Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
نوزادی ک زردی دارد مادرغذایی باطبع گرم استفاده کند زردی نوزاد بیشترمیشود
- استفراغ شدید نوزاد 1 ماهه
سلام
نوزاد من 1 ماهه است دو روزه استفراغ شدید داره خیلی هم شیر میخوره
- سلام پسرم۱۸ماهشه الان حدود۸ماهه ک یبوست شدید داره هرچ دکتربردیم دارودادیم خوب نمیشه تیروییدش هم خوبه توروخدا بگین چ دارویی از همش قویتره ک بخرم خیلی دردمیکشه بزور شیاف دستشویی میکنه
- شربت افا کلاو
پسرم اصلا سرفه نمیکرد با مصرف این شربت سرفه های شدید میکنه و احساس میکنم که بعد از مصرف تبش زیاد میشه از عوارض دارو هست یا نه ممنون میشم پاسخ بدین تقریباً ۲ روزه که تب کرده و مریض شده
- سرفه نوزاد ۸ماهه
سلام دخترم 8ماهشه سرفه های خشک داره تببش قطع ووصل میشه چه دارویی میتونم بدم
- کلاه
سلام اقای دکتر. از کلاه نخی در خانه برای نوزاد تازه متولد شده تا چند ماهگی باید استفاده کرد؟
- سرماخوردگی وسرفه
سلام پسرچهارماهه دارم تندتند سرما میخوره چکارکنم سرفه هاش که همراه خس خس هست خوب شه
- ابریزش بینی سبز
تغییر صدا آبریزش بینی ه همراه با خلط زرد.۹ساله .ممنون
- اسهال و دل پیچه شدید
با سلام.پسر دوسال و نیم دارم که چهارروزه مریض شده .دوروز اول که تب شدید.ولی درکنارش اسهال ژله ای سبزرنگ و دل پیچه شدید هم داره .دوبار دکتر بردم فایده نکرده آیا خطرناک نیس.
- سرماخوردگی
سلام،پسرم ۴سالشه ۱۸کیلو،یکم سرما خوردگی داشت بهش یک دوره کامل شربت سرماخوردگی کوریزان دادم،احساس میکنم موقع خواب خلط تو گلوش،شکمش درد گرفت بردم دکتر آزمایش گرفت گفت عفونت داره،سفکسیم داده بهش بدم یا آزیترومایسین ؟
- تیروئید
سلام دخترم 5 سالشه آزمایش تیروئید ازش گرفتن مقدارt3 و t4نرمال ولی tsh برابر 4/830در حالی میزان نرمال باید بین 58 صدم _4/53هستش آیا لازمه میزان تحت درمان باشه وآیا این عدد که کمی بالاست نشانه اینکه دخترم تیروئید داره ؟؟؟
- زردی گهگاه کف پا وصورت
- سرماخوردگ
سلام اقای دکتر بچم ۶ ماهشه زیاد سرفه میکنه وزیاد عطسه چه دارویی بهش بدم لطفن کمکم کنید نمیتوانم ببرمش دکتر
- درد شکمی کودک ۹ساله
باسلام،پسرم ۹سالشه حدودا ۶روزه حالت استفراغ و درد از ناحیه شکم داره اسهال هم داره،بردیم درمانگاه اول گفتن احتمالا آپاندیس باشه ازمایش خون و ادرار گرفتیم ازش سالم بود سونوگرافی گرفتیم گفتن لنف نود داره دو تا امپول زدن اومدیم خونه اسهال شدید و درد شکمی و مختصر تب هم داره هر چی هم میخوره بالا میاره دوباره بردیمش متخصص کودکان گفت کرونا هست حالا موندیم چیکار کنیم خواهشا یکی جواب بده
- ترشحات زردرنگ شرت کودک
سلام آقای دکتر. سال نو رو بهتون تبریک میگم. دخترم ۳ سال و نیمشه، چند روزیه که شرتش به شدت زرد میشه. با توجه به اینکه تو سفریم ممکنه عفونت گرفته باشه؟ آزمایش ادرار دکتر براش نوشت. آزمایشگاه نتیجه کشت ادرار رو تو ۲۴ ساعت داد. نتیجه از این قرار بود: W.B.C: 4-5 / R.B.C:0-1/ Epithelial cells: 3-4 / Mucus: few / Amorphe urate: many/ co-oxalate: few/ PH: 6/ specific gravity:1020 نتیجه کشت و بقیه تست هایی که گرفته شده هم منفی هست و مشکلی نداره. دکتر اینجا براش متروماکس تجویز کرده. همین دارو رو بهش بدم یا آزمایش رو تکرار کنم؟ کمی قسمت آلت تناسلیش قرمز هست ولی سوزش نداره.
- ارتباط برقرار نکردن کودک
دخترمن دوسال و نه ماه دارد بهیچوجه ارتباط باکسی برقرار نمی کند وموقع دیدن ماو دیگران فقط نگاه می کند قادر به حرف زدن هست ولی خیلی کم حرف میزند وبیشتر اوقات هیچ حرفی نمیزند وقتی بهش میگیم بای بای کن فقط نگاه می کند اصلا هرچی بهش میگیم فقط نگا می کند پدرش مسافرت رفته بوداصلانگفت کجاست وموقع دیدنش درواتساپ هیچ حرفی نمیزد خیلی نگرانشم نمیدونم اگر بیماری ای دارد چه نوع مریضی هست وپیش کدام متخصص باید بریم ازطرفی مادرشهرستانیم وشوهرم بشدت بادکتربردن بچه مخالف است نمیدونم چکارکنم
- پزشک اطفال
سلام من دخترم ۴روز است به دنیا اومده رردی داره روز ۱۳دهم زردیش رو۷بود امروز دوباره بردم آزمایش زردیش رفته رو ۹/۸است من چکار کنم میشه یه راهنمایی کنید دستگاه بیارم خونه با خودم توخونه مهتابی روشن وکنم خوب میشه خواهش می کنم یه راهنمایی کنید
- مصرف کوآموکسی کلاو
بعد از شروع کوآموکسی کلاو چند روز طول میکشه تب قطع بشه و آیا تاثیری روی عفونت سینوس داره؟
- ریه
خسخس و سرفه های مرطوب و عرق سرد در قسمت سر و گردن تب ندارد و بی حال نیست باید چکار کنم؟؟؟؟؟؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین

