Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن مننژیت
سلام.نزدن دورهای بعدی واکسن مننژیت خطری برای بچه نداره؟
- استامینوفن
سلام. در سرماخوردگی ویروسی هر ۶ ساعت به ۶ ساعت استامینوفن بدیم حتما؟ یا فقط رمانی که تب داره استامینوفن بدیم؟ بچم صبح تب داشت الان دیگه نداره. بازم استامینوفن بدم؟
- ابریزش بینی
سلام پسرم 8ماهشه ابریزش بینی داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی کودکان پاک دارو بدم؟
- دخترم ۱۹ ماهشه آبریزش بینی داره
والا هزینه ندارم ببرم دکتر چه شربتی بدم چقدر باید بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب و سرفه پسر ۸ ماهه و ۸ کیلو
دوروزه تب داره و سرفه میکنه آبریزش بینی هم داره پلارژن و استامینوفن میدم
- سلام اقای دکتر من هر چقدر زنگ میزنم مطب کسی جواب نمیده نوبت میخواستم برای بچم حالش بدهستش
- علت زور زدن نوزاد یک ماهه
سلام دکتر من از بلوچستان محروم ترین نقطه ایران براتون پیام میذارم خواهشا جواب بدید سوال؟ من یک نوزاده دارم پسره تازه ی ماهشه شبا موقع خاب زور میزنه صورتش هم قرمز میشه با صدای ضعیف ناله میکشه روزا هم بعضی وقتا همینجوری میشه ؟لطفا بگید چکار کنیم 🙏🏻
- سرماخوردگی
سلام دکتر.
پسرم دو هفته سرماخورده چند بار دکتر بردمش خوب نشد. یه هفته پیش بردمش متخصص اسپری و چند تا شربت نوشت ولی سرفش بند نمیاد. چکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.
- قطره
با سلام، اگر وزن نوزاد چهارماهه من دوبرابر وزن بدو تولدش باشه ایا از همین چهارماهگی، قطره آهن رو شروع کنم یا صبر کنم تا شش ماهگی؟ بین قطره خارجی و اورانیوم رو توصیه میکنید؟ آیا مولتی ویتامین بدهم یا همان قطره های ADکه بهداشت میدهد؟؟ با تشکر و سپاس از وقت شما
- با اسهال چکار کنیم تمامی ندارد
سلام دختر یک ساله دارم. اول استفراغ میکرد قطع شد ولی اسهال داره روزی 4بار5بارغذا نمیخوره فقط شیرمادرش
- سرماخوردگی مادر و نوزاد فاویسم
دخترم سه ماهش هست فاویسم داره خودم سرماخوردم قرص سرماخوردگی و استامینوفن میتونم بخورم؟
- اسهال
سلام دخترم ۸ ماهشه امروز ۴ بار اسهال کرده چ دارویی بدم دندونم در نیاورده احتمالا ازاونه
- اسهال
دخترم سه ماهشه اسهال شده چه دارویی بهش بدم
- مو در چشم نوزاد
سلام اقای دکتر.نوزاد ۱ماه و نیمه دارم که داخل یکی از چشم هایش مو هستش ولی اذیتش نمیکنه.چه کار میتونم انجام بدم که بیرون بیاد؟
- کم ادراری
سلام وقتتون بخیر دخترم دوسال و نیمشه. بعضی مواقع میشد که کم ادرار میکرد بعضی مواقع هم زیاد. ولی الان چند ماهی میشه که از پوشک گرفتمش به تایم دستشویی رفتنش دقت کردم پیش اومده که شونزده ساعت دستشویی نرفته تازه آزمایش ادرار هم دادم مشکلی نبوده. چی کار باید بکنم خیلی نگرانم به کلیه هاش فشار نیاد
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- ختنه
سلام آقای دکتر شما ختنه انجام میدین؟
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- بچم
سلام آقای دکتر من دختر ۴ سالشه و خیلی استرس داره یه چندبار یبوست گرفت الان اصلا درست غذا نمیخوره و همش میگه نکنه شکمم سفت بشه و گریه میکنه میگه گشنمه غذا میبرم میگه نمیخام دلم درد میکنه اصلا میلی به غذا نداره و چون غذا نمیخوره گشنه میشه میگه دلم درد میکنه خیلی استرس داره نمیدونم چیکار کنم هرچی بش میدم میپرسه این شکمما سفت نکنه درصورتی که الان یبوست نداره و خوبه خیلی ام باش حرف میزنم ولی فایده نداره الان ۲ ماهه اینطوری میکنه صبح هاام قرص لانزو بش میدم ۰چیکارکنم
- مطب
سلام دکتر جان. مطب بازه امروز؟ فرزندم تب دارد

