Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چرا بعضی از ناخن های دست و پای کودکم اول سفید میشوند بعد کنده میشوند
مدت ۳ ماه میشود که ناخن بعضی از ناخن های دست پای کودک ۳ ساله ام اول نقطه نقطه میشوند یا گاها سفید میشوند یا از بیخ یا از قسمت های وسط و بعدش شروع به افتادن می کند
- سلام آقای دکترخسته نباشیددخترم چندروزتب کردعفونت گلوداشت سرفه میکردآموکسی سیلین توخانه داشتم بهش دادم تبش خوب شده ولی سرفه همراه خلط میکنه رفتم داروخانه یه شربت آموکسی سیلین 250دیگه گرفتم میتونم ادامه بدم بهش بدم یاخطرداره هرهشت ساعتی یکبار4سی سی بهش میدادم دخترم 5سالش هست میتونم
- سرماخوردگی
وقت بخیر دخترم ۲ونیم سالشه ب شدت سینش خس خس میکنه و سرفه خشک خروسی داره همین چیکارکنم؟
- جوش صورت نوزاد
سلام پسرم ۴ماهشه لپ هاش خیلی جوش زده و قرمز شده چیکار کنم خوب شه چه پمادی استفاده کنم؟
- کم بودن آهن و ویتامین دی
سلام ببخشید دخترم 2سال و4ماهشه بردمش چکاب.هموگلوبین12/7 آهن17 ویتامین دی19بود دکتر گفت یکم آهن و ویتامین دی کمه براش مولتی ویتامین و ویتامین دی نوشت.آیا خیلی کمه آهن و ویتامینش؟؟واینکه از دیروز که مولتی ویتامین و خورده ادرار زرده و بوی مولتی ویتامین میده طبیعیه؟؟ممنونم
- آنتى بيوتيك
سلام با احترام اگر طفل بعد از نيمساعت از خوردن آنتى بيوتيك اونو بالا بياره بايد دوباره بهش شربت داد يا نه در چه مدت دارو جدب ميشه
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
سلام دخترم دوسالشه تب کرد بردم دکتر تب 39درجه داشت، براش سفتریاکسون زدن داخل سرم وشربت مترونید ازول وبروفن بعد ازخوردنش تبش قطع شد حالا بعد دوروز دوباره بدنش گرم شده ولی حالا آبریزش بینی داره وگلوش خشک شده، احساس میکنم گلوش عفونت داره چیکار کنم بنظر شما
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- دندان درد نوجوان مبتلا به فاویسم
سلام . برای درد دندان نوجوان 13 ساله مبتلا به فاویسم مصرف چه انتی بیوتیک و مسکنی مجاز است ؟
- گلودرد
باسلام دخترم نزدیک ۶ سالشه و ۱۸ کیلو وزنشه.دو روز تب داشت و گلودرد .الان خداروشکر تبش قطع شده ولی گلوش درد میکنه و خلط داره.حرف زدنش هم تودماغی شده. من بهش دیفن هیدرامین دادم.ولی خلطش زیاده و موقع خواب نفس کشیدنش سخته.خواستم بپرسم بهش آنتی بیوتیک بدم؟؟ممنون
- کم وزنی
پسرم ۳سالشه اصلا اشتها نداره ۱۱کیلو هستش چ شربتی بهش بدم
- تب بالا
دختر ۶سالش هست و با وجود تزریق دگزا و شیافت تبش پایین نمیاد فقط دلریم پاشویه میکنیم و شربت سرماخوردگی
- مولتی ویتامین و اشتهاآور
سلام آقا دکتر گرامی وقت بخیر پسرم 3.5ساله هست طبق تجویز و فرمایش شما بهش شربت های آدزیر،آسماویت ،ایمونس،فروگلوبین،کیندریوروویتال،ساندروس زینک دادم پسرم کم اشتهاست و تمایل به خوردن غذا نداره چندروز هم به علت سرماخوردگی بدتر شده و کلا میل به غذا نداره میشه لطفاً شربت ویتامینی کامل و اشتهاآور تجویز بفرمایید اگه ممکنه مقدارشم بفرمایید. متشکرم
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- قرص زینک خارجی۲
باسلام دخترم ۱۱ سال و هفت ماهشه ایا می توان قرص زینک یورویتال ۱۰ میلی پلاس خارجی بهش بدم حدود ۷ ماه هم هست که پرید میشه با تشکر
- کم وزنی
من دختر دو ساله دارم که اصلا خوب وزن نمگیره الان ۱۰کیلو بیشتر نیست خیلی لاغر هر چی بش میرسم در حد ۱۰۰یا ۲۰۰گرم آزمایش دادیم هیچ مشکلی ندارن و سالم میشه لطف کنید منو راهنمایی کنید ویک برنامه غذایی بهم بدید بچه یک مقدار وزن بگیره و اگر داروی برای وزن گرفتن بچه هست بهم معرفی کنید ممنون
- جوش چرکی وتاول
سلام خسته نباشید دخترم تازه یک روزه که پا تو۶سال گذاشته چندروز پیش یه جوش کوچیک به پاس زد ولی یهوبه تاول بزرگ تبدیل شد روز به روز بدتر میشه الان درروزاست که روصورتش هم چند جازده نمیدونم چیکار کنم دکترهم نمیاد حرف از دکتر نمیتونیم بزنیم عصبی میشه شدید چیکار کنم آقای دکتر توروخدا کمکم کن ممنون
- شربت
سلام شربت پلارژین کیدرز برای بچه 4ساله فاویسمی ضرر داره

