Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف شربت ازیترمایسین۲۰۰برای کودکان ۵سال
- سرما خوردگی مدام
سلام وقتتون بخیر ،من یه پسر ۷ساله دارم که از اول پاییز سرما خورده چند روز حالش خوبه بازم دوباره مریض میشه تا حالا چند بار بردمش پیش متخصص همشون داروهای تکراری میدن دیگه نمیدونم چیکار کنم خودشم خسته شده
- جوش دستها
سلام آقای دکتر.دخترم 18ماهشه دستاس وپاهاش چوشاي قرمزميزنه جوش اولش کوچيله بعد کمی بزرگ میزنه نمیدونم از لباس هستش چون دستاش وپاهاش عرق میکنه .امکان داره خوردن انگورگرمي بزنه باعث جوش بشه .ممنون
- سلام ببخشید پای پسر ۶ سالم میخ حدود ۲ سانتی رفت کامل ضد عفونی کردم و بستم از صبح که بیدار شده پاش درد میکنه و نمی تونه کف پاشو بزاره زمین . چی کار کنم ؟
- میزان مصرف سفکسیم برای کودک چهارساله بیست کیلویی
دختر من هیچ انتی بیوتیک دیگری مصرف نمیکنه ،مزه همه تلخه و بالا میاره انقدر که بی حال میشه ومیوفته ،تنها انتی بیوتیکی که میخوره سفکسیم هست ،دکتر براش تجویز کرد دیروز ،اما میزان مصرف رو توی نسخه اینترنتی نزدن و امروز هم تعطیل هستن ،ممکنه بفرمایید چقدر برای سرفه های خلطی و ابریزش بینی که داره و شدیده باید سفکسیم استفاده کنیم ،ممنون
- آنزیم کبدی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر در آزمایش پسرمAst42وAlt15هست آزمایش درشرایطی انجام گرفته که پسرم به مدت چند روز آستامینوفن وآنتی بیوتیک استفاده کرده آیا آزمایشش مشکلی دارد
- شیاف
سلام آقای دکتر واسه بچه دو ساله که تبش پایین نمیاد چه شیافی و شیاف چند استفاده کنم؟۱۳،۵ کیلو هست
- کثیف شدن چشم کودک ۲ساله
سلام برای کثیف شدن چشم بچه ۲ سالم چیکار کنم ،صبح که بیدارشد پلک هاش بهم چسبیده بود
- مقدارمصرف سفکسیم
سلام بچم دوسالشه با وزن ۱۳ کیلو چقد شربت سفکسیم بهش بدم
- هورمون رشد
با سلام برای بچه ۵/۵ ساله ای که سن استخوانی او ۳ ساله است، هورمون رشد باید استفاده شود یا نه؟ جثه کودک هم اندازه بچه سه ساله است. پسرم رو پیش دو فوق تخصص غدد بردم، یکیشون میگن باید استفاده شه اونیکی میگن نه.
- بینی
سلام اقای دکتر دختره من نزدیکه ۱۳ ماهشه وبینیش ک پرمیشه نمیذاره تمیزش کنم باید ازچه قطره ای استفاده کنم تا شستشو بده وتمیز شه داخل بینیش
- سرفه خشک کودکان ۱۵ ماهه
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- سلاگ
- شربت لاکسی ژل
سلام دکتر خداقوت ببخشید به پسرم که ۱۵ماهش هست چه مقدار شربت لاکسی زل بدم الان شش روز هست که خیلی سخت مدفوع میکنه با وجود اینکه هر روز دوتا گلابی و اب بهش میدم
- عفونت
سلام اقای دکتر پسر من ۸سالشه وزنش۲۴کیلو هستش گلوش عفونت داره وتبش بالا میره شربت آموکسیسیلین هر چند ساعت چند سی سی بدم؟
- تیروئد
- تابه تاشدن چشم
سلام دکترپسردوستم تقریبایکسالشه میگه عصری خوابیده بعدسه ساعت بیدارش کردم چشاش تابه تا شده وهرچقدباهاش حرف زدیم اثلا متوجه نمیشده میشه علتشوبگیدوبایدچکارکنه
- ادرارکردن در خواب
سلام پسرم 6 ساله هست و چن روزی هست که سرماخوردگی و سرفه داره و بهش شربت ستادین میدم و چن روزی هست در خواب ادرار میکنه میتونه از شربت ستادین باشه؟

