Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- وجود خون در مدفوع کودک
سلام آقای دکتر دخترم سه سالشه آنفولانزا گرفته سرفه های بسیار شدید تب زیاد بی حالی و... دکتر سرماخوردگی کودکان شربت استامینوفن شیاف دیکلوفناک پدر صورتی که تا 48ساعت تب داشت شربت سفلکسیم تجویز کرد از امروز سفلکسیم شروع کردم ولی مدفوعش امروز خونی بود باید چیکار کنم آیا از عوارض دارو ها است لطفا کمکم کنید
- ایا قطره روتلفور برای نوزادان فاویسم خوب است
نوزاد من فاویسم است و کولیک دارد پزشک برای او قطره روتلفور تجویز کرده میخاستم بدانم برای این نوزاد دادن قطره مشکلی نداره که فاویسم داره
- باسلام دخترم ۳ماهش هست رفلاکس داره شیرخشک میخوره خرط داره توگلوش باید چکار کنم
- سلام پسرم پنج ماهه باقلایی قطره پدی لاکت اشکال داره
- درددورناف درکودکان
سلام دخترم ۵ سالشه مدفوعش همراه باعفونت میاد لاغر ضعیفم اس وزنشم ۱۲ کیلوس رشد مطلوبی نداره
- شیرخشک برای کودک یک ساله
سلام اقای دکترخسته نباشید کودک یکساله ای دختردارم ک وزنش خیلی پایینه وبدغذاس شیرخودمومیخوره .میخواستم شیرخشک کمکی خوب چ مارکی بهش بدم ک یکم تپل بشه و وزنش بره بالاممنون میشم راهنماییم کنین .
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- مدفوع نوزاد
مدفوع دخترم زرد خیلی کمرنگ شده تو ۵ ماه مولتی ویتامین میخره وشیر خودمو علت چیه
- غذانخوردن کودک ۸ماهه
سلام پسرم هشت ماهشه هم شیرمادر میخوره هم کمکی شیرخشک بهش میدم غذا خوردنش خوب بود ولی این چندروزه غذا نمیخوره راهنمایی میخوام
- عفونت چشمی نوزاد
با سلام پسر ۴ ماهه من یک هفته پیش سرماخورده الان ۳ روزه چشم راستش شب ها ازش عفونت میومد قطره باکتی ریختم خیلی بهتر شد الان چشم چپش هم اونطوری شده میخواستم ببینم همین قطره رو من ۸ ساعتی یک قطره میریزم کفایت میکنه؟؟
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- سرفه کودکان خشک
سسلام پسرم پنج سالش دوماه سرفه خشک داره بردم دکترشربت تئوفلین جی نوشته بدم بهش یانه خیلی میترسم
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- میگن دخترم سینه ش چرکی شربت اموکسی سلین خوبه بش بدم
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- سرماخوردگی و واکسن دوماهه
سلام دکتر دخترم الان هفت روز که سرما خورده وشربت سیتیزن اسپری بینی مصرف میکنه الان حالش بهتره فقط شب سرفه داره تب هم نداره فردا نوبت زدن واکسن دوماه یشه مشکل نداره ببرمش
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دوتر پسرم قطره مولتی ویتانین نمیخوره میدم استفراغ میکنه بیزحمت یه قطره مولتی ویتامین خوب و خوشنزه باشه معرفی میکنین
- قطره مولتی ویتامین
قطره مولتی ویتامین را تا چه سنی باید به نوزادان بدهیم؟ بالای شش ماه روزانه چند قطره باید بدهیم؟
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره

