Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام،پسر دوسال و نیمه
پسرم دوسال و نیمه هست ۳روزه که آبریزش و عطسه و سرفه و تب و بیحالی و بی اشتهایی دارن ،البته برادر زاده م هم همین علائم رو داشتن و از ایشون گرفتن، دکتر ازیترومایسین ۲۰۰ ،شربت دیفن هیدرامین،و کوریزان تجویز کردن خواستم بدونم تجویز درست بوده؟و میزان دوز استفاده از ازیترو چقدرباید باشه؟
- ابریزش دهان
سلام روزتون بخیر دخترم یکسال وهشت ماهشه واهم ابریزش بینی و داره ولی ابریزش دهانشم یه چندروزه داره به حدی که جلوی لباسش خیس میسه لطفا علتشا ودرمانشا بگید ممنون
- ماست
با سلام و وقت بخیر میخواستم بدونم از آخر چندماهگی میشه به کودک ماست بدیم؟؟
- سلام آقای دکتر ایا ترکیبات شیر خشک های اچ آ یکی هست یا نه چون دکتر به خترم ببلاک اچ آ دادم ولی اینسری بجای ببلاک شیر اپتامیل اچ آ داد داروخونه ولی وقتی میخوره خیلی به خودش میپیچه و دلدرد میشه چون اپتامیل پپتی هم میخورد اینجوری میشد
- سینه خیز نرفتن
سلام اقای دکتر دخترم 7ماه 18روزشه از هردو طرف غلط میزنه دایره وار میچرخه به عقب میره هر دو تادستاشو میگیرم با حمایت من راه میره سینشو بالا میگیره رو مبل تکیه که میده میشینه ولی گاهی به پهلو خم میشه با این شرح حال به جلو سینه خیز نمیره خیلی نگرانم
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود
- تب نوزاد
سلام آیا برای نوزاد 5 ماهه از شیاف دیکلوفناک میتونم استفاده کنم برای پایین اومدن تب؟
- واکسن
سلام آقای دکتر ببخشید اگه بعداز واکسن یک سالگی تب هم نداشت باید قطره استامینوفن بدم؟
- مسافرت
سلام مسافرت با نوزاد سه ماهه که آلرژی به پروتیین گاوی داره ضرر داره؟
- آیا شربت ستادین دی سی برای کسی که فاویسم دارد مضر است؟
- پریود«ترشح سفید»
من 13سالمه حدود یه سال پیش موهای زائد و... رشد کردن و هنوز پریود نشدم ولی بعضی موقع ها مخصوصا وقتایی که عصبانیم و خوشحالم و ... خیلی زیاد میشه یا نمیشه یا زیاد میشه خود به خود هی مجبورم لباس عوض کنم چندین بار علایم پریود داشتم ولی نشدم
- سوزش و عفونت ادرار و درد هنگام دفع مدفوع
با سلام دختر 2سال و نيمه من چندبار تا حالا دچار عفونت و سوزش ادرار گرديده كه با مصرف آنتي بيوتيك رفع گرديده است. جديدا علاوه بر سوزش ادرار هنگام دفع مدفوع بسيار اذيت شده و گريه مي كند به طوري كه از حال مي رود. مدفوع هم سفت ويبوستي نيست.لطف نموده مارا با راهنمايي خود از نگراني رهايي بخشيد. باتشكر فراوان
- حساسیت
سلام اقای دکتر اطراف دهان نوزاد سه ماهم به خاطر باقی ماندن شیر خشک روی پوست دونه های قرمز زده. چه پمادی استفاده کنم برا رفعش؟
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- مکمل مناست ویتامین D برای هفت سالگی
سلام خسته نباشید میخواستم یه مکمل ویتامین برای دخترهای سالم معرفی کنید ممنون میشم
- واژن نوزاد
چرا لب های واژن نوزادم سیاه است
- ویتامین دی
سلام. پسرم نزدیک سه سال داره. تا بحال چکاپ نبردمش. از دوسالگی به بعد هم مولتی ویتامین نخورده. لازم نیست مکمل ویتامین دی بهش بدم؟ اگر لازم داره چه شربتی و چه اندازه باید بهش بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
نوزاد ۵ ماهه آبریزش بینی داره وتب وسرفه کم داره و بی حال و بی قراری میکنه.آب دهانش رو ب زور میخوره به ماگفتن شربت پلارژین و سفکسیم 100 بدم ولی میترسم اگه میشه راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید من دخترم ده ماهشه سرفه های خلط دار میکنه دکترم بردم براش شربت فارمنتین تجویز کرد ولی بهتر نشده چیکار کنم چی بدم بهش؟
- شربت زینک برای بچه پنج ماهه
سلام وزن و قد بچه ام که شربت زینک بهش بدم خوبه یا نه ممنون میشم ج بدید

