سلام آقای دکتر
خسته نباشید
من نوازدم سه ماه است و سنگ کلیه دارد. آیا سنگ کلیه اش دفع می شود؟
ممنون
سلام
اکثر سنگ کلیه ها در این سن، ناشی از بیماریهای متابولیک است. بسته به نوع بیماری، پزشک نفرولوژیست کودکان باید یه سوال شما پاسخ بدهد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چسبیدگی الت تناسلی
باسلام اقای دکتر پسر من ۲۰روزگی ختنه شده الان دوماهس تا الان دقت نکرده بودم قسمت بالای الت تناسلیش جایی ک برش خورده به خط دور کلاهکش چسبیده ب طور کامل نیست فقط یه تیکش چسبیده خیلی نگران شدم ممکنه مشکلی داشته باشه دوباره ختنه بشه؟ ممنون از لطفتون
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- مطب چهارشنبه بازه؟
سلام آقای دکتر ببخشید امروز مطب تشریف دارید؟
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه
- جایگزین شیرخشک آپتامیل پپتی
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچم شش ماهشه شیر خشک پپتی۲ میخوره الان دیگ پیدا نمیشه ممنون میشم بگین چی میتونه بجای پپتی بخوره
- زردی نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد یک روزه با وزن دو و نیم کیلوگرم و زردی6.4 آیا نیاز به بستری به علت زردی دارد؟ آیا میتوان در منزل زیر با دستگاه زردی درمان انجام داد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
با سلام.نوزادی۳ماهه دارم که تا قبل از واکسن دوماهگی همه چیزش روی نمودار بود اما بعداز واکسن یک روز تمام بالا میاورد بردیم دکتر بهش قطره استامینیفون ودایتیمیکون شربت دمیترون داد بهش دادم بهتر شد اما از اون موقع تا حتلا فاصله شیر خوردنش زیاد شده بین ۷تا۸ساعت بردیم دکتر بهش قطره بی بی کر و متوکلوترامیدو شربت نی نی لاکس داد بهش دادم بهتر شده فاصله شیر خوردنش بین ۳تا۵ساعت شده بعضی اوقات خیلی بیقراری میکنه نمیدونم باید چه کار کنم ایا برای زدن واکسن ۴ماهگی مشکلی نداره
- آبریز بینی وزاد ۹ ماهه
سلام نوزادد۹ ماهه من ۱۰ کیلو وزن داره آبریزش بینی شدید داره میتونم سیتریزین بش بدم؟ هفته پیش هم مریض بود و آزیترومایسین مصرف کرد
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام ببخشین نوزاد ۳ ماه و ۱۰ روزه ای دارم که چند روز پیش تب و سرفه داشتن با مراجعه به دکتر و بیمارستان و استفاده از شیاف و استامینوفن و امپول خداروشکر تبش قطع شد ولی سرفه دارند دکتر شربت اموکسی سیلین دادن امروز بردم دکتر برا سرفش شربت سالبوتامول هرروز سه بار ۱ سی سی تجویز کردن آیا این شربت برا نوزاد ۳ ماهه خطرناکه؟دوبار بهش دادم نگرانم.
- یبوست نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکترنوزادم تویه هفته دوباره یبوست میگیره الان چهارروزه شکمش کارنکرده کم شیرمیخوره شیرخودموبهش میدم
- واکسن یکسالگی
سلام آقای دکتر. بچه ای که به تخم مرغ و پروتئین گاو آلرژی داره میتونه واکسن یکسالگی رو بزنه؟ آلرژیش اینجوری بود که من تخم مرغ میخوردم شیر خودمو میدادم بهش گریه میکرد و مدفوعش خون بود
- زردی نوزاد
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- روز واکسن چهار ماهگی اس امپرازول مصرف شود؟
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم رفلاکس پنهان داره روزی دو تا ساشه امپرازول می خوره فردا باید واکسن چهارماهگی بزنه می تونه فردا امپرازول بخوره؟با استامینوفن تداخل نداره؟
- یبوست نوزاد ۴۰ روزه
سلام دختر من ۴۰ روزه هست برای دل درد و کولیک بردم دکتر بهش شربت اهورا نی نی و پدی لاکت و قطره ایزی کول داد بعد مصرف این داروها یبوست شده و هر دو روز با ماساژ و به سختی شکمش کار میکنه. شیر مادر میخوره و گاهی اوقات شیر خشک اچ آ بهش میدم. دارویی برای یبوست میشه معرفی کنید؟ خیلی اذیت میشه. ممنون
- اسهال
سلام دکتر من یک خانوم هیجده ساله هستم و یک دختر یک ساله دارم الان سه روز که خیلی شدید بطور دائم اسهال زرد ابکی و بد بو هست استفراغ هم میکنه هر چی بهش میدم اثر نمیکنه چیکارش کنم و تو شهر غریبم نمتونم حتی بستریش خواهش میکنم کمک کنین
- اسهال و رفلاکس در نوزاد
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهه است .اسهال داره ولی کمه اما موقعه دفع همه اش زور میزنه و با صدای خیلی بلند دفعه میشه.واینکه شیر درست نمیخوره همه اش با بازی میدم بهش .برای اسهالش پدیلاکت دادم خوب نمیشه .لطفا جواب بدید لطفا
- سرلاک حریره بادام
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم۸ماهشه یکمی یبوست داره بعدفقط سرلاک برنج میخوره میخواستم بدونم حریره بادام یبوست میاره یانه؟
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- زور زدن نوزاد 8ماهه
دخترم 8ماهشه و دوسه روزه موقع ادرار زور می زنه آیا عفونت داره

