Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عدم کنترل ادرار
با سلام پسر 5 ساله ای دارم که هنگام خندیدن کنترل ادرار ندارد . دستور چیست ؟
- قد و وزن کودک
سلام دخترم 4 سالشه هم وزنش کمه هم قدش تو
- طریقه مصرف آزیترومایسینو ۲۰۰ برای کودک ۳ساله باوزن ۲۳
طریقه مصرف ازیترو برای کودک ۳ساله با وزن ۱۴ کیلو
- چرک چشم.
دخترم دوماهش هست چشماش چرک سبز رنگ میده .از باکتی کلید استفاده کرده بهتر شد اما قطره تمام شد دوباره بگیره ؟؟!!
- شربت سرماخوردگی
سلام دکتر به کودک 1 ساله چند سیسی شربت سرماخوردگی مجاز هست بدیم ؟؟.دکتر برای دخترم تجویز کرده اما میزانش رو مشخص نکرده فقط روی شربت نوشته روزی سه بار .لطفا میزان شربت استامینوفن هم بگید چقدر به کودک یکساله باید داد؟؟تبش 38 درجه و وزنش 8 کیلو و نیم
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- سلام بچم ۴۰ روزشه میتونم بهش اموکسی سیلین بدن اخه سینش خیلی صدا میده نمیزاره نفس بکشه
- مقدار مصرف سفکسیم
پسرم 8ساله با وزن 26چقدر باید از شربت استفاده کند
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- فاویسم
سلام من پسرم ۷ سالشه فاویسم داره و به این دلیل ویتامینه سی و ایی رو بهش نمیدم شربته تقویتی مثله نئوزینک برای استفادش منعی نداره و شربتی که مشکلی براش پیش نیاره و نسبتا تمامه مکمل هارو داشته باشه که برای فاویسم مشکلی پیش نیاره رو معرفی میکنید و همچنین خارجی یا ایرانی بودنش و ممنون میشم پاسخ بدین
- بی اشتهایی
سلام و خسته نباشید. دخترم ۴سالشه و چندروزه ک اصلا غذا نمیخوره.خیلی برای دارو خوردن هم اذیت میکنه و اصلا نمیخوره.خواستم چه شربتی بدم ک بهتربشه.و اینکه شربت زینک سولفات برای اشتها خوبه؟آخه فقط این شربت رو یه ذره و بزور میخوره.ممنون از راهنماییتون
- بینایی سنجی
سلام برای کودک شش ماهه بینایی سنجی اجباریه تاکی باید ببریم؟شنوایی سنجی هم یک ماهگی بردم و الانم عالیه باید ببرم شش ماهگی یانه؟
- شربت سفکسین 100
سلام عليكم دکتر ب دخترم شربت سفکسین 100 داده ولی نمیدونم چه مقدار بهش بدم و هرچند ساعت 15 کیلو و نشه
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- یبوست
سلام دکتر علت یبوست نوزادم میتونه مصرف قرص آهن و مولتی ویتامین مینرال توسط خودم باشه هم شیرمادرمبخوره هم خشک
- عرق
سلام آقای دکتر وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۲ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۲۶۰۰وقتی خیلی بازی میکنه و میپره بالا و پاایین دست و پاش سرد میشه ووقتی دست میزنم به پیشونیش انگار عرق سرد کرده وهمون لحظه با تب سنج دیجیتال که میگیرم ۳۵.۴ وقتی دیگه بازیش تموم میشه دست وپاش گرم میشه و تبش هم ۳۶.۴ میشه ایا مشکلی داره خیلی نگرانم
- ملاج نوزاد
با سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 14ماهشه ملاج بالای سرش هنوز کامل سفت نشده بردم دکتر معاینه کرد گفت استخوانش سفت شده اما هنوز یه کم نرمه تا 18ماهگی وقت داره سفت بشه دکتر یه کم فرو رفتگی داره استرس دارم مشکلی نیست؟نبض داره هنوز یکی دوبار وقتی کوچیکه بود دستم خورد به ملاجش خودش هم ملاجشو میخاروند به نظر شما دلیلش چیه؟
- شیاف استامینوفن
تبش ۳۸/۴ هست. اصلا قطره نمیخوره بالا میاره همه اش رو. دو سال و دو ماهشه و حدود ۱۲ کیلو وزنشه شیاف ۱۲۵ رو هر چند ساعت بذارم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترم 10ماهشه و سرفه میکنه و شباهم تو خواب خس خس میکنه شربت اموکسی بهش بدم ؟؟
- رویشمونوزادچهارماه
سلامپسرمچهارماهوپانزدهروزداردتازگیمتوجهرویشمودرناحییهتناسلیشدهامآیااینمشکلیداردیاطبیعیاستیانیازبهآزمایشدارد

