Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زیاد کارکردن شکم پسرم
سلام آقای دکتر پسرم یک سالو دوماهش هست شیرخشک میخوره ازدوماه پیش شیرخشک گیگوز ۲ رو به گیگوز۳ که مخصوص یک سال به بالاست تغییردادم شکمش روزی ۴ تا ۵ بارکارمیکنه غذا خوب میخوره کاملا حالش خوب هست اما خیلی ضعیفه واینقد کارکردن شکمش خیلی اذیتم میکنه مقعدش هم بیشتروقت ها قرمزهست آیا مشکلی وجودداره ممنون میشم راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام نوزاد ۶ماهه دارم سرما خورده آیا میتونم سفیکسیم ۱۰۰بدم چقد بدم؟
- بی حالی وزردشدن کف دستهاوپاها
باسلام.هفته قبل کودک دوسال ونیمه عفونت شدیدگوش داشت که بستری شدوآنتی بیوتیک دریافت کردوبعددوسه روزمرخص شدوادامه درمان درخانه آنتی بیوتیک خوراکی آموکسی کلاومصرف کردبعدازدوروزاستفراغ همراه بابی اشتهایی وبی حالی شروع شدبه صورتی که مدام درحال خواب است وکف دست هاوپاهایش زردشده است وپوست کف دست پوسته پوسته شده علت این حالتهاچیست وچه درمانی پیشنهادمیکنید؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم بدجوری سرفه میکنه چیکار کنم نمیتونه بخوابه
- شربت زینک سولفات
سلام و خداقوت آقای دکتر بهم گفتید بابت سفیدی ناخن دخترم شربت زینک سولفات بدم میخواستم بدونم دخترم مینور هست این شربت مشگلی نداره ؟وابنکه چه مدت بهش بدم
- کودک ۸ماهه دارم تعداد مونوسیت گلبول های سفیدش ۱۶.۲هست وفقط تب میکنه آیا مشکلی دارد.
- سلام پسرم ۵ ماهشه یک هفته پیش سرما خورده بود هنوز بینی باز نشده موقع شیر بینیش صدا میخوره
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- بی اشتهایی
سلام خسته نباشید پسر ۱۸ماهه دارم خیلی بی اشتهاست شربت زینک پلاس روزی ۵سی سی میدم اصلا چیزی نمیخوره فقط شیر مادر ۲۴ساعته. نزدیک ۱۰روزی است اینطور شده و خیلی اذییت میکنه همش نق نق میزنه ،کم حوصله شده.درحالی که بچه خیلی آرومی بود خوب غذا میخورد وزنش هم ۳چهارماهی هست اصلا بالا نرفته. به توصیه بهداشت محلمون فعلا زینک میخوره تا یک ماه
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- یبوست
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. حنا خانوم ما سه ماه و 16 روزشه. دو هفته پیش سرما خورده بود که شما بهش آزیترومایسین دادین و خوب شد. الان ی هفتست که مدفوع نکرده. بهش همونطور که گفته بودین دو بار 30 سی سی آب با ی قند توش دادیم. دور نافشم ماساژ دادیم با روغن زیتون ولی دستشویی نمیکنه. خودمم آلو خوردم. سری پیش که ی هفته ندفوع نکرده بود شیاف گذاشتم دستشویی کرد. الان میترسم شیاف بزارم ضرر داشته باشه براش. باید چکار کنیم؟ اگه لازمه دوباره بیاریمش مطب. شیر مادر میخوره خوبم میخوره. بعضی وقتا دل درد داره که گریپ میکسچر میدم بهش روزی 3 بار.شما چی دستور میفرمایید؟ سپاس
- سرلاک برنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید.بچم پنج ماه نیم هستش وزن هفت کيلوميخواستم بدونم سرلاک برنج روزی چند مرحله بهش بدم بخوره.ممنون
- نیش حشرات
سلام آقای دکتر، پسر یکسال ونیمه ای دارم وزنش 13 کیلو 600 گرمه،، تو خونه مون مورچه های ریزی بود که به پسرمونیش زده، چون خودمونم بودیم خوب شدیم،، خونه رو هم داروی مورچه زدیم،، سوالم اينه ک به پسرم زده خارش زده زیادتر شده چه پماد یا شربتی شما پیشنهاد میکنید؟؟؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتراسم قطره اهن برای دختردوساله چی بدم بهتره تشکر
- عسل
با سلام كودك دوساله ميتونه عسل بخوره
- نوزاد نارس
باعرض خسته نباشید نوزادمن نارس ب دنیااومده و حدود دوماه و خورده ای در بیمارستان بستری بوده و الان یک سال و سه ماهه ک ب دنیااومده نوزادم نمیتونه سینه خیز بره ولی هم خودشو برعکس میکنه و هم چرخ میزنه و نشستن و هم شروع نکرده بسیار نگرانم لزفا بگید چکار کنم
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر خسته نباشین مادر هدی کارآمد هستم پیش شما پرنده داره سوالی داشتم آقای دکتر از آبان تا الان ۳ باره میشه هدی سرما خورد و سرماخوردگیشو هم به منم انتقال میده میخواستم بدون علتش چیه که اینقدر تند تند سرمامیخوره همه جوره هم رعایت میکنم که سردش نشه که مریض نشه ولی باز میبینم مریضه بنظرتون سیستم ایمنی بدنش پایینه که اینقدر مریض میشه؟
- سلام آقاي دكتر
سلام آقاي دكتر پسرم شش سال دارد يك ماهه بعدازسرملخوردگي آب بيني اش بند نمي آيد رنگش هم سبز است شربت آزيترومايسين بهش بدم وزنش پانزده كيلو است ؟

