Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت شیری شدن ادرار
پسرم ۵ سالشه بعضی وقتا اول ادرارش شیریه ازمایش ادرار یبار بردم عفونت نداشته
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- یبوست کودک۶ماهه
دخترم ۶ماهشه یه زره کباب مادرش بهش داده الان دفن نداره و همش گریه میکنه چی بهش بدم
- وزنکمکودک
سلامجنابدکتر.پسرم۱۱ماهشه.وزنش۷ونیمکیلویه.اشتهابهغذاشکمه.شیرمادرمیخورهمولتیوآهنشهرروزمیدمتاثیرینداره.بهدکترمتخصصدسترسیندارممنطقهمحرومیم.امروزبراششربتزینکپلاسگرفتم.روزیچندقطرهبراشبدم؟.آیابراش مفیده؟عوارضهمدارهیانه؟.ممنونم
- یک درمان خوب برای کم خونی دخترم که یک سالشه میخوان
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- سرماخوردگی
خسته نباشین دخترم ۲/۵ ساله هست و ۵ روز پیش سرما خورده بود و الان بهتره ولی نمیتواند خلط گلو را خارج کند و اذیت میشود بینی را نمیتواند خالی کند و خلط را هم قورت میدهد میشه لطفا راهنماییم کنین تا خلطاش دفع بشه و خوب بشه
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر پسرم امروز واکسن ۱۸ ماهگی داشته بعد بهداشت جفت واکسنو توی بازوش زد اشکالی نداره؟ نباید حتما توی پا برنن؟
- سرفه کودک ۴ ماهه بخاطر ترشحات پشت حلق
سلام کودک ۴ ماهه سرماخوردگی و آبریزش بینی دارد داروی قطره دریافت میکند . ولی نصف شب ها به علت ترشحات پشت حلق سرفه زیاد میکند . چکار کنیم ؟
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم
- خوردن قرص
درود پسر بنده حواسم نبوده قرص tonalincla1250 خورده برای نخواستم ببینم باید چیکار کرد؟؟
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- قد و وزن
سلام دکتر دختر من الان 4سالش شده ،14700وزنشه ،وزن تولد 2400بوده قدش 103خوبه؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- تب کودک یکسالهسلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شب تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر،ببخشیددخترم یکسالشه تب میکنه از نصف شبی ، تبش تا ۳۸و۶رفته و مدفوعش شله خیلی بی قراره چی بدم بهش؟
- ابریزش بینی
سلام من بچم زیز کولر خوابیده ابریزش بینی گرفته یکم هر دفعه سرفه میکنه چیکار کنم
- دیفن هید
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالشه و سرما خورده بهش شربت زیتروماکس داده دکتر واسه گلودرد الان ببخشید از دماغش مخاط سبز میاد شربت دیفن هیدرامین خوبه بدم؟؟ چون میاد تو دماغ وگوش اذیت میکنه
- تداخل شربت چرک خشک کن
سلام خسته نباشید، ایا میشه دو روز بعد از تموم شدن شربت فارمتین، شربت زیتروماکس ب پسر بچه هشت ساله داد، ممونم میشم پاسخ دهید
- سلام ببخشید من به کودکم که ابریزش و سرفه میکرد ۲.۵ میلی لیتر ستادین دادم الان دیدم زده زیر دو سال نباید بدم الان چکار کنم؟
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم ۳ سالشه از وقتی به دنیا اومده آبریزش دهان داره هوا که گرم میشه قطعمیشه آبریزشش به محض سرد شدن هوا دوباره شروع میشه دلیلش چیه

