Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شل بودن و گردن نگرفتن کودک 7 ماهه
- پاكشیدن
سلام علت اینکه نوزاد پاهایش را در مرحله دندان درآوردن بهم میکشد چیست ؟
- سلام ببخشیددخترمن وزن تولدش 3400الان هفت ماه پانزده روزشه الان وزنش 6200همه عزمایش هاش هم خوبه میگه مشکلی نداره چیکارکنم شیرکم میخوره غذا هم میدم بهش بالامیاره
- سلام وقت بخیر کدام شیرخشک از نوع اچ آ وزنگیری بهتری دارن ؟؟
شیرخشک
- سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید
- سوپ
سلام خسته نباشید پسرم نزدیک ۷ماهش هست فرنی نمیخوره فقط سوپ میخوره اگه هر روز بهش سوپ بدم ایرادی داره ؟ ممنون
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۳۹روزشه بعد از هر بار شیر خوردن مدفوع داره زیاد شیر بخوره مدفوعش زیاده کم بخوره کمه قطره کولیک هم بهش میدم وزنش ۴/۸۰۰ موقع مدفوع زیاد زور میزنه ۰قطره پدی لاکت بدم بهتره از کولیک ؟کولیک ده قطره میدم کدوم بهتره چه مقدار بدم روزی دو بار هم میدم کولیک رو ممنون از راهنمایی شما
- واکسن چهار ماهگی
سلام اقای دکتر برای نوزاد فاویسمی که واکسن چهارماهگی زده برای پایین آوردن تب بالای ۳۸ درجه میشه از شیاف استامینوفن استفاده کرد؟ و مقدار شیاف رو هم میخواستم بدونم. مننون میشم
- سرما خوردگی و واکسن
باسلام کودک ۶ ماهه ام نوبت واکسنش حدود یه هفته هست عقب افتاده به علت سرما خوردگی الان از هفته قبل بهتر شده فقط یه کمی سرفه میکنه آیا مشکلی داره ببرم واکسن رو تزریق کنن؟
- سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست چند قطره بی بی کر بهش بدم که شکمش کار کنه یکماهش که بود بردمش دکتر گفت روزی 10قطره الانم همون اندازه بهش بدم
- آنفولانزا
سلام خسته نباشید من دخترم 2سال8ماهش هست آنفلوآنزا گرفته چندتادکتر بردم خوب نمیشه بعدتب داره سرفه خلطی آبریزش اصلا قطع نمیشه تورا خداراهنمایم کنیدداروی هم که مصرف کرده آموکسی سیلین 250استامینوفن شربت اکسپکتورانت داده مصرف کردم اصلا خوب نمیشه
- رفلاکس پنهان نوزاد دهماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۱۰ماهه هست رفلاکس پنهان داره قطره پدی لاکت مصرف میکنه شیرخشک ببلاک ای ار میخوره ولی هنوز بهترنشده نمیتونه خوب بخوابه محتویات معده میاد تو دهنش ترش میکنه بیدار میشه وزنش ۸کیلو ۳۰۰هست وزن گیری خوبی نداره میخواستم بپرسم دارو واسه رفلاکس چی بهش بدم بهتربشه چون خیلی اذیت میکنه
- سلام پسرم بیست روزشه خیلی خودشو پیچ میده پدی لاکت و گریپ واتر هم میدم ولی تاثیری نداره شیرخشک بیومیل ای ار میدم بهش یبوست هم داره ب زور پی پی میکنه استفراغ هم میکنه روزی دوبار تورو خدا داروی چیزی هس بگین
- شربت سندروس
با سلام خدمت شما دکتر گرانقدر با توجه به تجویز شما پسر ۳سالم هر روز پنج سی سی از مولتی ویتامین سندروس رو مصرف میکردم الان ۴ سال و نیم داره میشه لطفا یه( قرص) مولتی ویتامین معرفی کنید مصرفش وای بچه راحت تره و البته مقدار مصرفش رو با تشکر
- تب کودک
سلام پسرسه سال ونیمه دارم چهاروزه سرماخورده تبش مدام بالا میره تا ۴۰.۳سه شبه هر۶ساعت شیاف میزارم دکتربردم شربت پروفن،سفیکسیم ،پلاروژن،ستریزین داده ولی بعدازدوروز استفاده از داروهیج تغیری نداشته ومدام تب بالا دارد ممنون میشم پاسخ بدهید،چکاربایدبکنم
- زردی ناحیه پوست سر
سلام یه دختر 4 ماهه دارم تازگی ها فهمیدم جلوی رستنگاه موش زرده پوستش مشکل کجاست چیکار کنم؟
- واکسن یک سالگی لنا
سلام آقای دکتر دخترم یک سال 7روزشه به دلیل سرما خوردگی نبردمش فقط آبریزش با اندکی سرفه به نظر شما واکسنش بزنم
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- شیرخشک
باسلام نوزاد ۴ ماهه ای دارم که چند وقت است شیر مرا اصلا نمیخورد میخواهم برای او شیرخشک شروع کنم به نظر شما چند وعده در روز وچگونه به اوشیر خشک دهم که شیر مرا هم کمی بخورد

