Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پسرم ختنه کردم دو ماه نیمش هست پنج کیلو نیم وزنش هست چقدر باید اموکسی سیلین125 براش بدم
- تب و…
باسلام خسته نباشید دخترم ۱سال ودوماه داره ازظهری گلاب به روتون بالا میاره واسهال هستش اسهال تبش الان بهتره ولی خیلی بالا میاره ممنون میشم راهنمایی کنید چکارکنم داروخانگی چی بهش بدم
- علت زرد شدن دست و پاهای کودک ۷ ساله چیست؟
بی اشتهایی و بی حالی، مرض شدن های تکراری در یک ماه، استفادهداز چک خشک کن ها
- شربت ای پی جی
سلام به کودک ۷ماهه چقدر شربت ای پی جی بدیم؟اصلا مجازیم که بهش بدیم؟خداقوت ممنون
- سلام دخترم فاویسم داره کوآموکسی کلاو ۴۵۷ میتونه بخوره؟
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- زردی کف پا
- بیماری اسهال و استفراغ و سرفه
سلام آقای دکتر الان یک هفته است دخترم تب داره و سرفهای چرکی میکند و چند روز اول پشت سرهم استفراغ میکرد ولی الان روزی یک بار استفراغ میکند اسهال هم دارد دکتر بردمش سه بار ولی خوب نشده الان دارویی که میخوره سفکیسیم ۳۱۲ و بایو لاکت پلارژین و دکتر آمپول استفراغ هم دمیترون ۳ تا نوشته ولی هنوز نزدم یک سالش و ۹ کیلو هست توروخدا راهنماییم کنید نیاز به بستری داره چون بی حال هست واینکه ساکن جایی هستم که امکانات بدی داره اگه صلاح هست درخانه مواظبت کنم خوب میشه یا باید بستری بشه
- قارچ تناسلی
سلام. دختر 7 ساله دارم. خارش در ناحیه تناسلی داره از امروز و قرمز شده. کالاندولا زدم ولی یکم رنگش کم تر شد و. حس میکنم قارچی شده. تو این دو روز تعطیلی چه کرمی میتونم استفاده کنم دکتر زنان باید ببرم؟؟
- شیرخشک
آقای دکتر شیر پاستوریزه رو بجوشونم یا مستقیم از یخچال به بچم بدم؟
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- مدفوع زیاد
سلام دختر من 8 ماه هست 6 کیلو وزن دارع روزی ۵ الی ۶ بار مدفوع میکنه اونم خیلی زیاد به نظرتون اشکال دارع
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- سرماخوردگی
با سلام دارویی برای عطسه و آبریزش بینی بیرنگ میخواستم که پیشگیری کنم از عفونی شدن و شروع سرفه؟4 ساله هستش
- تشکر
سلام دکتر از اینکه برای سوالات ما وقت میگذارید تشکر میکنم .آلاء
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- زينك
باسلام پسرم ١١ماهشه داروي امپرازول مصرف ميكنه ميتونم بهش زينك بدم
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم

