Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزن گیری
سلام ایا وزن ۶۲۰۰گرم برای بچه ی پنج ماهه خوب است لازم نیست فرنی ونشاستشو شروع کنم
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- شیرمادر
عرض سلام وخسته نباشید دختر من تازه وارد یک سالگی شده تا حالا شیر مادر میخورد البته به خاطر اینکه شیرم کم بوداز ۷ماهگی یک وعده شیرخشک می خوردالان دقیقا از تولدش دیگه شیر مادر نمی خوره و من دیگه بهش شیر خشک روزی دو بار میدم راهی هست که دوباره به خوردن شیر مادر ادامه بدهداگر نه از کی می تونه شیر گاو بخوره وشیر خشک رو تا کی بخوره درضمن شیر خشک بب لاک میخوره ممنون از شما
- رشد کودک
سلام پسری یکساله دارم وزنش 9300،قدش 73،دورسرش46است میخواستم بدونم با توجه به سنش وضعیت رشدش چطوره؟
- قرص ازونیوم
سلام.پسرم ۶ ماه و ۱۳ روزشه.چند وقته اشتهاش کم شده.شیر کم میخوره.موقع خوردنم سرشو به عقب میکشه.از دیشبم یکم استفراع میکنه. دکتر بهش قرص ازونیوم داده.برای رفلاکس. برای این سن،این قرص خوبه؟میتونم بدم یا ندم بهتره؟
- با سلام دخترم ۳ ماهه هست الان روزی ۶ الی ۷ بار مدفوع میکنه آبکی چه دارویی بهش بدیم تب نداره شیر خشک نان میخوره از بدو تولد.ممنون
با سلام دخترم ۳ ماهه هستن و ۴ روز هست که اسهال آبکی روزی ۶ الی ۷ بار به مقدار کم داره تب نداره و شیر خشک نان ۱ میخوره چه دارویی بهش بدیمممنون
- سلام دکتر خسته نباشید ، ببخشید پسرم یه هفتس سرما خورده خیلی سرفه میکنه بردمش دکتر واسش شربت ستیریزین ولوپراکس نوشت تقریبا چهار روزه دارم بهش دارو میدم ولی هنوز خیلی سرفه میکنه!
- چشم
سلام دختر خواهرم بیست روزشه چشم دختره اشک میریزه اشکال نداره?
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- فاصله شیر با نئوزینک
سلام اقای دکتر وقتتون بخیردکتر برای پسرم شربت نئوزینک و قطره اهن لیپوزوفرفورت تجویز کردن یادم رفت بپرسم فاصله قطره ها با شیر خوردن چقد باشه توی اینترنت زده بود یه ساعت قبل و بعد شیر داده بشه امروز اینجوری بش دادم نسبت ب روزای قبل شیر کمتر خورد ممنون میشم راهنمایی کنید چطور قطره هارو بدم
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- شقاق مقعد
سلام آقای دکتر دخترم دچار شقاق مقعد شده امروزمعذرت میخواهم تومدفوعش خون دیدم شکمشم روان بود من ۳ماه پودرپیدرولاکس بهش میدم توروخدا کمکم کنید خون دیدم خیلی ترسیدم تا کی دخترم خوب میشه؟؟ممنون
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- دادن عسل به 19ماهه
سلام آقای دکترخسته نباشید.میخواستم بدونم دادن عسل به دختر19ماهه مشکلی داره ? چون عسل خیلی دوست داره.ممنون
- مدفوع سفید
سلام آقای دکتر دختر یکسال و دو ماه دارم هفته قبل عفونت گوش داشت و تحت درمان با آموکسی سیلین ۲۵۰ است در همین حین یه نصف روز استفراغ داشت که دمیترون دادم خوب شد و یکروز هم تب داشت ولی دقیقا از روز بعد استفراغ مدفوع سفید رنگ یا سبز رنگ دارد و بی اندازه بی قرار است ایا این از علائم مصرف انتی بیوتیک است یا مریضی دیگر ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید
- فرورفتگی ناخن
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهه آست و از ابتدای تولد ناخن های پاش شکننده اس و دورش یکم خشک و پوسته پوسته ای میشه و ناخن شصت پاش قاشقی شکله علتش چیه ؟ چی کار باید بکنم؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر شش ماهه ای دارم سرما خورده آبریزش بینی وعطسه و سرفه میکنه شربت سیتریزن دادم قطع نشده استامینوفن هم استفراغ میکنه نمیتونه بخوره شما چی تجویز میکنید
- دخترم۴سالشه و۱۲کیلو
چه مقدار دارو ودرچه بازه ی زمانی بدم
- تلخک
باسلام اقای دکتر استفاده از تلخک برای از شیر گرفتن اشکالی داره یا نه باتشک
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون

