Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
دخترم ۱۰ ماهشه آبریزش بینی و سرفه خفیف داره چه دارويي پیشنهاد میکنید ممنونم
- شیرخشک
سلام پسرپنج ماهشه رفلاکس داره.دیگه شیرخودمونمیخوره البته توخواب میخوره توبیداری نه.میخوام شیرخشک بدم بنطرشماچی بدم؟؟
- کولیک
نوزادم۵ماه و۸روزشه کولیک داره باشیرشک نان۱تغذیه میشه ایاشیرخشک قطع کنم وغذا کمکی شروع کنم یاخیر
- چربی مدفوع نوزاد
سلام خسته نباشید پسر من ۱۶ روزشه و شیر خشک میخوره،چندروزه مدفوعش چرب شده علتش چیمیتونه باشه؟
- دل درد و نفخ
نوزاد یک ماهه دختر دارم اسهال شده دور مقعدش قرمز شده و میسوزه ،دکتر بهش قطره بیولاکت داده روزی ۵ قطره بدم با کرم آتروپیکس برای جایی ک میسوزه و پوست انداخته، با یک شربت کامی کالم هر ۸ ساعت. چند روزی هست ک میدم ولی هنوز جای اون زخم خوب نشده و میسوزه موقعی ک ادرار و مدفوع میکنه. و شکم درد و نفخ داره .نظر شما دراین باره چیه؟ کمکم کنید لطفا
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم چهل روزه شه از وقتی که به دنیا اومده اسهاله هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نان چکار کنم شیر خشک رو عوض کنم
- الرژی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر آقای دکتر شش ماه پسرم تمام شده و شیر خودم رو میخوره از روز اول که بهش قطره مولتی ویتامین وفرنی دادم دور لب و زیر گلو سینش پر از جوش شد احساس کردم به آرد برنج حساسیت داره بجای آرد برنج نشاسته ذرت استفاده کردم ولی تغییر نکرده تا قبل از شروع غذا مشکلی نداشت ممکنه از قطره مولتی باشه از قطره ویتو کبد استفاده میکنه
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر پسرم هفت ماهشه یک ماه هست که سینش خسخس میکنه چند بار دکتر بردم چنتا انتی بیوتیک هم دادن ولی هیچ اثری نداشتن کوچیک که بود کولیک داشت آیا میشه این خلط گلوش از ریفلاکس باشه
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- قطره مولتی ویتامین و آهن
با سلام نوزاد ما 5 ماهه هست و پزشک تجویز مولتی ویتامین کردن. تا قبل این تجویز نوزاد آهن و آد و زینک رو جدا جدا مصرف میکرد.الان پیش دکتری که رفتیم مولتی ویتامین تجویز کردن که داخلش تمام اون آهن و زینک و آد موجود هست. سوالم اینه که میشه من اون قطره ها رو ندم و فقط مولتی ویتامین رو به نوزاد بدیم؟ ممنونم
- گرانولوم ناف نوزاد
سلام خسته نباشید اگر گرانولوم ناف نوزاد با نیترات نقره خوب نشه ..و جراحی لازم باشه بیهوشی واسه بچه ۲ماه بد نیست خیلی میترسم اتفاقی بیفته
- رفلاکس پنهان
سلام اقای دکتر دو روز پیش برا نوزاد هفت ماهم دکتر تشخیص رفلاکس پنهان داد . پودر اس امپرازول داد. الان دو روزه که دارو رو مصرف میکنم شیر نوزاد به شدت کم شده در عرض دوازده ساعت چهار پیمانه شیر خشک خورده.دکترش هم تا ده روز نیست. علت چیه اقای دکتر چیکار کنم؟
- وزن کم و نخوردن شیر خشک
با سلام
من دو پسر دوقلو دارم که الان ۱۰ ماهه هستند. قل دوم وزنش خیلی کمه و ۸ کیلو ۵۰۰ هستش و دور سر۴۵ و قد ۶۹. شیر خشکی هستند هر دو ولی اصلا شیر خشک نمیخوره. شاید در طول روز بزور ۲ بار بخوره. اصلا اشتها هیچی رو نداره. قطره هاشم میدم میخوره ولی وزنش مناسب نیست. لطفا کمکم کنید
- اسهال
سلام افاي دكتر پسرم بخاطر عفونت ريه ٨روزبستري بود وتوي بيمارستان از سومين روز تعداد دفعاتش بيشتر از حالت عاديش شد و تا ٦بارم رفت الان٤روزه ترخيص شده و توي خونه سه تا چهار بار دفع داره در روز واسهاله چاكار كنم خوب بشه ؟براش كيدي لاكت و او ار اس گرفتم خوبه!؟
- گرفتگی بینی
با سلام دختر ۳ ماهه من مدت زیادی هست ک گرفتگی بینی داره.با وجود استفاده از قطره نمکی و بخور سرد بهبود پیدا نکرده ولی علامتی از سرماخوردگی و بی حالی و بیقراری نداره.باید چ کار کرد؟ایا میتونم از اسپری بینی استفاده کنم براش؟
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- سرفه و عطسع نوزاد
سلام خسته نباشید من نوزادم هفده روز دارد یه روز که سرفه و عطسه می کند اما تب ندارد خیلی ناراحتم چیکارکنم
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته

