Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غده پشت گوش راست کودک یک سال ودوماه
ده روزه دخترم سرماخورده دوشبه متوجه غده ای اندازه تقریبانخود کمی کوچیکترشدم پشت گوش راستش ونگرانم میشه راهنماییم کنید
- زگیل بدن
سلام خسته نباشید پسرم ۱۳ روزه هستش و کنار سینه راستش یه زگیل کوچیک هستش خطرناکه؟
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- نوزاد چقدرفارمنتین ای اس ۶۴۳
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه باوزن۵ کیلو سرما خورده دکتر براش فارمنتین ای اس ۶۴۳ نوشته ایا برای این سن خوبه؟
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- اس
- پودر پیدرولاکس
سلام.پسرم دوسالشه .موقع دفع درد داشت و حاضر نبود بره دستشویی شما پودر پیدرولاکس تجویز کردین روزی یک و نیم قاشق در یک لیوان اب میوه .خدا رو شکر مشکلش برطرف شد بدون درد دفع داره.اما بدون پودر مشکل داره تا چند وقت میتونم ادامه بدم براش؟فعلا یک بسته استفاده کرده
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم آزمایش دهیم
سلام وخسته نباشید آقای دکتر میخواستم بدونم که چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم کودک ۴ ساله را برای آزمایش مجدد ببریم ؟ با تشکر
- اختلالت دفعی
از مهرستان مزاحمتون میشم
دختر 2 ساله من متاسفانه دچار اختلال دفعی شده بطوریکه مدفوعش سفت شده و در زمان دفع بخاطر درد خروج اون دچار مشکل شده و بشدت گریه میکنه.
شربت لاکتولوز و پوره گلابی و ...بهش دادیم
مشکل رفع نشد.
چه راهی پیش بگیرم؟ شهرستان ما فاقد پزشک متخصص کودکان هست و برای دسترسی به پزشک متخصص باید راهی مرکز استان بشیم. دخترم شیطونی خاص خودش رو داره و تو این چند روزه اشتهای غذاش کم نشده و هیچ تغییرات دیگه ای هم مشاهده نکردیم. - ازمایش
سلام خسته نباشید دکتر برای دخترم ازمایش کلی نوشته و ۲سالو ۵ ماهشه شیرخشک میخوره شبا و صبحا میدم ناشتا باید باش یانه ؟؟میشه راهنماییم کنید ممنونم🌹🌹🌹🌹
- خارش
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۵ماهشه خارش دماغ داره که نمیتونه بخوابه چند روزم هست پاهاشو میماله بهم ناله میکنه وقتی میخارونم آروم میشه.میشه سیتریزین داد؟
- گلو درد
دخترم گلو درد داره اب دهنش به زور قورت میده از چه خشک کننده ای استفاده کنم؟
- درد گرفتن پشت سر کودک
از صبح درد شدیدی رو در پس سرش احساس می کنه . سه سالشه و تا حالا همچین سابقه ای نبوده در ضمن پدر و مادر هم در دو سه روز قبل همچین احساسی رو داشتن ولی زود خوب شدن
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- مطب؛
سلام آقای دکتر ممنون از پاسخگویی شما ، درجواب شما که پرسیدید با امروز ۲ روز است که تقریبا هر ۷ساعت تب ۳۸ و نیم میکنه بیشتر سر و صورت و گردنش گرم میشه گلودرد و گرفتگی بینی هم داره
- شیرخشک ای آر
سلام آقای دکتر بچم ۹ماه س هنوز رفلاکس داره، بهتر شده نسبت ب قبل ولی خب کامل نه.شیر مادر میخوره ولی شیرخشک کمکی هم میدم شیرم کمه شیرخشک ای آر براش مناسبه؟از نظر ویتامین های مورد نیاز بدنش میپرسم. خیلی خیلی ممونم
- بلوغ زودرس
سلام .ایا شربت آیروفیکس بلوغ زودرس میاره
- دارو در زمان تب
سلام برای بچه ۳ ساله با وزن ۲۰ کیلو در موقع تب باید چقد شیاف استفاده کرد ؟
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
سلام دختر من 1سال و2 ماه داره چند ماه پیش از این دونه ها زده مثل تاول ریز شفاف هستن خودشون خوب شدن الان دوباره روی یکی از پاش زده علتش چیه

