Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کولیک نوزاد دو ماه
میشه یه دکتر خوب داخل اصفهان معرفی کنین که بتونم بهشون مراجعه کنم و کاری که گفتین انجام بدن؟ به نظرتون قطره بی بی کر خوب نیست بهش بدم؟
- تب کودک
باسلام خدمت دکتر. دختر ۱۵ ماهه دارم بدلیل سرماخوردگی ۲ روزه تب داره قطره پاراکید و شیاف هم استفاده کردیم دمای بدنش پایین نمیاد. فط دست و پاش سرده. شکم و سرش و کمرش داغه. چیکار کنیم؟
- شیر خشک
سلام پسر ما سه ماهو نیمشه و 7 ماهه به دنیا اومد شیر خشک اپتامیل پره میخورد و الان شروع کردیم شماره یک میدیم، خانه بهداشت به ما شیر خشک یارانه ای داده است، الان ما باید چکار کنیم آپتامیل بدیم یا رایانه ای یا هر دو؟
- قطره اهن
سلام اقای دکتر من ۳روز پیش دخترمو اوردم پیشتون ۳ماهو ۱۱ روزشه که وزنش موقع تولد ۲۵۰۰ بود والان ۵۴۰۰ گفتین کمه وزنش ،شیرخشکم کمکی میدم ولی یادم رفت بهتون بگم که قطره اهن باید بدم یانه؟؟بعد واسه اینکه وزن بگیره باید چیکارکنم ممنون ازپاسخگویتون
- نوراد
سلام خسته نباشید دخترم یک ماه ونیم داره با اینکه مای بیبی رو زود عوض میکنم دور مقعدش سوخته میشه بفرمایید باید چیکار کنم؟
- کمبود وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد نه ماه ای دارم که زمان تولد وزنش ۲۵۰۰ بوده الان هم ۶۸۰۰ آیا این نرمال است سوال دیگر اینکه ایا ژل یا دارویی برای تسکین درد دندان درآوردن هست آخه خیلی بیقراری میکند و همه چیز را به دهان میبرد اما دندان هنوز ندارد
- سوراخ کردن گوش
سلام عیدتون مبارک دیشب گوش دخترم را سوراخ کردم نوزاد پنج ماهه است. میخواستم ببینم چند وقت گوشواره باید تو گوشش باشه و کی در بیارم پماد چشمی کافیه بهش بزنم
- کودکان
سلام خواستم بدونم دخترم ۹ سالشه شربت زینک پلاس گرفتم بدم راسته میگن بلوغ زود رس میاره؟
- فاویسم وواکسن دوماهگی
سلام پسرم واکسن دوماهگی باید بزنه فاویسم هم داره برای تب بعدواکسن چه کارباید بکنم
- سرماخوردگی
سلام پسرم بعداز واکسن دوماهگی از دیشب تاحالا بینی هاش گرفته وسه چهار باری سرفه کرده موقعه خواب بد نفس میکشهممکن سرماخورده باشه یا ماله واکسن هستش ؟
- مدفوع سبزو خلطی نوزاد پنج ماهه
با سلام، دختر من پنج ماهشه سه هفتس مدفوع سبزو خلطی دفعات زیاد ولی مقدار کم داره حتی شبا تو خوابم مدفوع میکنه قبلا روزی دوبار نهایتا سه بار در روز مدفوع ب رنگ زرد داشته و فقط شیر مادر میخوره ب دو پزشک مراجعه کردم شربت دی سیکلومین دادن تاثیری نداشت و ب متخصص دیگ ای مراجعه کردم قطره را منو فلور دادن ولی تاثیری نداش از مایش مدفوع نوشتن انجام دادیم گفتن خوبه و مشکلی نیس چندتا پودر کدی لاکت دادن ولی بازم فرقی نکرده دلیلش چی میتونه باشه؟ وزن دخترم یکم پایینه باید غذای کمکیشو شروع کنم ولی گفتن صبر کنم تا خوب شه؟ خیلی نگران و زنشم میترسم پایین ترم بیاد وزنش؟؟؟
- سلام آقای دکتر دخترم و واکسن دوماهگی زده الان چند روز ک دوهفته اس پاش ورم کرده تا مچ پاش درد و قرمزی هم نداره از چی میتونه باش چیکار کنم من خطری ک نداره لطفا کمکم کنید
- داغی یهویی کف دست
سلام خسته نباشید دخترم ۲۰ ماهشه یهویی کف دستاش فقط داغ میشه میخواستم بدونم مشکلی داره یا خیر؟
- سرفه کودکان خشک
سسلام پسرم پنج سالش دوماه سرفه خشک داره بردم دکترشربت تئوفلین جی نوشته بدم بهش یانه خیلی میترسم
- تهوع
سلام دختر9ماهه و3روزدارم دوروزپشت سرهم تب کرد مسافرت بودم رسیدم بردم پیش دکتراطفال گغت سینه اش چرک داره بهش شربت کوآموکسی کلاو 600داده هر12ساعت3.5سی سی من هرسری بهش میدم تومدت زمان 1الی 3ساعت بالامیاره وپی پی اش حالت اسهالی میره این علائم قبل دارونداشت میخوام ببینم میتونه ازاین شربت باشه باهاش ناسازگارباشه یانه ادامه بدم شربت رو؟
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- در باره سرما خوردگی
سلام خسته نباشید. ببخشید من دخترم یک سال و نیمشه گفتن یه وبروس سرما خوردگی اومده دخترم الان فک کنم از اون ویروسه گرفته میتونید کمکم کنید؟
- سرفه مزمن
سلام خسته نباشید پسرم ۲سالو نه ماهشه آبریزش بینی شدید و سرفه های خلطی داره الان یک ماهه طبق دستور پزشک از قرص فکسوفنادین اسپری سالبوتامول و دوبار تزریق آمپول ضد حساسیت و همچنین آمپول های بخورسرد استفاده کردم ولی بدتر شده چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید
- شیر
فرزند یک ساله دارم که در آزمایش داده کم خونی داشته آیا میتوانم به او کم کم شیر پاستوریز؟
- سلام وقت به خیر پسرم نزدیک ۳سالشه داشتیم خمیر بازی میکردیم
داشتیم خمیر بازی میکردیم تا رفتم براش آب بیارم گریه کرد گفت مامان خمیر خوردم تو گلوم هست الان باید چکار کنم الان نمیدونم خورده یا نه

