Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رشدوزن ودورسر
سلام پسرم۱۰ماهه ودوروزشه.ازپایان۷ماهگی تاالان وزنش۹کیلودورسرش۴۵هیچ رشدی نداشته شیرهم خوب میخوره غذاتاحدودی خوب میخوره ازلحاظ جسمی وحرکات مثل بقیه هم سن وسالانش خوبه.ولی نگرانم .اقای دکترطبیعی سوال بعدیم اینکه پسرم یبوست گرفته یه مدتیه همش تیکه تیکه وسفت مدفوع میکنه ؟
- قطره ی باکتی ماید ۲۰ برای اطفال ۷ماهه چجوری مصرف کنه
- آبریزش بینی
باسلام نوزاد ۵ ماهه من بینیش بسته هست از قطره استفاده میکنم آبریزش بینی پیدا میکنه ولی همچنان بینیش بسته هست وراحت نمیتونه نفس بکشه گلوشم خلط داره از شربت آزیترومایسین میتونم واسه گلوش استفاده کنم؟برای بینیش چیکار کنم
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- ختنه
سلام خسته نباشید میخواستم بپیرسم آقای دکتر ختنه ام میکنن؟ اگه ختنه میکنن لیزری یا حلقه میذارن؟
- کاکائو
سلام آقای دکتر بچه 17 ماهه دارم میخوام بدونم میتونه کاکائو بخوره یانه ؟ شیرکاکائوچطور
- تعداد دفعات زیاد کودک ۱۳ ماهه؟؟؟
با سلام یه پسر ۱۳ و نیم ماهه دارم و همیشه در حالت عادی نهایت دو تا سه بار دفع داشت در روز کلا بد غذا هست و بعضی وقتها خوب میخوره و بعضی وقتها بد و الان حدود دو روز هست که غذاش خوب شده و بعد هر بار غذا خوردن دفع داره حدود ۶ بار و مدفوعش غیر طبیعی نیست تست حساسیت مدتی پیش گرفتم مشکلی نداشت برای غذا خوردن دکتر گفت همچی میتونه بخوره و... تب و استفراغ نداره و فقط مدفوعش بعضی وقتها سبز پررنگ یا سیاه هست و... قطره اهن زینک و ا د بهش میدم نگران تعداد دفعشم لطفا راهنمایم کنید
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- قد کوتاه
سلام ببخشید دختر من ۴سالشه و وزنش ۱۲ ازمایش داده همه چی یالم فقط خیلی لاغر و ظریفه و استخوناش ظریفه چه شربت براش برای رشد استخوناش براش بگیرم شربت جوشان براش خوبه یا استکویر
- تب و سرفه
سلام۰آقای دکتر بچم پنج ماهشه دو روزه ک تب داره دسترسی ب دکتر هم نداریم بهش قطره استامینوفن میدم تبش قطع میشه دوباره شروع میشه سرفه اول کم بود الان بیشتر شده چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم۰
- شربت نئوزینک
سلام وقت بخیر آقای دکتر...به کودک یک ساله روزانه چقدر شربت نئوزینک بدم؟
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر پسر من دوماهش تموم شده رفته تو سه ماه و رفلاکس پنهان داره و قتی بالا میاره به صورت پنیری هستش من شیر خودم رو میدم وقتی شیر بخوره سرش رو میشه عقب اصلا دوست ندارم شیر بخوره رفلاکس پنهان درمان دارد ؟ و آیا من هم باید در تغذیه ام رعایت بشه ؟
- واکسن انفولانزا
سلام دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه۱۲/۵کیلوگرم قد۹۳ مینور به نظرتون واکسن انفولانزا هلندی براش بزنم؟
- واکسیناسیون
آقای دکتر چند روز از دوره ابله مرغان درکودکان بگذره تا بتونیم واکسن ۴ ماهگیشو بزنیم
- چین پای نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من الان یکسال ویک کاهش ولی الان راه میره موقع تولد سونو لگن شد که مشخص شد هیپ دیپ بود و یه چین اضافه در پای چپ اش هست پوشک دوبل کردیم و مشکل لگن حل شد ولی هنوز چین پاشو برطرف نشده آیا جای نگرانی هست
- دخترم هشت ماهشه وسرماخورده،شربت استامینوفن میدیم بالامیاره،اشکال نداره ب جاش ازشیاف استفاده کنیم
- سلام آقای دکتر پسرم دوماهشه الان تو سه هفته دوبار دسشویی کرده آیا نیاز به پزشک دارد
نوزادمون دوماهشه الان یه سه هفته ای هست فقط دوبار دسشویی کرده چیکار باید بکنیم ممنون میشم راهنماییم کنید
- قرمزی چشم
سلام آقای دکتر چند روز هست پسر 4سالم آبریزش بینی داره از دیروز هم چشمش خون افتاده و قی میزنه برای از بین بردن خون توی چشمش چی استفاده کنم
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
سلام پسرم ۳ سال و نیمشه با وزن حدود ۱۴ کیلو سرماخورده چه آنتی بیوتیکی و چند ساعتی بهش بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید

