Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ضربه ب سرنوزاد نه ماهه
باسلام پسر نه ماهه من امروز از پشت سر افتاد روی زمین و بلا فاصله شروع ب گریه کرد یک دقیقه بعداستفراغ زیادی کرد خیلی نگرانم آیا باید ببرمش بیمارستان؟
- نفخ نوزاد
سلام آقای دکتر.دخترم۵٠روزشه نفخ داره طوریکه ازخواب بیدارش میکنه.متخصصای اطفال کولیف بی اس کی دادن صبح وغروب۵قطره اماموثرنیس.قطره کولیک ایدبدم خارجیشو؟اگربدم چندقطره؟لطفاراهنماییم کنیدداروی موثرازنظرشماچیه؟
- سلام نوزاد50 رو دارم از چشماش آب میریزه چرکم میده روی صورتم یک ماهه جوش زده
سلام نوزاد50روزه دارم ازچشماش آب میریزه چرک هم میده چیکارکنم صورتش هم جوش زده دوسه هفته
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر.پسرم فردا نوبت واکسن شش ماهگیش هست.اما شنبه خیلی زیاد عطسه میکرد و یه مقدار آبریزش بینی داشت.یکشنبه بهتر شد.دیروز و امروز اصلا عطسه نکرد و فقط موقع گریه کردن آبریزش بینی داره.تب هم نداره فقط وقتی سیر میخوره انگار بینیش پره.واکسنشس ماهگی رو بزنم با این شرایط یا کنی صبر کنم.ممنون.
- دیدن کارتون
سلام من دخترم هفت ماهشه واسش کارتون آموزشی موزیکال میذارم خیلی حس خوبی پیدا میکنه که یکی از دوستان گفتن کودک زیر دو سال نباید تلویزیون ببیند راهنماییم میکنید
- کار نکردن شکم نوزاد چهار ماهه
سلام و خسته نباشید خدمت شما من نوزاد چهار ماهه دارم الان نزدیک دو ماهه که شکمش تقریبا دو هفته یکبار کار میکنه قبلا دکتر بردمش گفت طبیعیه ولی چندتا مطلب هست که خدمتتون عرض میکنم ممنون میشم کمکم کنید اول بگم که از شیر مادر تغذیه میکنه ولی بعضی وقتا سینه رو نمیگیره با اینکه گشنشه و مجبورا بهش شیر خشک میدیم توی روز دائم بیقراره و کف پاهاش رو خیلی بهم میماله و اینکه با اینکه خوابش میاد همش زور میزنه و سخت میخابه و بعد از ده دیقه از خواب بیدار میشه و گریه میکنه منون میشم کمکم کنید
- واکسن
سلام آقای دکتر امروز پسرم واکسن دوماهگی زده شیر خورد دوبار بالا آورده .ممکنه عوارض واکسن یا استامینوفن باشه؟
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه
- ختنه
سلام اقای دکتر من پسرم ختنه پیغمبری هص حالا چیکار کنم امکانش هس میگن عمل باید بشه میشه عمل نکرد
- پسرم خوب شير نميخوره
پسرم ٣ ناه و نيم داره و شير خشك ميخوره ولي بسيار كم ميخوره و اشتهايي نداره آيا ميتونم شريت زينك بهش بدم؟؟
- شیرخشک
سلام دکتر یه دختر چهار ماهه دارم که تا دوماهگی شیرخشک بیومیل پلاس میخورد چون اضافه وزن داشت گفتن شیرشو عوض کن بیومیل پلاسو عوض کردم نان دادم نان بهش نساخت اونو عوض کردیم بهش سوپرامیل دادیم که به زور میخوره دکتر به دلیل رفلاکسش سیمیلاک کانفورت داد رفلاکس داره اما اصلا بالا نمیاره و وقتی سیمیلاک....میخوره سریع بالا میاره پیشنهاد شما چه شیرخشکیه؟؟؟
- سرفه
سلام دخترم 4ماهشه تب داشت خوب شد. الان 2شب هست ک شبا زیاد سرفه میکنه و احساس میکنم گلوش خلط داره چکار کنم؟
- شیرخشک دادن به کودک
سلام کودک 9 ماهه ای دارم.در منحنی های رشد وضعیت بسیار نامناسبی داره و زیر خط قرمز است.الان وزنش 6 و نیم است.از لحاظ عفونت ادراری یا رفلاکس و مشکل تیروئید چک شده و هیچ مشکلی ندارد.4 ماه است که دیگه شیر مادر نمی خورد.شیر خشک را با انواع مختلف تست کردیم اما هیچ کدام را دوست ندارد.کلا شیشه را نمی گیرد.غذا خوب می خورد اما تاکید متخصصان بر دادن شیر به او تا یک سالگی است.هر روشی را امتحان کردیم اما شیر نمی خورد.وقتی هم که برای خوردن شیر گرسنه نگهش می داریم با گریه یک پیمانه شیر می خورد. به تازگی شیر خشک را با کمی آب خمیری کرده و به او می دهیم.این حالت را دوست دارد.بعد هم کلی آب می خورد.آیا این کار درستی است؟این دوش را ادامه بدهیم.
- تعداد دفعات نوزاد
سلام نوزاد ۴ماهه در روز باید حداکثر چندبار پی پی کند؟پسرم از شیر خشک استفاده میکند
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر،من یه پسر ده ماهه دارم که از ۴ ماهگی رفلاکس داشت و پودر اس امپرازول میخورد الان متاسفانه پودرش پیدا نمیشه و دکترش گفته کپسول اس امپرازولو بگیریم داخلشو نصف بدیم ولی اونم حل نمیشه تو آب بچه ام نمیخوره میخواستم ببینم میشه به جای اینا از قرص فاموتیدین استفاده کرد نصفشو حل کنیم تو آب بدیم بهش؟و اینکه کلا اگه دیگه بهش دارو ندم رفلاکسش برمیگرده؟
- کاهش اشتها
سلام دخترم شش ماهشه مدتیه به شیرخشک کم اشتها شده خیلی کم شیرمیخوره هردوساعت 60 میل میخوره نمیدونم چرا
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر نوزاد ۶۵ روزه ای دارم امروز دچار گرفتگی بینی شدید شده و زیاد عطسه میزند خواهشا راهنمایی بفرمائید چکار کنم امشب راحت تر تنفس کند
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره

