Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم بلدرچین وتخم مرغ
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم زردی تخم بلدرچین قوی تریاتخم مرغ برای پسرنه ماهه ممنون واینکه بهترین زمان دادن شربت زینک سولفات ک اشتهاروبیشترکنه چ وقت بدمش ممنون
- گوش برجسته نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۵ ماهشه و گوشاش خیلی برجسته شده و کامل اومده جلو ایا راهی هست ک درستشون کنم خیلی چهرشو بد کرده
- شیرخشک ببلاک
سلام برای دخترم شیر خشک ببلاک گرفتم لاکتوز داشت اسهال میشد و دوباره ببلایک ال اف گرفتم خوب شد ولی صورت بدنش دونه ریز زده شیر خشک ابتامین گرفتم چون طعم خوبی نداره نمیخوره چی شیر خشکی بگیرم
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید من برای نوزاد پنج ماهه م سرلاک برنج گرفتم روش نوشته شش ماهگی اشکالی نداره بهش بدم خیلی به غذا علاقه داره اگه خوبه میشه راهنمایی بفرماید چطور بدم روزی چند وعده با تشکر
- شیر خشک
سلام پسرم امروز شش ماهش تموم میشه تا الان شیر اپتامیل پپتی خورده امروز دکترش به خاطر وزنگیری نامناسب گفت که بهش اپتامیل pdf بدم گفتش بعد اینکه وزنش رسید به نمودار سبز قطع کن و اپتامیل معمولی بده دکتر مگه این شیر مخصوص نوزادان نارس بعد از ترخیص از بیمارستان نیست ؟اشکال نداره الان که پسرم ۶ ماهش شده این شیرو براش شروع کنم بهش بدم مشکلی پیش نمیاد ؟ممنون میشم راهنمایی کنین 🌺🌺
- سرفه کردن
سلام وقت بخیر پسرم۴ماه ۲۰روزشه سرفه داره گاهیم عطسه میکنه چ دارویی بهش بدم؟
- نفخ
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نفخ نوزاد ۷ ماهه چه چیزی بدهیم؟ عرق نعنا بدهیم یا پدی لاکت؟
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- چقد اموکسی سیلن به نوزاد 4 ماهه بدیم
بچم 4ماهشه و سرفه خلط دار داره براش اموکسی سیلین اوردم چقد باید بهش بدم
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - یبوست
سلام وخسته نباشید دخترم۸ماهشه ۴روزه شکمش کارنکرده امروز کازکردولی خیلی سفت بود چیزای ملین خیلی بهش دادم بی بی کرهم دادم ممنون میشم راهنمایی کنیدچیکارکنم
- بوی بد دهان
سلام دکتر دخترم از امروز صبح دهنش یکم بود میده به نظرتون علتش چی میتونه باش پنج ماه ودو روزشه
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- پسرم ۶ماهشه
سلام نوزاد ۶ماهه دارم که بخاطر عفونت ریه دوبار تو خواب حالت تشنج بهش دست داد الان قرص فنوباربیتال روزی ۳۰میلی میخوره و همچنین بعداز بستری شدن بردمش پیش متخصص گوارش بهش داروی رفلاکس داده والان دوباره حالا سرما خوردگی داره بردم دکتر بهش ازیترومایسین ونئوتادین و پلارژین داده الان بچم روزی شاید ۱۵نوبت دارو میخوره خیلی نگرانم بنظرتون همه این داروها رو با هم میدم مشکلی براش پیش نمیاد
- حساسیت پوست صورت نوزاد چهارماهه
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- درمورد شیرخشک هست
سلام خسته نباشید نوزادم شیرخشک سوپرامیل میخوره یبس میشه شیر بیومیل هم دکتر براش نوشت اونو نمیخوره شیر خودشو میخوره ولی یبس میشه قرمز میشه زور میزنه شیرو عوض نمیکنم برا یبوستش کمکم کنید
- شربت موتلیوم
سلام.اقای دکتر من سومین باره میپرسم.ببخشبد اما هنوز جواب سوالمو نگرفتم.مکه دومتیدون همون موتلیوم نیست.شما جایی فرمودین موتلیوم رو واسه نوزاد تجویز نمیکنید.اما دومتیدون رو به من گفتن واسه نوزاد مجازه.این دوتا دارو آیا باهم فرق دارن؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم یک سال سی و چهارروزشه گلوش چرک کرده چشماش ترشحات سبز رنگ داره میتونم بهش سوسپانسیون سفیکسیم ۱۲۵بدم؟

