Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- باتری
سلام الان دوروز گذشته مشکلی نداشته بازم باید مراجعه کنم به متخصص گوارش الان پنجشنبه جای مطب باز نیست
- ایروکاست
باسلام.دخترم ۵سال ونیمشه وزنش۱۴کیلو هست.دکتر برای سرفه هاش قرص ایروکاست ۱۰داده الان خوندم که واسه بزرگسالان هستش ایا مشکلی داره؟
- کم خونی
با سلام واحترام جناب آقای دکتر خواهرزاده ی من دو سال ونیم داره وبعد از گرفتن آزمایش ساده CBCمتوجه کم خونی شده وطبق دستور پزشک یک ماه دونوبت فروگلوبین 5 سی سی مصرف کرد اما بعد یک ماه با بالا رفتن ذخیره ی آهن باز هم MCHC,MCV,MCHCاش پایین است دکتر گفت ممکنه تالاسمی داشته باشه ؟درست گفته ؟ باید چه کار کرد ؟ممنون از شما
- یبوست
سلام خسته نباشیدپسر ۲سال و هفت ماهشه.یبوست و نفخ شکم داره.براش قرص موتیدون و پارافین خوراکی نوشته .آیا برا کودک این داروها ضرر نداره .بهش بدم .برا یبوست چیکار کنم خیلی اذیتش میکنه.ممنون از لطفتون
- مقدار مصرف ازیترو مایسین۲۰۰ با وزن ۲۵ کیلو چقدر است
سرماخوردگی شدید دوهفته است سرفه وتبش خوب نمیشه سه بار دکتر بردم میخاستم این شربت جایگزین کنم
- خوردن آب استخر
سلام آقای دکتر پسرم 5سالشه دیشب رفت استخر عمومی میگه آب استخر خوردم نمیدونم چقدر خورده هیچ علایمی ندارد آیا مشکلی پیش میاد براش لطفاً یه راهکار بگید
- شقاق مقعد
شقاق مقعد دارہ بچم 3 ماہی میشہ خوب نشدہ
- تداخل غذایی
با سلام و عرض ادب عذرخواهی میکنم دخترم 3.5 ساله هست شیر خورده و بعد از شیر چیپلت سرکه نمکی از اون جهت که میگن بعد از شیر خوردن سرکه ضرر داره نگرانم خدایی نکرده چه مشکلی ممکنه پیش بیاد؟
- حرف زدن کودک
سلام وقت بخیر بچه ام دو سالشه فقط تاب تاب عباسی، نه و تاتی میگه. صدای حیوانات رو هم در میاره. اما حرف نمیزنه بقیه چیزها رو همه رو با اشاره بهم میفهمونه و هر چی بهش بگم کاملا متوجه میشه طبیعیه؟
- مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای کودک با وزن ۲۲ کیلو
سرما خوردگی و سرفه خشک خلط بینی کودک ۸ ساله با وزن ۲۲ کیلو
- دل درد بچه ها
سلام دکتر وقتتون بخیر ببخشید پسرم دو سال و یازده ماهشه بعضی وقتا میگه دلم درد میکنه صبحها هم که از خواب بیدار میشه دهنش بو میده کوچیک که بود عسل زیاد میخورد به نظر شما ضرر نداره واسه دستگاه گوارشش؟ربطی به عسل ندارم دل درد؟استرس دارم
- دخترم سه سالشه ۱۱ کیلو داره غذا نمیخوره خیلی لاغره
- مقدا ونحوه مصرف شربت اآموکسی سیلین
مقدار ونحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای کودک ۱ساله و سه ماهه با وزن ۱۱کیلو
- میزان مصرف سفیکسیم
پسرم ۴سال داره و ۱۴ کیلو وزنشه،شربت سفیکسیم براش تجویز کردن میزانش رو تعیین نکردن
- تب
سلام جناب اقای دکتر خسته نباشید. اقای دکتر دیشب ازتون سوال کردم توی سایت درباره ی تب پسرم ، که دوسال دارد. اقای دکتر از دیشب تا امشب هر شش ساعت شیاف استامینوفن براش زدم و هر شش ساعت قطره ی پلارژین. متاسفانه اصلا اجازه نمیدهد که دستمال مرطوب شده با آب ولرم رو بدن یا پاهاش بذارم. آقای دکتر برای پایین اوردن تبش چیکار کنم در ادامه؟ یک دنیا سپاس و قدردانی
- میکروسفالی
سلام ایادرمان جدید برای مبتلا به میکروسفالی در دنیا آمده کودک ۶ساله ام مبتلاشد درصورتی که تمام آزمایشات خوب بود حتی غربالگریهای بارداری وحتی سونوگرافی ها همه خوب بود بعد از به دنیا اومدن از یک ونیم ماهگی رشد مغزش متوقف شد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- مورچه قرمز
با سلام مورچه قرمز داریم توی خونه که دخترم ۲ سال ۴ ماه و یکی دیگر از دختر هام ۸ سالشون هست مورچه گزیدتشون تمام بدنشون قرمز شده و میخاره و فردا باز دانه های جدید میزنه و بزرگ میشه و میخاره باید چه کار کنم
- سلام آغای دکتر پسرم ۷ماه ۲۴روزه کیدی لاکت میشه با پوره موز داد
- شربت تئوفیلین جی،
سلام دکتر دکتر به دختر۱۱ماهم داده این شربت رو ولی سرفه هاش خیلی زیاد نیست ۵بار در روز شاید و کوتاهه و خشکم نیست سینه اش صدا میده عوارضش زیاده لازمه بدم؟؟،هر۸ساعت ۱ونیم سی سی آمپول دگزا یک چهارم دوتا روزی یکی،،سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعتم دادن ۲ونیم سی سی ایا کافی نیست همینا؟؟؟ واینکه نیوهم دادن آهن خوراکی ۱۰عدد چندتا روزی باید بدم؟؟
- سلام جناب دکتر پسرم سه سال و ده ماهشه
چند ذوز پیش نافش قرمز و ملتهب شده بود و کمی بیرون زده بود ولی بعد دو روز خوب شد منم چون استانبول هستم الان دسترسی به دارو دکتر نداشتم فقط چربش کردم ولی از دیشب تب کرده ایا به همون نافش مرتبط و اینکه دارو چی میتونم بهش بدم که اگه مال عفونت نافش از بین بره سفالکسین خوبه

