Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت گاویسکون
سلام آقای دکتر خداقوت شربت گاویسکون از اس امپرازول بهتره؟ برا رفلاکس بدم بچم بلکه بتونه بهتر بخوابه .ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام آقای دکتر پسرم 10سالشه گلو درد و سردرد داره بهش آموکسی کلاو643و پلارژین کیدز دادم موردی نداره،برای سردرد میتونم قرص استامینوفن نصف بدم وزنش 30کیلوعه
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- استامینوفن
سلام. در سرماخوردگی ویروسی هر ۶ ساعت به ۶ ساعت استامینوفن بدیم حتما؟ یا فقط رمانی که تب داره استامینوفن بدیم؟ بچم صبح تب داشت الان دیگه نداره. بازم استامینوفن بدم؟
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- تب ویروسی یا باکتریایی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر هفته پیش چهارشنبه و جمعه جشن عقد خواهرشوهرم بود که اونجا خاله شوهرم مریض بودن و متاسفانه اومدن. دو سه روز بعد از اون من خارش گلو، سرفه و آبریزش بینی داشتم. همسرم هم کمی خارش گلو داره. پدرشوهرم گلو درد و سرفه و آبریزش بینی داره. مادرشوهرمم مریض شده. پسرم از دیروز صبح (پنجشنبه)تب کرده. فقط تب داره. حدود ۳۸ درجه. شیاف که میذارم میرسه حدودا ۳۷ و نیم دوباره سر شیش ساعت به ۳۸ میرسه. خواستم بدونم این بیماریش ویروسی هست؟ یا به آنتی بیوتیک نیاز داره؟
- نحویه اصتفادیه شربتپیروی ساید
نحویه استفاده شربت پیروی ساید
- تاخیرواکسن ی سالگیش
الان نزدیک دوهفتس پسرم سرما خورده موندم ببرواکسنشوبزنم ی ن اگع این واکسن ی سالگیش دیربشع مشکل ایراد دارعمن بردمش دکتر آمپورزده شربت آزیسترماسین نوشته ولی هنوز سینش خس خس میکنه چی بدم بهش اقادکتر خوب بشه
- سلام دخترم ۶ سالشه چند روز پیش دل درد داشت گلوشم میسوخت صبح بالا اورد همون روز بردیمش دکتر ازمایش نوشت تو ازمایشش گلبول سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادرار داشت مشکل داره؟
سلام دخترم ۶ سالشه گلو درد و دل درد داشت صبح بالا آورد چند بار بردیم دکتر ازمایش نوشت گلبولای سفیدش بالا بود کشت ادرار انجام دادیم افونت ادراری داشت ایا مشکل داره ؟ممنون میشم جواب بدین دلواپسم
- افزایش گلبول سفید خون
با سلام خدمت وخسته نباشید خدمت اقای دکتر: من دخترم دوسال وهفت ماهشه واسه چکاپ کامل بردم ازمایش گرفتم که گلبول سفید خونش ۱۱هزار وخورده ای بود که بالا نوشته بود خواستم بدونم چگونه درمان میشه از استرس شب وروز ندارم واین بیماری خطرناکه مممنون
- سلام اقای دکتر نماز وروزتون قبول حق باشه من پسر یک ساله هفت ماهشه وسرفه میکنه میگن ستادین دی سی برای سرفه اش عالیه وزنشم یازده کیلو الان چند سی باید بدم
- سرفه مداوم
سلام. پسرم ۹ سالشه با وزن ۲۷ کیلو. ۷ روز هست که سرفه های شدید داره همراه با تب شدید و آبریزش بینی، روزای اول تو خونه شربت پلارژین کیدز، اکسپکتورانت، پروفن، دادم اصلا تاثیر نداشت. بردمش دکتر آمپول پنیسلین ۶.۳.۳. دو تا داد با تب بر داخل سرم و شربت ایورا و دیفن و پروفن. بازم هیچ تاثیری نداشت.دیروز بعد ی هفته خودم قرص مونته لوکاست گرفتم یکی خورده تا امروز که تاثیری نداشت و همچنان سرفه شدید داره با تب شدید. آمپول بتامتازون میخوام بزنم . داروها هیچ تاثیری روش نداره . دمنوش آویشن و عسل هم میدم. شما بگین چکار کنم خیلی نگرانم. امروز ۱۹ بهمن ۰۱ هست
- آب مرکبات
سلام آقای دکتر بچه من 9 ماهشه میتونه اب مرکبات بخوره ؟؟ کدوم میوه ها
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- قرص جوشان
سلام خسته نباشید.قرص جوشان بزرگسالان چقدر بدیم به بچه ها خوبه.ایا ضرر دارد.
- رفلاکس
سلام پسرم ۷۰ روزشه ورفلاکس داره وزنش هم ۵۳۰۰ حدودا .دکتر شبت دومتیدون تجویز کرده وتو اینترنت نوشته این شربت خوب نیست وعوارض داره ب نظر شما بدم بخوره؟
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- دوبینی
ببخشید من دخترم چند روزه دوبینی داره باید چیکا کنم
- تب وسردرد بی اشتهایی بالااوردن
پسرم ده سال سن و34کیلو وزن دارد چهاروزاست که تب میکند همراه بابی اشتهای وبی حال است سردرد هم دارد دورزز پیش هم دل درد داشته است حالت تهوع ام دورزو پیش داشتع
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین

