Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت و عفونت چشم
پسرم هفت ساله است دکتر قطره و پماد بتامتازون تجویز کرده فراموش کردم بپرسم که آیا قطره سولفاستامید که دکتر قبلی تجویز کرده بود را ادامه بدهم یا نه آخه هنوز چشمش عفونت داره
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- سرما خوردگی نوزاد ۵ ماهه
سلام بچه م چهار ماه و نیمشه صبح تا حالا سرفه و عطسه میکنه ،گرفتگی بینی هم داره،یکم هم سینه ش صدا داره،حتما باید دکتر ببرم یا داخل منزل میشه درمانش کنم
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- سلام بچه ام دو روزه بی حال و علائم سرما خوردگی داره و شب ها تب میکنه وزن ۱۱کیلو و سن ۲ سال و ۶ماه هست دستور بفرماید چطوری لوپراکس ۱۰۰ استفاده کنم ؟
بین لوپرا اکسن ۱۰۰ و سفالکسین ۱۲۵و آموکسی سیلین ۲۵۰ کدوم برا بچه ۲ و نیم ساله با وزن ۱۱ کیلو تجویز میکنی که علائم سرماخوردگی و شب ها تب میکند را دارد ممنونم
- دیر به راه افتادن کودک
السلام علیکم. دختر دو و نیم ساله ای دارم که بعد از تولد با تشخیص دکتر مشخص شد که رگ اضافه ای از قلبش بازه و در 6 ماهگی فکر کنم عمل شد و خوب وزن نمیگرفت بعد از یکسال دوباره بردیم زاهدان برای چک کردن قلبش خوشبختانه خوب بود اما نه بخوبی چار دست و پا می رفت و نه راه میره الان که دو ونیم سالش هست هنوز راه نمیره خیلی نگرانیم لطفا راهنمایی کنید.
- استفراغ
سلام خسته نباشید پسرم استفراغ ودلدرد وتب داشت بردیم سونو وازماش خون و ادرار تو سونو لنف نود داشت ازمایش ادرار کتون +1بود تو این دوروز هیچی نخورد به کوچولو سوپ خورد اونم بالا اورد اقای دکتر الان پسرم یعنی دیابت داره پزشک بهمون چیزی نگفت در مورد ازمایش فقط دارو داد ممنون میشم بفرمایید من چیکار کنم باید دوباره ازمایش بدم براش؟
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- قطره آدزیر
سلام دکترپسرم ۱۷ماهشه ودوسه کلمه حرف نمیزنه همه چیزومیفهم ولی زیادم باهاش کارنکردم وشماشربت ساندرس زینک لطف کردیدوگفتیدبخرم قطره آدززروچندماه نخورده الان قطره آزیرواشکال نداره باشربت ساندروس زینک بهش بدم یافقط شربتوبدم ممنون ازراهنماییتون اجرتون باخدا
- *
سلام پسرم ۵ سالا هست سرما خورده خوب شده ولی الان تو دماغی حرف میزنه بینی اش گرفته آنگاه خلط پشت حلق داره قطره بینی استفاده میکنم رو بخاری آب میزارم شبا خس خس میکنه خیلی، توی بینی اش میگه درد میکنه، چیکار کنم. ممنون .
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- مولتی
سلام.شربت مولتی کیندریوروویتال به پسرم میدم همیشه زردرنگ بود اینبار کمی به نارنجی میزنه.تازه خریدم وتاریخ انقضاشم درسته.. آیا خراب شده؟
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم دوسال و سه ماهشه از دیروز عصر فقط بالا آورد شب بردمش دکتر بهش اندانسترون شربت داد و شیاف ۱۲۵ استامینوفن.حالا تب داره از نصفه شب شیاف میزارم کم اروم میشه بعد اثرش باز تب داره.آزیترو بهتر نیست؟فاویسم داره
- کودکان
با سلام و خسته نباشید دکتر پسرم 19ماهشه از پنج ماهگی همش پشت سر و بالای سرشو چنگ میزنه گفتم شاید مال رفلاکس باشه الان علائم رفلاکس نداره اما با دست پشت سرشو فشار میده به نظر شما دلیلش چیه؟
سلام وقتتان بخیر کودک من ۱ سالشه دو هفته ای میشه روی دوتا انگشت اشاره دستش حالت خشکی ترک خورده دیرم دکتر نبردم و چون مشکل آلرژی داره از لبتیاتدو گوشت پرهیز هست میتونه بخاطر کمبود ویتامین و کلسیم باشه ؟
- آسم..
سلام وقت بخیر دختر 10 سالم تو این یک ماه دو الی 3 بار سرما خورد و سرفه هاش طولانی شد هر داروی سرفه دادیم خوب نشد تا کم کم شب ها از سرفه بیدار میشد دوباره سینش خلطی شد. شما گفتین دگزا بزن چون مدرسه میره. من بردم دکتر ریه الان دوهفته هست اسپری استفاده میکنه دیگه شب ها بیدار نمیشه ولی در طول روز سرفه خلطی هنوز هم هست. دکتر کفت اسم... تماما پختنی میخوره 4 کیلو وزن کم کرده. میخوام بدونم دگزا اگه بزنه تمام این خلط ها خشک میشه یا نه؟؟ دکتر امانی بردم
- دارو
سلام من امروز دکتر برای دختر یک ساله و۵ ماه ام آمپول بتامتازون و شربت برینیل وسیتیریزین تجویز کرد الان خیلی بابت تزریق امپول نگرانم آیا خیلی برای دخترم ضرر دارد
- تست crp
سلام خسته نباشید پسر من که ۵ ماهشه چهارشنبه تب داشت که رفتیم آزمایش خون و ادرار داد تست crp نوشته weakly positive منظورش چیه؟یعنی کرونا داره؟
- قرص ویتامین
سلام آقای دکتر پسر من ۱۲ ساله هست و ۸۰ کیلو وزن داره برای انرژی داشتنش قرص نورودینون ویتاول داروخانه داده ب۱ و ب۶ ، ۱۰۰ میلیگرم و ب۱۲ ۱۲۰۰ میکروگرم هست میتونه از این قرص هفته ای یکی دوبار بخوره یا نه؟
- گلو درد
سلام دخترم دو سالشه سینش خس خس میکنه ولی هیچ علائم دیگه ای نداشته و نداره چی بهش بدم خوب بشه؟

