ممنون میشم کمکم کنید.
- سرماخوردگی یا اومیکرون
سلام. خسته نباشید. من کلا بدن درد دارم و پشت سرم سنگینه گلوم میخاره مثل انفولانزا ماه پیش هم همین مدلی بودم گفتن سندرم پیش از قاعدهگی هست. ولی این بار دختر 8 سالم هم سر درد داره صبح بالا اورد الان فقط سر درد داره دختر کوچیکم که 2 سالشه طبق معمول هر ماه باید تب کنه. حالا همه با هم آیا اومیکرون گرفتیم؟ اینم بگم که جایی نرفتم دو هفته خونه هستم همسرم هم هیچ علایمی نداره
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- کودک اگر سرماخورده باشدواکسن۱۸ماهگیش رو تا چند روز میشود به تعویق انداختگ
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا

