Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- موز
با سلام و وقت بخیر
شما دادن موز به کودک را از شش ماهگی مجاز میدانید؟
و اینکه درسته که میگن موز باعث میشه که بچه دیر حرف بزنه؟؟؟!!! - سلامتی
سلام دخترم چهارماهشه بندانگشتای دستش تیره ترهست دلیلش چیه
- سلام خسته نباشید دخترم ۲ماه تموم کرد لرزیدن پاعلت چی هست وعسطه کر ن
- پوشک مناسب
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم ۵ماهش تموم شده،پوشک مولفیکس حساسیت از نوزادی داشت که کشاله های رانش پر از جوشهای چرکی میشد،بعدش بیبی کینگ استفاده کردم که باهاش سازگار بود تا یک هفته پیش که باز کشاله های رانش پر ازجوشهای ریز زیر پوستی شدکه الان تاحدودی بهتر شده ولی کامل برطرف نشده به نظر شما برای شیرخواری با این شرایط چه پوشکی مناسب تره؟؟؟؟؟
- کبودی پا
بادسلام و خسته نباشید اقای دکتر نوزاد من حدود دو ماهشه وقتی میگیرمش بغل پاش کبود میشه ولی تا میذارمش زمین خوب میشه خواستم ببینم طبیعیه
- دلدردکودک
کودک 2ساله دوروزی هست دل پیچه داره اسهال هم هست،یبوست هم داره
- پوست
سلام پسرم ۳۵ روزه بردم دکتر برای جوش های صورت و بدنش کرم نرم کننده حاوی اوسرین،اوره و زینک اکساید تجویز کردبعد از مصرف هر ۸ ساعت جوشاش بیشتر شد ادامه بدهم یا نه
- وابستگی نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم نه ماهشه و به شدت به من وابسته شده حتی داخل خانه از کنارش بلند میشم گریه میکنه بغل باباشم نمیمونه همش میخواد بیاد بغلم چیکار باید بکنن؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دختر ۸ماه و ۶ روزشه دو روزه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا تو خواب چه شربتی بدم خوب بشه ممنون
- بیرون روی مانند اسهال ابکی
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان 11 ماهشه از 5 ماهگی هر چی میخوره دفع میکنه من روز 7 بار پوشک عوض میکنم وزنشم الان 7.800 کیلو قدش 70 آیا مشکلی هست که وزنگیری نمیکنه وچه راه حلی پیشنهاد میکنید که بیرون رویش کم بشه
- شربت سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو۴ ماهشه امروز سرفه های خشک میکرد تبم داره چ شربطی باید بدم که فقط واسه سرفه باشه ک هیچ ضرری نداره بجز درمان ممنون،البته تو خونواده ام یکی دونفر مریض بودن حالا دیگه نمیدونیم امیکرون بوده یا سرماخوردگی من فقط میخام واسه درمان سرفه اش ی شربت بگین و چند سی سی باید استفاده کرد ممنون
- خون پس دادن
سلام نوزاد یک ماه خون پس میده دکتر هم بردیم گفت خوبه میشه چکار کنیم از چیه اون ممنونم
- سرفه
سلام دکتر نوزاد دختر سه ماه ونیم دارم که سه روزه سرفه میکنه وابریزش خیلی کمی داره از داروی پرارژین استفاده میکنم آیا عفونتش بهتر میشه
- خاروندن
سلام پسر ۴ ماهم سرشو میخارونه حتا وقتی از حموم میارم
- وزن کم و نخوردن شیر خشک
با سلام
من دو پسر دوقلو دارم که الان ۱۰ ماهه هستند. قل دوم وزنش خیلی کمه و ۸ کیلو ۵۰۰ هستش و دور سر۴۵ و قد ۶۹. شیر خشکی هستند هر دو ولی اصلا شیر خشک نمیخوره. شاید در طول روز بزور ۲ بار بخوره. اصلا اشتها هیچی رو نداره. قطره هاشم میدم میخوره ولی وزنش مناسب نیست. لطفا کمکم کنید
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- تب کودک
- شیر خشک ببلاک پره مچور
سلام وقت بخیر ببخشید دکتر به بچه 9 ماهه من که 6600 وزنشه شیر خشک ببلاک پره مچور داده حالا شنیدم این شیر خشک سنگ کلیه میاره درسته؟؟؟؟؟؟ تا چند ماه میتونم این شیرو بهش بدم؟؟؟
- رژیم غذایی
سلام وخسته نباشید عدم تحمل لاکتوز در نوزادان چه نوع رژیم غذایی رو میخاد برا بچه و مادر ؟

