Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام چه شربتی برای خس خس سینه وبه همراه ابریزش سبزوزرد رنگ کودک ۹ماهه
- سرماخوردگی
آیا به بچه ۳و نیم ساله میشود قرص سفلکسیم داد چون با شربت بالا میاره
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- اسهال نوزاد
سلام. خسته نباشیدمن دخترم 55 روزشه.بعد از چهل روزش وقتی ک مدفوع میکرد خیلی بو میداد بعد ک پیش دکتر بردم بهش قطره کولیکز و میکسیچر داد ولی باز هم خوب نشد تا چند روز بعدش ک مدفوعش خیلی شل شد و دوباره پیش یه دکتر دیگه بردم و ایشون شیر منو قطع کردن و دوتا شیر نان اچ آ و ببلاک رو گفتن تا چهارده روز بهشون بدم.الان بعد از یک هفته خیلی تغییر نکرده حالش. هم قطره پدیلاکت بهش میدم هم گریپ میکسیچرو هم کولیکز خیلی نگرانم .هم میترسم شیر خودم خشک شه و هم این ک حال بچم خوب نشه. میشه راهنمایی کنید
- مدفوع نکردن نوزاد ۶روزه
- قرص اشتباهی
با سلام و خسته نباشید پسر پنج ساله من یه قرص ژله ای ویتامین دی ۵۰ هزار را گذاشته توی دهان دختر نه ماهم و دخترم هم اونو قورت داده خیلی نگرانم چه خطری کودک نه ماهم را تهدزد میکنه ؟باید چیکار کنم؟ تا چند وقت به دخترم قطره آد ندم که اثر اون قرص ۵۰هزار بره؟
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- داغ شدن
سلام خسته نباشین کف پاهای دختر دو ساله زیاد داغ میشه مشکل از چیه ممنون
- سلام پسرم ۷ سالشه شش روزه اسهال و استفراغ داره امشب دوباره بردمش دکتر قرص سفکسیم ،۲۰۰داده روزی یکی ،زیاد نیست ،یا اینکه نصفش کنم هر ۱۲ ساعت؟
- تبریک سال نو و قرص
با سلام و وقت بخیر و تبریک به مناسبت سال نو و با آرزوی سلامتی و شادی برای شما پزشک عزیز سوالی که از خدمتتون داشتم اینه که من یک کودک چهارماهه دارم که چون نارس بوده و در هفته ۳۰ حاملگی با دنیا اومده بوده دکتر براش روزی نصف قرص فولیک اسید تجویز کرده بود. من بعلت انفولانزا چندروز توی بیمارستان بستری بودم و کودکم را به مادرشوهرم سپرده بودم و ایشون چون سواد ندارن متاسفانه چهارروز اشتباهی نصف قرص استامینوفن کدئین را به بچه داده بودن و با حالت خواب آلودگی شدید و شیر نخوردن و کبودی بچه را به بیمارستان آورده بودن میخواستم بدونم آیا ممکنه عوارض مغزی برای کودکم پیش بیاید؟
- متخصص کودکان
باعرض سلام خدمتت دکترمحترم خسته نباشید.پسرم 3ونیم ساله هست که حدود5روزمیشه که هر1الی 2ساعت یکبارمیگه شکمم دردداره وبی تابی وبی قراری شدیدمیکنه.هیچ گونه علاعم خاصی نداره.مثلن بیشترزمانی که غذامیخوره بعدش شروع میکنه میگه شکمم دردداره .شکمش هم کارمیکنه ولی روان هست .یکم هم بعداز5 روزکه اینجورشده الان هم یکم اسهال گرفته.دکتربردیمش البته عمومی.دوتاشربت یکی کلوپد.ودی سیکلومین.وگفتن که نفق داره.حالاکمک خواستم چه داروی پیشنهادمیکنید
- مکمل تقویتی
سلام جناب دکتر برای دختر دو ساله که مهدکودک میره با توجه به سرد شدن هوا و شیوع بیماریها چه مکمل تقویتی توصیه میکنید تهیه کنم؟ متشکرم
- اختلال در راه رفتن کودک زیردوسال
سلام وخداقوت خدمت دکترعزیز .دختر هفده ماهه ام جدیدا تو راه رفتنش تغییر ایجاد شده خیلی کند شده راه رفتنش قبلا خیلی میدوید و پرتحرک بود الان انگار رو پاهاش نمیتونه بایسته و بزور قدم برمیداره و باسختی ،نتیجه چکاپ دوهفته پیشش ویتا مین دی سه هفته و نیم بود آیا بخاطر کمبود ویتامینه یا دورازجونش مشکل مغزی یا جدی تری دارد؟ممنون میشم من رو از نگرانی دربیارید خداخیرتون بده
- خوردن کاغذ و دستمال
با سلام به آقای دکتر ،دختر من ۲۱ ماهشه،هر چیزی را تو دهانش میزاره ،بیش از حد ،حتی دستمال و کاغذ و مهر و پاک کن میخوره ،هر آشغالی هم میزاره دهنش،دیگه نمیدونم چکار کنم ،لطفا راهکار بدید ممنون
- بیخوابی کودک
به نوزاد ۱۰ماهه ام بی بی سد بدم تاثیر داره شبا هر ده دقیقه یه بار بیدار میشه چیکار کنم
- طریق مصرف دارو برای کودک یک ساله
با سلاممصرف داروی آموکسیسیلین ۱۲۵ برای کودک یک ساله با وزن ۹ کیلو به چه شکل است
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- سیپروهپتادین
دختر من 7 سال کامل دارد ک وزن او 20.800 است و خوراک خیلی کمی دارد و تحرک زیاد اگر به او سیپرو هپتادین بدهم مشکلی پیش نمی آید
- سلام پسرم ۱ سالو ۴۰ روزشه ۶ روزه تبش داره با دارو بروفن یکم پایین میادولی دوباره تب بالا میره تا ۳۸ بد از ۴ روز کله بدن دونه های ریزه جوش زده نه سرفه میکنه نه عفونت داره ممنون
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟

