Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر.برای خوردن پودر اس امپرازول چند ساعت قبل باید معذه ی نوزاد خالی باشه؟
- قورت دادن اسباب بازی
پسر یک سال ویک ماهم یه کفشدوزک کوچولو که پشتش اهن ربا داشت قورت داد.نگرانم.ایا دفع میشه.باسرنگ بهش روغن زیتون دادم.لطفا جواب یدید
- خراش قرنیه نوزاد
سلام دکتر دخترم دوماهو نیمه باناخنش زد توچشمش یکم اشک اومد دیگ ظاهراً خوب بود الان حس میکنم خراشش کمترشده لازمه ببرم دکتر بعداً مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- گرانولیسیت پائین در خون
با سلام خدمت شما دکتر عزیز، جناب نوزاد من ۴ ماه و دو هفته سن دارد ، در بدو تولد عفونت مجرای ادراری و مشکل تنفسی داشت ، در ازمایش خون وی گرانولیسیت پایین تر از حد نرمال است. به نظرتون علت چه می تواند باشد و این نشانه عفونت است ؟
- تب واسهالی
بچهام ۴ ماهه هس از دیروز تب و اسهالی داره و کم اشتها شده ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب
آیا شیافت 125 برای کودک زیر یک سال ضرر دارد؟
- خوردن اشغال
سلام نوزاد یکساله ام هرچی ببینه میخوره چه پلاستیک چه کاغذ آیا کمبودی داره که اینجوری میکنه؟
- دخترم ۴۰ روزه اس از خلط پشت گلوو رفلکس اذیته
داروی درمان خلط پشت گلو چی بهش بدیم
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- مصرف دارو
سلام .ببخشید فرزندم 50 روز دارد .وزنش هنگام تولد 2900 بود .بعد از تولد تا 2300 افت وزن داشت . وزن فعلی اش 3700 است .دکتر برایش روزی 20 قطره مولتی ویتامین مسترویت تجویز کرده است .ولی وقتی 20 قطره می خورد خیلی بی قراری می کند .خواب نمی رود ودست وپاهایش را خیلی تکان می دهد .می توانم روزانه قطره ی کمتری به او بدهم یا قطره اد را به جای ان به او بدهم ؟؟ایا قطره مولتی ویتامین مسترویت با مولتی ویتامین ویتن تفاوتی دارد .؟؟هم چنین دکتر شربت زینک را هم روزانه 1/5سیسی برایش تجویز کرده که وقتی می خورد دلش درد می گیرد و خوب شیر نمی خورد می توانم قطعش کنم ؟؟چون شیر خوردنش را مختل کرده ؟؟
- مقعد نوزاد
سلام من برای نوزاد ۲۰ روزم به دکتر مراجعه کردم دکترم تشخیص داد مقعدش تنگ هست و انگشش و داخل مقعدش فرو کرد و کلی خون اومد و بعد ۲روز نوزادم هنوز موقع دفع ناراحته و گریه میکنه میخواستم بدونم واقعا این کار لازم بوده و مشکلی براش پیش نمیاد؟
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه ماهشه سرفه خلط دار میکنه شربت آموکسیسیلین ۱۲۵ بهش بدم خوبه؟ وزنش 7کیلو و نیم هست
- تب واکسن
سلام دکتر دخترم واکسن دو ماهگی شو زده با تب سنج دیجیتالی دمای بدنشو چک میکنم به چند برسه خطرناک هست و باید دکتر برسونمش ؟ مطبتون باز شده؟
- نوزاد ۵۰ روزه
سلام خیته نباشین پسرم ۵۰ روزشه ۵ روزی ک مدفوع نکرده خیلی هم زور میزنع گریه میکنه همه کار هم کردیم ماساژ و این چیزل تاثیر نداشته خیلی بی قراری میکنه چیکار کنم؟
- شیر خوردن نوزاد
سلام نوزادم 25روزشه فقط زیر سینه آروم میشه ودرغیر اینصورت گریه میکنه من واقعا خسته شدم بهیچ کاری نمیرسم همش درحال شیر دادنم .طبیعیه؟
- تشنج نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزادماکه امروزبدنیااومده دچارحالت تهوع شده..پزشک گفته که ازآب کیسه ی مادرخورده..بچه روبردن که شستشوی معده بدن.حالاگفتن که بچه دچارتشنج میشه وبرای مطمئن شدن میخوان ازنخاع بچه آب بردارن تابفهمن عفونت داره یانه..این کاربرای بچه ضررنداره؟چون شنیدم باعث فلج شدن کودک میشه؟؟ممنون
- رفلاکس
سلام پسرم ۳ماه وهفت روزه رفلاکس پنهان داره شیرخشک تروویتال arمیخوره جدیدا خیلی میاد تو دهنش برمیگرده حتی نصف شبا میپره گلوش میخواد خفه بشه بالا نمیاره فقط میلد تا گلوش برمیگرده قبلا انقدر نمیومد تو دهنش جدیدا زیاد شده به نظرتون امپرازول تجویز میکنید شما؟ امکان داره ی وقت از مولتی ویتامین پدیا بست ک بهش میدم باشه یا ربطی نداره؟
- تب نوزاد
سلام من پسرم ۷ ماه۱۳روزشه از دیروز تا الان که میشه نزدیک به دو روز به طور مکرر تب داره از قطره استامینوفن هم استفاده کردم ولی بعدش استفراغش میکنه و همه محتویات معدشو بالامیاره از شیاف استفاده کردم برای کنترل تبش ولی تبش پایین میاد دوباره بالا میره و اینکه خوب ادرار نمیکنه اسهال سبز رنگم داره وادرارشم بو داره و الان روی بدنش دون های قرمز دراومده لطفا راهنماییم کنید

