نام سندرومی که باعث میشود. نیمی از بدن از نیمی دیگر بزرگتر باشد چیست وایا درمان نیاز دارد
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریفلاکس
بچم از ٣ماهگی دیگه وزن نگرفت بردم دکتر سیاری گفت ریفلاکس داره الانم با لانزوپرازول یه ماه وزن میگیره یه ماه نمیگیره الان٨ماهشه ٧ونهصد وزنشه یک ماه که از غذا کامل افتاده چیکارکنم لطفا کمک کنید وزن تولد٣٢٨٠بوده
- کولیک نوزاد
سلام دکترخسته نباشید میخواستم بپرسم شربت سگانوزبرانوزاد۲۷روزه که کولیک داره اشکالی داره؟
- شربت نوریز موکو برای کودک ۹ماهه
باسلام با راهنماییهایی که از شما آقای دکتر گرفتم خدا رو شکر سرماخوردگی پسرم که نه ماهش خوب شده فقط بینیش خش خش می کنه دکتر بردم براش نوریز موکو هر ۸ ساعت تجویز کرد ایا شربت نوریز مو کو برای کودک ۹ ماهه مناسب وعوارضی نداره بعد چند سی سی ممنون
- تب
سلام پسر من سه روز تب داشت بردمش دکتر دارو داد و ب این دارو ها حساسیت پیدا کرد سفیکسیم ..رامنوفلور داده و صورت و بدنش دون دون پاچیده
- میم اورنج
سلام آقای دکتر خسته نباشید. میتونم به دختر ۶ ماه ام قطره میم اورنج بدم به جای مولتی و آهن؟ دیگه نیاز به آهن نداره؟
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- قطره آد
سلام آقای دکتر من پسرم الان ۱۳ روزش هست سه روزگی برای زردی پش شنا اوردم مشکل زدی حل شد اما از روز ۵ قطره آ د می خوره این قطره می پره توگلوش به طوری که نمی تونه نفس بکشه و دور لب و دماغ و چشمش سیاه میشه انثدر به پشتش زدم تا نفس بکشه تا ۹ روزگی سه بار این طوری شد بالاخره قطره رو با شیر خودم رقیق می کنم و با قاشق بهش می دم خیلی کم و یه زره یه زره اما دوباره دیروز پرید تو گلوش من چکارباید کنم جای گزینی نداره این حالت که نفسش می ره برای چند ثانیه یا حتی چند دقیقه عوارصی نداره نباید حضوری برای معاینه بیارم چون آز دیروز گاهی پاش مثل ویبره می لرزونه آیا بهم ارتباط داره ببخشید سوالم طولانی بود
- جوش اطراف سینه
سوال وقت بخیر. .من دخترم ۱۰ ماهشه از اوایل ۴ ماهگی در دو طرف سینه اش ۱ حالت جوش سر سفید پیدا کرد تا الانم که ۱۰ ماهشه هموجور باقی مونده ایا نیاز به درمان و پیگیری داره ؟
- زرد شدن پوست نوزاد ۷ ماهه
با سلام خدمت شما. من پسرم الان ۸ ماهشه و یک ماهه پیش متوجه زردی پوست بینیش شدم که به تدریج بیشتر شد و الان گونه گوش ابروها شکم و دستو پا زرد شده از همون ابتدای زردی بینیش به پزشک مراجعه کردم ولی از نظر ایشون مشکل خاصی نبوده و از من خواستن که صبر کنم و انجام آزمایشو تو اولویت آخر گزاشتن . الان پوست صورتش زرده و از اونجایی که پوست صورت پسرم سفیده کاملا مشخصه که زرده . من خودم براین باورم که از شش ماهو نیم که غذای کمکی شروع کردم پوستش زرد شده و مص ف هویج که تو سوپ میریختمو کاملا حذفش کردم ولی نتیجه نگرفتم خواهش میکنم نظرتون رو در این مورد بفرمایید . با تشکر
- بیرون روی
سلام آقای دکتر پسر یکماهه من هر دفعه شکمش کار میکرد چهارروز بود که هر دوروز یکبار کارکرد و روغن گلیسیرین به مقعدش مالیده بودم که راحت مدفوعش باشه . بعد چهارروز تا اینکه سه شنبه نکرد ولی سه شنبه شب اسهال داشت و تا صبح چهارشنبه دوبار کوچیک هم کرد و امشب یعنی پنجشنه شب هم بصورت اسهال کرد البته به من گفته بودن آب انگور و کاهو خوبه و من هم کم و بیش خوددم میخواستم بپرسم این اسهال میشه و اینکه بایدکارخاصی انجام بدم یانه طبیعیه؟
- شیر نخوردن نوزاد در بیداری
سلام آقای دکتردخترم 50 روزه است تا یک ماهگی هم شیر خودم را میخورد هم شیر خشک ولی بعد از یک ماهگی کم کم شیر خودم رو نخورد الان هم فقط شبا میخوره باید چیکار کنم که هم شیر خودمو بخور هم خشک واینکه چطوری دوباره شیر خودم را بهش بدم
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- یبوست و زور زدن زیاد
نوزاد 3 ماه و20 روزه دارم که بر اثر یبوست زیاد شب و روز گریه می کند و بیبی کر و آب قند و ماساژ شکمی دور ناف با روغن زیتون و چرب کردن مقعد با روغن زیتون انجام گردیده اما نتیجه گرفته نشده است در حال حاضر که شما به مطب نمی ایید راه کاری برای این مشکل به ما ارائه دهید لطفا.در ضمن شیر خشک ببه لاک ای ار مصرف میکند و رفلاکسی میباشد .غذای کمکی میشود داد به کودک.ممنون میشم جواب بدهید
- اسهال
پسرم یک ماه روزی سه بار مدفوع سبز و ابکی داره ضمنا یر خشک نان اچ ا میخوره و سوال دیگه اینکه کولیک خیلی خیلی شدید داره شب تا شب بهش استامین فن میدم از ناچاری میتونم شربت دی سیکلومین بدم
- درمورد سرماخوردگی نوزادان
دختر پانزده روزه ام سرماخورده و چشم سمت چپش عفونت کرده چیکار باید بکنم
- دل درد
سلام خسته نباشید دخترم شکمش کارنمیکنه
- قطره ادزوفر
سلام اقای دکتر دکتر دخترم برای دخترم که سه ماه ونیم داره ووزنش هفت کیلو وسیصد هست قطره ادزوفر داده هر روز یک سی سی این قطره اهن هم داره میخواستم ببینم که برا بچم ضرر نداره ازالان بهش اهن بدم براش مشکلی پیش نمیاد چون بهداشت گفت از شش ماهگی باید قطره اهن بدیم خیلی نگرانم لطفا راهنمایی بفرمایید
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- در مورد بوی ادرار
سلام آقای دکتر عزیز غرض از مزاحمت میخواستم ببینم چرا ادرار بچه بوی تندی داره سن بچه هم ۶ ماهه هستش
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟

